Vitsiä pukkaa – part II

• 4 025 717
  • 11 977

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä kannibaali sanoi kauniille naiselle?

olet kyllä syötävän hyvännäköinen

Mitä kannibaali teki kuntosalilla?

veti kaksin käsin leukoja

Miksi kannibaali kertoo kauhujuttuja uhrilleen?

että se menis kananlihalle

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minkä takia Kanye öljyää Kimin perseen aina kauttaaltaan?

-Se rakastaa kattella omaa naamaansa

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Matti ja Teppo olivat kahdestaan suihkussa. Jonkin aikaa siinä läträttyään Teppo katsoi kämmentään ja kysäisi Matilta:
"Kuule Matti, onkos se ihan tervettä ja normaalia tällä iällä veljesten käydä kahdestaan suihkussa?"

Nick Neim

Jäsen
Nainen lähti saunasta ja mies tuli vastaan. Kukaan ei enää vihtonut.
Tästä sanaleikistä inspiroituneena pistetään kasa vanhoja.

Sirkuksen katto alkoi vuotamaan, koska uusista pelleistä ei ollut apua.

Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.

Kilpa-autoilija myöhästyi, joten hän ei ollut ajoissa.

Vangilla oli karatessa musta vyö.

Betonimiehet olivat omassa elementissään.

Aamulla metsurikisan karsinnat alkoivat.

Lakimies tietää kaikenlaista.

Autiomaassa sai vedellä prostituoitua.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitä käy kun ex-rikollinen siistii tapansa ja pääsee kiinni työelämään
Paha saa vihdoinkin palkkansa

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Villellä on tänään synttärit. Ville on päivänsankari. Myös Tyrone viettää synttäreitään tänään. Mikä Tyrone sitten on?

Juhlamokka

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
  • Mies ajelee maaseudun mutkaisia teitä moottoripyörällään ja huomaa että on eksyksissä. Mutkan takaa mies huomaa, että tien poskessa seisoo toinen pyörä ja sitä korjailee joku motoristi. Hän pysäyttää kohdalle ja kysyy: "Anteeksi, voisitko auttaa? Lupasin eräälle ystävälleni että tapaisin hänet tunti sitten, mutta en tiedä missä olen?"

Pyöräänsä korjaava mies vastaa: "Totta kai voin, istut uudenkarhean moottoripyöräsi päällä ja sijaintisi on 40 ja 41:n asteen välillä pohjoista leveyttä, 59 ja 60:n asteen välillä itäistä pituutta."

"Sinun täytyy olla insinööri", sanoo eksynyt motoristi. ...
    Niin olen" vastaa mies "mutta mistä tiesit?"
    "No, kaikki mitä kerroit, on kyllä teknisesti totta. Mutta minulla ei ole aavistustakaan mitä tehdä informaatiollasi ja totuus on, että olen edelleen eksyksissä."

Työkalut maahan laskenut mies vastaa: "Sinun täytyy olla johtaja."
    "Niin olen", mies vastaa, "mutta mistä tiesit?"
    "No, et tiedä missä olet ja minne olet menossa. Olet tehnyt lupauksen, josta sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä miten sen voisit pitää ja odotat että minä ratkaisen ongelmasi. Totuus on, että olet täsmälleen samassa tilanteessa kuin ennen tapaamistamme, mutta nyt se on jostain syystä minun vikani."

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lätkäfani makasi sairaalassa ja kertasi kaverilleen, miten edellisenä päivänä oli kotona mennyt asiat vaimon kanssa matsin jälkeen.

"Tilannehan oli valmiiksi aika lämmin edellisen kohtaamisen jäljiltä ja vaimo aloittikin välittömästi mailasta kiinnipitämisellä, joka vaan jatkui ja jatkui. Tilanteen purkautuessa annoin itse korkeaa mailaa, joka meinasi kolahtaa vaimoa silmään, mutta osuikin suuhun.

Toiseen erään tultaessa yritin pelata ilman kypärää, mutta vaimon mielestä tilanteessa oli väärä varuste. Voi olla, että tuossa kohtaa olin jo jäämässä paitsioon, mutta suoritin sitten melko törkeän ryntäämisen. Samassa tilanteessa nähtiin vaimolta päivänselvä estäminen, minkä seurauksena annoin tahtomattani tilanteessa poikittaista mailaa. Lopulta pääsin tekemään kuitenkin tyylipuhtaan keihästyksen.

Illan kulminaatiopisteenä toiminut erikoistilanne käynnistyi, kun naapurin Pena tuli kylään ja yhtäkkiä oli liikaa miehiä kentällä. Siinä olisi ehkä voinut olla aikalisän paikka, mutta jouduimme turvautumaan liian paljon kiinnipitämiseen ja seuraavat minuutit olikin pelkkää huitomista puolin ja toisin. Emme saaneet hyödynnettyä tuota ylivoimaa ja vaimo pääsi alivoimalla karkuun. Pienellä kampituksella sain pidettyä pelin hallinnan itselläni, ja Pena poistettiin pelistä, koska häntä ei itseasiassa ollut edes merkitty kokoonpanoon.

Tilanne rauhoittui viimeisellä erätauolla ja kolmannessa erässä syyllistyin pelin viivyttämiseen. Mielestäni loppuhetkillä nähtiin vaimolta myös aika räikeää näyttelemistä. Tarkoitukseni oli pelin loppuhetkillä vetäytyä hyvissä ajoin, mutta täytyy myöntää, että siinä tulin selvästi myöhässä tilanteeseen. Tämä johti vaimon puolelta väkivaltaisuuteen ja leikkaamiseen. Koko iltana ei nähty kyllä yhtään vastustajan kunnioittamista ja lopulta jouduin jättämään pelin kesken, koska rikkoutuneella mailalla ei saa pelata.

Onneksi ei ollut back-to-back viikonloppu ja itseasiassa tämä oli kauden viimeinen kohtaaminen. Aika näyttää ollaanko keväällä säälikierroksella vastakkain vai ollaanko finaalissa"

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies oli saanut tanssiravintolasta hienon daamin mukaana. Kun he lähestyivät miehen asuntoa ja tämä alkoi kaivella avainta taskustaan niin nainen sanoi:
"Se miten mies avaa oven, kertoo paljon hänestä rakastajana. Jos hän räväyttää avaimen heti lukkoon ja riuhtaisee oven auki, hän ei ole hellä rakastaja.
Jos hän joutuu etsimään avaimenreikää niin tiedän että hän on liian kokematon"
"Miten sinä avaat oven?, kysyi daami mieheltä
Mies vastasi: "No, tuota, ensiksi tietenkin nuolen lukon kunnolla."

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lätkäfani makasi sairaalassa ja kertasi kaverilleen, miten edellisenä päivänä oli kotona

Tarina jatkui seuraavana päivänä, jolloin mies jatkoi avautumista siitä, miten tähän tilanteeseen on päädytty.

"Siinä kertyy paljon yhteistä historiaa, kun ollaan oltu vuosikaudet samassa sarjassa, mutta kaikenlaista jää myös hampaankoloon.

Vaimo on antanut palautetta siitä, etten enää yhtä hanakasti yritä kohdatessamme ujuttaa jalkojen välistä, kuten aina alkuaikoina. Ei hän myöskään hyväksy sitä, että olen viime vuosina jatkuvasti tähdännyt mieluummin ylämummoon. Vaimon viime aikoina selvästi lisääntynyt haastaminen on ajanut minut entistä enemmän hakemaan ratkaisua videoista. Rakensin jopa kellariin pienen huoneen, missä saan rauhassa suorittaa näitä videotarkistuksia ja hinkata siinä edestakaisin.

Usein onkin ollut puhetta, että hän haluaisi treidata minut johonkin nuoreen ja lupaavaan mailavirtuoosiin, joka kykenee minua paremmin nopeisiin suunnanmuutoksiin. Saunailtoina suoritan joskus vapautuneita ilmaveivejä, mutta tämä ei varsinaisesti tee vaikutusta. Itsehän olen pohjimmiltani tällainen stay at home -tyyppi, joka tykkää pelata kovaa, eikä kaihda kunnon laitapainia. Heikkouteni on toki myös se, että en ole oikein osannut koskaan aloittaa hänen pään aloituspisteiltään.

No, asiat alkoi selvästi muuttua rumaksi tämän kauden avausottelussa, kun pääsin ensin tilanteeseen, missä vaimolla oli täysin reppu avoimena, mutta sain roiskaistua vain seinille. Sen jälkeen vaimo täräytti nopeaan tahtiin kaksi kassia heilumaan, ja juomapulloni lentäessä alkoi korvissa soida Dirlandaa. Hetken näytti, että en saa enää nousua alkamaan, mutta muutamalla viivelähdöllä sain viriteltyä takaa-ajoa ja pääsin hyvään 1vs1 tilanteeseen. Siinä oli mahdollisuus viedä peli jatkoajalle, mutta vaimo käänsikin viime hetkellä selkänsä ja jouduin lähtemään suihkuun.

Ei ole helppoa elää jatkuvien paineiden kanssa."

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mikä on 25cm pitkä, kivikova, täynnä spermaa ja sen nähdessään naiset kirkuvat?

Tennissukka meikäläisen sängyn alla.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi Michael Jackson meni taivaassa lastenhuoneeseen?

Sen täytyi päästä vetämään vähän henkeä

Miksi Michael Jackson ei koskaan tykännyt kalastamisesta?

Siinä joutuu päästämään alamittaiset vapaaksi

Mitä Michael Jackson teki naisten vaateosastolla?

yritti mahtua pikkumustaan

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy