Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Vitsiä pukkaa – part II

• 4 058 343
  • 12 077

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Minkä takia metsäkoneet survoivat Suomussalmen Hukkajoen? -Koneen kuljettajat luulivat, että siellä on raakkuja.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Valmentaja Kari Rauhanen sai eräältä seuraltaan kaikenlaisia ylimääräisiä bonuksia, lounas- yms.seteleitä ja alennuksia. Millä nimellä hänet seurassa sittemmin tunnettiin?

Etu-Rauhanen
Valmentaja Rauhanen sai siis ulkomaan valmennus matkallaan lempinimen Etu-Rauhanen. Nyt hän palasi Suomen pääsarjaan töihin. Mitä tapahtuikaan?

Alkoi Etu-Rauhasen Liigatoiminta

Kolme miestä vankisellissä Moskovassa.

-Miksi sinä olet täällä, ensimmäinen vanki kysyy toiselta?

-Koska arvostelin varapuolustusministeri Popovia. Entä sinä, miksi istut täällä?

-Koska ylistin Popovia.

Kaksi vankia kääntyy kolmannen puoleen ja kysyy, entä sinä, miksi olet joutunut tyrmään?

-Minä olen Popov.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Löysin elämänkumppanini Rovaniemeltä, hän on Lapin kulta.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Kolme miestä vankisellissä Moskovassa.

-Miksi sinä olet täällä, ensimmäinen vanki kysyy toiselta?

-Koska arvostelin varapuolustusministeri Popovia. Entä sinä, miksi istut täällä?

-Koska ylistin Popovia.

Kaksi vankia kääntyy kolmannen puoleen ja kysyy, entä sinä, miksi olet joutunut tyrmään?

-Minä olen Popov.
Meinasin, että onpas vanha vitsi. Vaan olikin ajankohtainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy