vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Vaimo mököttää eilisillasta, kun oli kuulemma odottanut sitä kovasti. Tiesinhän minä sen ja siksi tulinkin niin nopeasti kuin pystyin, mutta vaikea noita on miellyttää.
Sama. Häröilin vähä eilen ja se sano mulle vakavasti että voisit sinäkin aikuinen mies joskus mennä vähän itteesi. Survoin sitten sen lempidildon syvälle perseeseeni.Vaimo mököttää eilisillasta, kun oli kuulemma odottanut sitä kovasti. Tiesinhän minä sen ja siksi tulinkin niin nopeasti kuin pystyin, mutta vaikea noita on miellyttää.
Kaveri voisi vastata, että "Vasta tänään?"Sauna-Timon piti mennä juhannuksena saunomaan kaverinsa luokse. Timoa ei näkynyt eikä kuulunut koko iltana, joten lopulta kaveri soitti Timolle ja kysyi miksei tämä tullut saunomaan, vaikka niin oli sovittu.
Timo vastasi: "Vihdoinkin kotona."
Kertoakaa nyt tyhmälle, miten suoritetaan vastavihkiminen? Paikallislehdessä luki tänään, että: "vastavihitty pari lähti häämatkalle."Kaveri voisi vastata, että "Vasta tänään?"
Kertoakaa nyt tyhmälle, miten suoritetaan vastavihkiminen? Paikallislehdessä luki tänään, että: "vastavihitty pari lähti häämatkalle."
Et kai nyt viittaa siihen itsetyydyttäjään uimahallin saunassa? Siis siihen, joka tuli vastaan?Tällaisessa ristiriitatilanteessa täytyy jonkun tulla ensin vastaan
Vastauksena voisi olla ovi *, jonka pielessä on vihta.Tällaisessa ristiriitatilanteessa täytyy jonkun tulla ensin vastaan
Et kai nyt viittaa siihen itsetyydyttäjään uimahallin saunassa? Siis siihen, joka tuli vastaan?
Mikä on paras keino päästä läskeistä eroon?
lopettaa vaan kylmästi niille puhumisen
Pakko tunnustaa että tää oli niitä hetkiä kun joku vitsi löi mut niin ällikällä että pystyin vain nauramaan hysteerisesti.Pamela Tola oli kadonnut. Poliisilla oli vahva epäily siitä, kenen syytä se oli.
Maria Veitolan
Pakko tunnustaa että tää oli niitä hetkiä kun joku vitsi löi mut niin ällikällä että pystyin vain nauramaan hysteerisesti.
Pamela Anderson oli kadonnut. Poliisilla oli vahva epäily siitä, kenen syytä se oli.Pamela Tola oli kadonnut. Poliisilla oli vahva epäily siitä, kenen syytä se oli.
Maria Veitolan