Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 844 236
  • 11 302

Hilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohtuulliset
Ajat syrjäisellä tiellä lastesi kanssa. Tien viereen on pysähtynyt rahankuljetusauto ovet auki. Menet katsomaan mikä on hätänä ja huomaat että kuski on menehtynyt sydänkohtaukseen. Muita ihmisiä ei näy missään, pakettiauton tavaratila on täynnä setelipaaleja. Minkä opetuksen haluat antaa tällaisessa tilanteessa lapsillesi?

Nosta polvilla, älä selällä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaksi naista oli pelaamassa golfia kauniina sunnuntaipäivänä. He eivät olleet kovia lyöntimestareita. Kauhulla naiset seurasivat, kuinka ensimmäisenä lyöneen pallo osui seuraavalla reiällä hääränneeseen mieheen, jonka kädet lennähtivät salamana haaroihin.
Mies vaipui polvilleen ja tunsi selvästi kovaa kipua. Naiset riensivät miehen luo ja toinen heistä sanoi:
– Olen hirveän pahoillani! Olen ammatiltani fysioterapeutti ja osaan kyllä lievittää kipuanne, jos annatte minun auttaa.
– Uuh…, mies voihki. Kyllä se tästä… Muutama minuutti ja olen ihan kunnossa.
Nainen tunsi olevansa syypää miehen tn tuskaan ja yritti auttaa häntä tämän vastusteluista huolimatta. Terapeutti siirsi hellästi miehen kädet haaroista sivummalle ja avasi tämän vyön. Sitten hän vei kätensä housujen sisään ja alkoi hieroa.
Hetken päästä hän kysyi:
– Miltä tämä tuntuu?
– Oikein hyvältä, mies vastasi. - Mutta peukaloa kihelmöi edelleen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Virtasen perheeseen kuului isä Heikki, äiti Rauni sekä ainut lapsi Tiina.
Tiina oli jo varttunut kolmekymppinen roteva nainen. Tiina asusteli vielä vanhempiensa luona ja oli yhä vapaa "poikamiesnainen".
Eräänä päivänä, kun Rauni saapui töistä kotiin, makasi Tiina olohuoneen sohvalla ja masturboi itseään hieromasauvalla. Rauni kyseli järkyttyneenä syytä moiseen touhuun. Tiina vastasi tyynesti, että ei tällainen tukeva vanhapiika muuta seuraa saa.
Seuraavana päivänä Heikin palatessa kotiin odotti häntä sama näky. Heikki kyseli syytä moiseen touhuun ja sai saman vastauksen kuin Rauni edellisenä päivänä. Seuraavana päivänä kun Rauni ja Tiina palasivat kaupasta, odotti heitä yllättävä näky. Heikki istui olohuoneessa pidellen toisessa kädessä hieromasauvaa ja toisessa kädessä kaljapulloa.
Rauni tiedusteli kiihtyneenä Heikin touhuja ja sai vastaukseksi tylyn murahtelun:
- Otetaan vävypojan kanssa vähän kaljaa ja katotaan lätkää.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kolme koiraa odotteli pääsyä eläinlääkärille.
Saksan paimenkoira aloitti valituksen:
"Olin iltakävelyllä, kun vastaan käveli epäilyttävä tyyppi. Purin siltä jalan poikki. Nyt olen täällä saamassa piikkiä. Ei noista laitapuolen kulkijoista koskaan tiedä, mitä tauteja niillä on."

Toiset koirat valittivat kuorossa susikoiran huonoa tuuria. Kultainen noutaja kertoi heillä käyneen murtovarkaan, jolta oli pakko purra käsi poikki. "Piikkiä odotellaan, eihän noista hämäräheikeistä koskaan tiedä, mitä tauteja niillä on", kertoi noutaja.

Toiset koirat valittivat tämän huonoa tuuria. Kolmas sekarotuinen kertoi oman tarinansa:
"Olin kävelyllä lähistöllä, kun huomasin naapurin oven jääneen auki. Menin katsomaan tilannetta, ja siellä oli emäntä suihkussa alastomana. Minä otin hänet siinä pesuhuoneen lattialla takaapäin."
Toiset voivottelivat käynyttä huonoa tuuria kysyen: "Nyt sitten olet täällä saamassa piikkiä?"

- "Ei, vaan minulta leikataan kynnet", vastasi sekarotuinen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
At the immigration desk, somewhere in Europe:

- Name?
- Abu Dalah Sarafi.
- Sex?
- Four times a week.
- No, no, no ... male or female?
- Male, female ... sometimes camel ...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Minulla oli 12 pulloa viskiä pahan päivän varalle. Vaimoni ei sietänyt tätä varastoa, joten hän pyysi minua kaatamaan pullot tyhjäksi ämpäriin ja viemään sen kaatopaikalle.

Koska en pystynyt vastustamaan vaimoani aloitin tuon mielettömän urakan. Otin korkin ensimmäisestä pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, lukuunottamatta lasillista jonka join.

Sitten otin korkin toisesta pullosta ja kaadoin kaikki ämpäriin, paitsi lasillisen, jonka join. Otin kolmannesta korkin ja kaadoin lasillisen ämpäriin ja loput join. Neljännestä ämpäristä otin korkin ja kaadoin pullon lasiin jonka sitten join.

Sen jälkeen otin korkin seuraavasta lasista ja kaadoin korkin pulloon ja join lasin. Sen mentyä otin korkin pullosta ja kaadoin ämpärin pulloon ja laitoin korkin lasiin ja kaadoin viskin pulloon.

Kun kaikki pullot olivat tyhjänä, tuin taloa toisella kädellä ja laskin pullot, korkit, lasit ja ämpärit. Siitä tuli tasan 29 pulloa. Ollakseni täysin varma laskin toiseen kertaan ja sain taas 74. Kun talo meni ohitseni, laskin kaikki uudelleen ja viimeiseksi kaikki talot, pullot, ämpärit paitsi yhden, jonka korkin kaadoin taloon ja join pois."

---

Suomalainen oli kävelyllä Australiassa kuumana kesäpäivänä. Yllättäen hän näki miehen juovan vesialtaasta, jonka vieressä oli varoituskyltti "Toxic water, do not drink". Suomalainen kauhistui ja huusi miehelle:
-Hey, dont drink, the water is poisonous!
-Jag förstår inte vad du säger, jag talar bara svenska.
-Dricka med båda händer, det är snabbare!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Girl nextdoor just texted me:

"Thespacebuttonbrokeonmypccanyoupleasegivemeanalternative?"

I'm pretty hyped up, though I'm not sure what "ternative" means...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo alko taas ihmettelemään miksi mä katon paljon kauhuelokuvia?

- Mä en vaan ymmärrä miksi sä teet jotain, mikä pelottaa, ahdistaa ja kuvottaa
- Tuunhan mä joka päivä töistä kotiinkin

Nyt sit tarttis sohvapaikan jostain ens yöksi, niin löytyiskö?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosi suuri osa -60 ja -70 -lukujen rokkistarbojen kualemista johtu puhtaasti täysin hullun ajattelemattomasta ja sekopäisestä käytöksestä.

Jim Morrison veti tolkuttomat määrät kokaa ja happoo, Keith Moon sekotti antabuksensa viskiin. Ja Marc Bolan anto muijansa ajaa.

*******************************************************************

Olin tässä männä ehtoona baarissa vähä viihtymässä. Näin siä nurkkapöydässä söpön mimmin itkemässä kovasti. Menin kysyyn että mikä hätänä?

"Erosin poikaystävästäni koska se on täysin seksistinen sika!"
"Haluukko puhuu siitä? Mä oikeesti kuuntelen tosin miälelläni," mää totesin.
"Ethän sä ees tunne mua. Miks sä haluisit istua kuuntelemassa mua?", se kysyy itkien.
"Koska sulla on aivan helvetihhyvät tissit."
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ollessani pikkupoika 70-luvulla isä antoi kerran minulle rahaa ja lähetti kaupungin keskustan pankkiin maksamaan sähkölaskua.
Matkalla kuitenkin huomasin jonkin vammaisjärjestön kojun, jossa myytiin arpoja. Päävoittona oli uusi pakettiauto. Nohevana poikana päätin ostaa koko rahalla arpoja, koska pakettiauton myymällä rahaa jäisi roimasti jäljelle laskujen maksamisen jälkeenkin.
Kotona isä antoi minulle selkään.
Kuitenkin kaksi viikkoa myöhemmin pihatiellä seisoi upouusi pakettiauto.
Koko perheemme halasi toisiaan ja itki.
Minä itkin kaikkein kovimmin tietäessäni saavani taas selkään, sillä paku oli sähköyhtiön auto, jolla sähkärit tulivat katkaisemaan talostamme sähköt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös