Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 963 745
  • 11 764

mackblom

Jäsen
Minulle oli varattu aika optikon näöntarkastukseen. Ihmettelin asiaa jo alunperin, kun en ole alan ihmisiä. Mutta menin paikalle. Katselin vieressä, kun optikolta tarkastettiin näkö, eikä siinä ei ollut mitään ongelmia, ja hän jatkaa hommiaan. Ehkä en mene seuraavaa kertaa.
Varastit osittain vitsini! Olen makustellut mielessäni jo useita vuosia radiossa kuuluvaa "Nyt ilmainen optikon näöntarkastus.". Kysyn vain, että onkohan ilmainen myös asiakkaalle?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pojan tunnustus isälleen:
- "mulla on nykyään mielikuvitus-tyttöystävä"

Isä tokaisi hetken päästä:
- "jaahas, ansaitset kyllä parempaa".

Poika kysyy:
- "ai mitä tarkoitat"?

Isä vastasi nopeasti:.
- "En minä sinulle puhu, vaan uudelle tyttöystävällesi"
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Minkä takia metsäkoneet survoivat Suomussalmen Hukkajoen? -Koneen kuljettajat luulivat, että siellä on raakkuja.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Valmentaja Kari Rauhanen sai eräältä seuraltaan kaikenlaisia ylimääräisiä bonuksia, lounas- yms.seteleitä ja alennuksia. Millä nimellä hänet seurassa sittemmin tunnettiin?

Etu-Rauhanen
Valmentaja Rauhanen sai siis ulkomaan valmennus matkallaan lempinimen Etu-Rauhanen. Nyt hän palasi Suomen pääsarjaan töihin. Mitä tapahtuikaan?

Alkoi Etu-Rauhasen Liigatoiminta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös