Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 851 229
  • 11 322
Alakoulun tytöillä oli ensimmäinen seksuaalikasvatuksen tunti.

Opettaja läväytti esiin kuvan peniksestä ja kysyi; "tiedättekö mikä tämä on?"

Eräs tyttö viittasi ja kertoi;

"Minä tiedän, minun isälläni on niitä kaksi"

"jaa, ai kaksiko?", opettaja kysyy hieman hämillään

johon tyttö vastaa;

"Joo, sillä pienellä isi pissii ja sillä isommalla isi pesee lastenhoitajan hampaat"
 
Olin hoitamassa veljeni pieniä lapsia. Kesken leikkien lapset kysyivät yllättäen että "miten lapsia oikein tehdään?".

En oikein tiennyt miten asiasta kannattaisi puhua joten päätin etsiä apua netistä. Löysinkin videon josta asia kutakuinkin selviää.

Katsottuamme videon tarkensin vielä varmuuden vuoksi;

"tuo vaalea mömmö tuon naisen naamalla kuuluisi oikeasti olla pimpissä... ja normaalisti tuossa ei ole hevosta mukana".
 
Viimeksi muokattu:

Hilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohtuulliset
Kaksi grynderiä käveli pellolla suunnitellen paikalle kauppakeskusta. Vastaan tuli lehmänläjä. Toinen sai idean:

"Maksan sulle 10000 jos otat ja syöt tosta suullisen."

Toinen grynderi mietti hetken, mutta oli sen verran yllytyshullu ja korvauskin tuntui riittävältä, joten oksennusta pidätellen teki sen.
Käveltiin eteenpäin ja vastaan tuli taas sontakasa. Toinen, vielä paskanmaku suussa, sanoi:

"No mites itse, otatko sinä tuosta maistiaisen kymppitonnista?"

Toinenkaan ei voinut olla tietenkään huonompi, joten ei kun lantaa huuleen.

"Ei hemmetti, eihän tässä taida olla yhtään mitään järkeä!"

"Älä nyt vähättele. Luotiin meinaan tässä juuri kaksi työpaikkaa ja 20000 BKT:tä."
 
Tiukkapipoisen äidin ollessa työmatkalla päättää perheen teinityttö käyttää tilanteen hyödykseen - ja suostutteli isänsä antamaan luvan että tyttären muutamat kaverit voivat tulla yökyläilemään.

Kun yökyläilyn aika tuli, päätti isä käydä hieman vakoilemassa mitä ne teinitytöt siellä keskenään kikattelee.

Isä salakuunteli oven takana ja selvisi että tytöt pelaavat 'totuutta vai tehtävää'.

Sitten tuli pelissä perheen tyttären vuoro ja hän valitsi 'totuuden'.

"milloin sä oot saanu viimeksi saanu orgasmin?", kaverit kysyivät ja kikattivat perään.

Isä painaa korvansa tiukemmin ovea vasten että kuule mitä tyttö vastaa.

"mä sain viimeksi orkun tossa viikko sitten", vastasi tyttö ja sitten kikatettiin

Tässä vaiheessa isä hermostui, riuhtaisi oven auki ja sanoi vihaisena tytölleen;

"mä arvasin että sä teeskentelit viime yönä!"
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Opettaja näytti biologian tunnilla peniksen kuvaa kysyen mikä se on?
Kalle vastasi: "Isillä on noita kaksi... Pieni, jolla se pissaa ja suurempi, jolla se pesee lastenhoitajan hampaat."

Eräs Pekka oli Virossa maksutytön kanssa ja kysyi saako painaa paljaalla. Tyttö lupasi, että saa. Ähellyksen jälkeen Pekka sanoi että jos yhdeksän kuukauden kuluttua sinulle tulee jotain, niin laita nimeksi Pekka.
Tyttö vastasi, että jos sinulle tulee kahden viikon kuluttua kutinaa niin se on sitten tippuri....
 
Isoäitini valitti minulle etteivät nykyajan nuoret miehet ole kohteliaita ja hurmaavia kuten silloin ennenwanhaan kun hän oli nuori.

Kerroin hänelle että se johtuu siitä etteivät he halua pillua.
 
Viimeksi muokattu:

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Olipa kerran kun Bill Clinton soitti silloiselle Venäjän pressalle Boris Jeltsinille että nyt kuule Boris lähetään kalaan, eiks jeh?
Boris siihen että kai se ny passaa, eipä tässä muutakaan hommaa ole. Mihin mennään?
Bill kyseli että missä oot, laitan koneen hakeen sut ja mennään Colorado joelle kalaan.
Helsingissähän minä kertoi Boris.
Hienoa, kone on kohta Hesassa niin hyppää kyytiin sanoi Clinton.

Koneen laskeuduttua Glenwood Sprigsin pienelle yksityiskentälle Jeltsin ja Ahtisaari tulivat koneesta ulos.
HIeman ymmällään Clinton veti Jeltsinin sivummalle, sillä aikaa kun Ahtisaari ihmetteli komeita maisemia,
ja kysyi Jeltsiniltä että mitä vittua sää raahasit ton Ahtisaarenki tänne?

Boris siihen että itehän sää sanoit että ota vaappuja mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös