Mutta onko tuo vitsi? Eikö se ole ihan tosiasia?
Moni hyvä vitsihän on juuri tosiasia. Esimerkkinä vaikkkapa manne- ja blondivitsit.
Mutta onko tuo vitsi? Eikö se ole ihan tosiasia?
OK, eli siinä ei ollut mitään sanaleikkiä tai muuta. Sepä siitä. Hehe. Ihan hassu juttu.Et ole näköjään tavannut ikinä yhtään vegaania. Muuten tajuaisit tämän vitsin.
Pitsa loikoili rauhassa vatsassa, kun yhtäkkiä seuraksi saapui viski. Hetken päästä tuli vielä toinen ja kolmaskin. Kun kahdeksas viski oli saapunut vatsaan ja tunnelma tiivistyä, niin pitsa kysyi mitä siellä ylhäällä oikein tapahtuu?
Viimeksi tullut viski vastasi, että siellä on hyvät bileet menossa ja meitä on vielä muutama tulossa tänne. Pitsa vastasi, että sitähän on pakko sitten lähteä ylös katsomaan.
Nurmoolaisen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin. Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näki autotallissa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa.
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon. Pertti sanoi, ettei ollut. Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet. He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi OK, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen. Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia. Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne".
Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, Erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia. Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.
Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille : "Mun miälestä sä sanoot, notta olit ampunu rosvot".
Pertti vastasi : "Mun mielestäni sä sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja"
Pentti Kivi
Sokerina pohjalla Matti ja Teppo. Palstamme m&t ei liity asiaan:
Matti ja Teppo olivat hotellissa keikkaa odottamassa ja aika kävi pitkäksi.
Teppo: "Masa hei, ollaanko taas sitä et sää tyännät mun perseeseen esineitä ja mää arvaan mitä ne on?"
Ja näin tapahtui. Teppo oli tosi hyvässä vireessä ja osui koko ajan oikeaan: "Banaani........kaukosäädin......kännykkä...."
Mattia vitutti ja hän päätti pistää tosi vaikean. Teppo tunsi valtavan kivun anuksessaan ja kysyi varovasti: "Ei kai tää oo....vesimelooni?"
Matti vastasi jännän kumealla äänellä: "Arvaa uudestaan!"
(ja todellakin toimii paremmin ääneen kerrottuna, mutta sen verran kipeä, että pakko laittaa jakoon)
Suomalainen, sveitsiläinen ja englantilainen kilpailivat jousiammunnassa. Kohteena oli klassisesti ampua omena ihmisen pään päältä.
Ensimmäisenä ampui sveitsiläinen.
Hän sanoi: I am like Willhelm Tell ja ampui omenan komeasti rikki!
Toisena ampui englantilainen.
Hän uhosi: I am like Robin Hood. Omena putosi komeasti!
Viimeisenä ampui suomalainen:
Hän sanoi: I am . . . sorry!
Vaihda suomalaisen tilalle venäläinen jousiampuja
Ari Koivunen matkusti Japaniin keikalle. Hän hämmästyi Tokion kadulla nähdessään hevosten kävelevän lähikauppaan. Samaan aikaan paikalliset huusivat iloisesti: "Ari Kato! Konit Siwaa!"
*
Koivunen vastasi: "Joo joo vittu, onhan mulla silmät päässä!!"