Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 210
  • 11 315

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Miksi Paavo Väyrystä on kielletty nousemasta tuoliltaan kesken TV- lähetyksen?

-Koska TV:ssä on kiellettyä näyttää seisovaa mulkkua.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aku Ankka ja veljenpojat olivat käyneet lomareissulla ulkomailla. Paluumatkalla he joutuivat Ankkalinnan tulliin. Aku ja kaksi veljenpojista pääsivät tarkastuksesta nopeasti läpi, mutta yksi pojista ohjattiin takahuoneeseen ns. henkilöön käyvään tutkimukseen.

Aku tietysti suuttui ja ihmetteli toimenpiteen tarpeellisuutta. Kumihanskaa käteensä kiskova tullimies vastasi Akulle: "Hupussa yritetään kuulemma salakuljettaa kaikenlaista, joten tämä tarkastus on määrätty ihan johtoportaasta".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aku tietysti suuttui ja ihmetteli toimenpiteen tarpeellisuutta. Kumihanskaa käteensä kiskova tullimies vastasi Akulle: "Hupussa yritetään kuulemma salakuljettaa kaikenlaista, joten tämä tarkastus on määrätty ihan johtoportaasta".
Kun Aku Ankka ja kaikki kolme veljenpoikaa olivat päässeet takaisin Akun pieneen punaiseen autoon, juoksi samainen tullimies estelemään seuruetta lähtemästä. "Akusta täytyy vielä vilkaista, huomattiin vasta kun kömmitte autoonne". No ei siinä auttanut muu kuin vetää taas kumihanskaa päälle, ja ryhtyä taluttamaan aikuista ankkaa takahuonetta kohti.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kun Aku Ankka ja kaikki kolme veljenpoikaa olivat päässeet takaisin Akun pieneen punaiseen autoon, juoksi samainen tullimies estelemään seuruetta lähtemästä. "Akusta täytyy vielä vilkaista, huomattiin vasta kun kömmitte autoonne". No ei siinä auttanut muu kuin vetää taas kumihanskaa päälle, ja ryhtyä taluttamaan aikuista ankkaa takahuonetta kohti.
Ehdotan muokkausta:
Akusta voi vielä löytyä jotain, täytyy vilkaista tarkemmin. j.n.e.
 
Albert Einstein kiirehti luennon jälkeen autonsa kyytiin että ehtii pitämään seuraavaa luentoa. Hän alkoi valittaa autonkuljettajalleen;

"Olen aivan perkeleen kyllästynyt kaikkiin näihin tiedekonferensseihin, seminaareihin ja luentoihin joissa käyn kertomassa aina samat asiat uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Olen aivan kypsä tähän kaikkeen"

Autonkuljettaja mietti hetken ja hoksasi kuinka voi auttaa suurta neroa;

"hyvä herra, olen kulkenut kanssanne jo niin monta vuotta ja kuunnellut jokaisen luentonne joten voin aivan hyvin mennä puolestanne pitämään luentoja jos haluatte"

Albert Einstein kiljahti ilosta ja varmisti vielä;

"voi kiitos ystäväiseni, tekisittekö sen todellakin puolestani?"

Itsevarma autonkuljettaja vastaa;

"tottakai oikein mielelläni. Meissä on ehkä sen verran samaa näköä että voimme vain vaihtaa
vaatteitamme, minä sotken vain hiukseni ja olen valmis hyppäämään lavalle"

Ja näin tehtiin. Autonkuljettaja puki Einsteinin vaatteet ja Einstein puki autonkuljettajan uniformun. Autonkuljettaja hyppäsi takapenkille, Einstein kuskin paikalle ja nasta lautaan.

Saavuttuaan perille vale-Einstein käveli muina miehinä lavalle monisatapäisen yleisön taputtaessa seisaaltaan.

Luento eteni kuten aina ennenkin eikä kukaan huomannut mitään.

Sattui kuitenkin niin että yleisön sekaan oli hivuttautunut kilpaileva tiedemies joka ei pitänyt Einsteinia juuri minään. Keikarimainen kilpailija oli jo vuosia haaveillut siitä että hän nolaa Einsteinin ihmisten edessä osoittaen että hän on älykkäämpi kuin tuo vanha höppänä.

Kuultuaan Einsteinin saapumisesta kaupunkiin kilpaileva tiedemies päätti iskeä.

Hän ehti valmistella monta viikkoa erittäin monimutkaista tieteellistä probleemia jota ei Einsteinikaan pysty ratkaisemaan.

Kun aihepiirin puolesta hetki oli sopiva keikari nousi seisomaan ja keskeytti "Einsteinin" puheen ja sanoi kovalla äänellä;

"Anteeksi herra Einstein, kirjoittelin tässä puhettanne kuunnellessa tällaisen pienen tieteellisen kysymyksen johon varmasti voitte kertoa meille vastauksen"

Vale-Einsteinilla alkoi nousta luu kurkkuun ja puntti tutisemaan kun keikari kaivoi paperin taskustaan ilkeämielinen virne kasvoillaan.

Koko yleisö istui hiirenhiljaa kuunnellen kilpailevan tiedemiehen hyvin korkealentoista matemaattista ongelmaa. Kun kysymys oli heitetty kääntyivät salin jokaikiset kasvot kohti Einsteinia odottaen neron puhuvan.

Ennenkuin vale-Einstein ehti reagoida mitenkään heitti kilpailja vielä ylimielisellä äänensävyllä;

"kysymykseni taitaa olla teille hieman liian älykäs ettei kaltaisellanne nerolla ole siihen kuitenkaan mitään vastausta antaa"

Yleisö huokaili äänekkäästi ja odotti.

Vale-Einsteinilla onneksi välähti ja hän vastasi haasteeseen tyhjentävästi;

"kysymyksenne ei suinkaan ole liian älykäs. Se on itse asiassa sen verran typerä että minäpä kutsun vaikka autonkuljettajani vastaamaan teille siihen".
 
Viimeksi muokattu:
Kaksinaismoralismi on perseestä.

Jos Venus poseeraa alasti jättisimpukan päällä, häneen yhdistetään sanat kuten "täydellisen kaunis" ja "ikuinen jumalatar"

Mutta kun vastavuoroisesti minä riisuudun ja poseeraan samoin, minuun yhdistetään sanat kuten "hullu juoppo" ja "ikuinen porttikielto Sea Lifeen"
 
Poika makaa sairaalan sängyllä tutun omalääkärin tutkiessa häntä.

"tulethan aina joskus vierailemaan luonani kun olen päässyt pois sairaalasta", poika kysyy lääkärisedältä

Johon lääkärisetä vastaa;

"no en todellakaan, inhoan käydä hautausmailla".
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tätä on pitkän aikaa pelätty. Tänne syöksyi juuri venäläisiä suihkuhävittäjiä. Kylppäriremontti alkaa tänään ja urakoitsijalla nyt sitten näköjään venäläisiä työntekijöitä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kävin äsken noutamassa kebabbilasta pizzan ja rullakebabin työpaikalle lounaaksi.
Ulko-oven vieressä istui koditon mies, joka katsoi ruokakassiani ja sanoi: Arvoisa herra! En ole syönyt kahteen päivään.
Vastasin hänelle: kunpa minullakin olisi noin paljon tahdonvoimaa!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aloitin kuntokuurin taas kesäloman jälkeen. Tiputin heti ekalla viikolla 5 kiloa kuntosalilla. Nyt sitten vähän vaikeampaa, kun varvas on murtunut.
 

Glove

Jäsen
Mies meni Talent-ohjelmaan.

– Mitä sinä osaat tehdä? juontaja kysyi.
– Osaan matkia lintuja, mies vastasi.
– Ai, no se on aika yleinen taito. Ehkä sinun ei kannata esiintyä ohjelmassa, juontaja varoitti.
– Hyvä on, sanoi mies, ja lensi pois.
 
K

Kiekkokatsoja

Aloitin kuntokuurin taas kesäloman jälkeen. Tiputin heti ekalla viikolla 5 kiloa kuntosalilla. Nyt sitten vähän vaikeampaa, kun varvas on murtunut.
Vähän samantyyppinen vaihtarina.
Kerran eräs eläköityvä, lyhyt, paksu ja huonokuntoinen mies "pullisteli", että nostaa yli sata kiloa penkistä.
-Kysyin että meinaatkos nousta penkiltäsi istuma-asennosta seisomaan, kun noin sanoit?
Katseli vain mua, ja oli hiljaa.

Toinen.
-Aloitin laihduttamaan ja kuntoilemaan, nostelemalla painoja.
-No onkos paino noussut?

Joo, aika lahoa puujalkaa oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös