Lätkäfani makasi sairaalassa ja kertasi kaverilleen, miten edellisenä päivänä oli kotona
Tarina jatkui seuraavana päivänä, jolloin mies jatkoi avautumista siitä, miten tähän tilanteeseen on päädytty.
"Siinä kertyy paljon yhteistä historiaa, kun ollaan oltu vuosikaudet samassa sarjassa, mutta kaikenlaista jää myös hampaankoloon.
Vaimo on antanut palautetta siitä, etten enää yhtä hanakasti yritä kohdatessamme ujuttaa jalkojen välistä, kuten aina alkuaikoina. Ei hän myöskään hyväksy sitä, että olen viime vuosina jatkuvasti tähdännyt mieluummin ylämummoon. Vaimon viime aikoina selvästi lisääntynyt haastaminen on ajanut minut entistä enemmän hakemaan ratkaisua videoista. Rakensin jopa kellariin pienen huoneen, missä saan rauhassa suorittaa näitä videotarkistuksia ja hinkata siinä edestakaisin.
Usein onkin ollut puhetta, että hän haluaisi treidata minut johonkin nuoreen ja lupaavaan mailavirtuoosiin, joka kykenee minua paremmin nopeisiin suunnanmuutoksiin. Saunailtoina suoritan joskus vapautuneita ilmaveivejä, mutta tämä ei varsinaisesti tee vaikutusta. Itsehän olen pohjimmiltani tällainen stay at home -tyyppi, joka tykkää pelata kovaa, eikä kaihda kunnon laitapainia. Heikkouteni on toki myös se, että en ole oikein osannut koskaan aloittaa hänen pään aloituspisteiltään.
No, asiat alkoi selvästi muuttua rumaksi tämän kauden avausottelussa, kun pääsin ensin tilanteeseen, missä vaimolla oli täysin reppu avoimena, mutta sain roiskaistua vain seinille. Sen jälkeen vaimo täräytti nopeaan tahtiin kaksi kassia heilumaan, ja juomapulloni lentäessä alkoi korvissa soida Dirlandaa. Hetken näytti, että en saa enää nousua alkamaan, mutta muutamalla viivelähdöllä sain viriteltyä takaa-ajoa ja pääsin hyvään 1vs1 tilanteeseen. Siinä oli mahdollisuus viedä peli jatkoajalle, mutta vaimo käänsikin viime hetkellä selkänsä ja jouduin lähtemään suihkuun.
Ei ole helppoa elää jatkuvien paineiden kanssa."