RäpyläRepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bobs & vagene
Seuraavan vitsin ymmärtää, jos näki tänään Pelicans-HIFK
Kyllä saa aikamoinen retardi, jos pitää tuo ottelu nähdä ymmärtääkseen tuo vitsi. Tai no, ehkä näkeminen avaa jotain uusia ulottuvuuksia ja vitsi sitten naurattaa vain ottelun nähneitä.

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - George W. Bush, 5.8.2004.
Suosikkijoukkue
in Dobby we trust
Kyllä saa aikamoinen retardi, jos pitää tuo ottelu nähdä ymmärtääkseen tuo vitsi. Tai no, ehkä näkeminen avaa jotain uusia ulottuvuuksia ja vitsi sitten naurattaa vain ottelun nähneitä.
Niin no luultavasti noi Karhusen torjunnat ovat pyörineet urheiluruudussa/ehkä jopa Liigalivessä erätauoilla, mutta itse kun en pystynyt peliä livenä katsomaan ja skippasin tallenteelta erätauot, niin olen täysin ulapalla siitä, mitä siellä Liigalivessä käytiin eilen läpi. Laitoin ton nyt lähinnä varmuudeksi siltä varalta että vitsi ei avaudu jollekulle.

In my heart there is an ocean and my hands are the waves reaching out for her shoreline's gentle touch

Kuvitellaan hetki että vesi on yhtä kuin inspiraatio. Mä oon sillon varmaan pesusieni joka imee kaiken sen inspiraation sisäänsä.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Seuraavan vitsin ymmärtää, jos näki tänään Pelicans-HIFK

Miksi Tomi Karhusta ei päästetty Tukholmassa sisään ICA Marketiin?

Vartijalle oli kerrottu, että Karhunen tykkää ryöstää ruotsalaisia
Seuraavan kysymyksen ymmärtää, jos tietää kauppoja Ruotsissa.

Päästettiinkö se Coopiin?

Your shit's like chocolate cake
And your ass smells like a rose

RäpyläRepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bobs & vagene
Niin no luultavasti noi Karhusen torjunnat ovat pyörineet urheiluruudussa/ehkä jopa Liigalivessä erätauoilla, mutta itse kun en pystynyt peliä livenä katsomaan ja skippasin tallenteelta erätauot, niin olen täysin ulapalla siitä, mitä siellä Liigalivessä käytiin eilen läpi. Laitoin ton nyt lähinnä varmuudeksi siltä varalta että vitsi ei avaudu jollekulle.
Niin siis lähinnähän ei tarvitse tietää muuta kuin Karhusen olevan maalivahti ja Pelicansin pelanneen joukkuetta vastaan, jossa on ruotsalaisia.

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - George W. Bush, 5.8.2004.

Ishmael

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vancouver Canucks
Ja siltikään minua ei naurata kyseinen vitsi. Pahoitin mieleni Karhusen toiminnasta jo Isku Areenalla.

”Tuli mieleen, että hanskaankin voi vetää." Janne Hämäläinen kommentoi uransa ensimmäistä liigamaalia ottelun jälkeen.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vanha, mutta aina niin hauska. Suomalaiset keskustelee juhannuksena:

- Kokoo koko kokko kokoon
- kokoonko koko kokon kokoon?
- kokoo kokoon koko kokko

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
Suosikkijoukkue
in Dobby we trust
Mikä on yleisimmin pirinistien suosikki pelisarja?
Need For Speed

In my heart there is an ocean and my hands are the waves reaching out for her shoreline's gentle touch

Kuvitellaan hetki että vesi on yhtä kuin inspiraatio. Mä oon sillon varmaan pesusieni joka imee kaiken sen inspiraation sisäänsä.

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Mistä tietää, että Mikkelissä maalitapeille on jäässä väljemmät reiät?

- Jakub Galvas

"Kerho on oranssi, koska Kerho haluaa olla, ja jyppi punamustavalkonenkakkakierre, koska Kerho päätti näin."
-Nimimerkki Läskisalo JYP-HPK pudotuspelisarjan ennakkoanalyysissään 21.3.2017 klo 00:14

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mikä on ripaskan kansainvälisesti tunnetumpi nimi?
Dance Cacabre

Entä mikä on sen ryhmätanssimuoto?
Cacarena

Entä kuka sen puolestaan kehitti?
Kaka
No ei
Michael Cackson

Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa

He jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on jääkiekosta. Heille vain hymyilen...
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oma_keksimä:
Mitä karvahaalariharrastajat (ns. "turrit") voisivat pelata lautapeli-illassaan?
Trivial Fursuitia.

1st: LEINO-JYLHÄ-HARMAJA
”Jumala on korvattu päiväkodeissa peikoilla, menninkäisillä, maahisilla, merirosvoilla, keijuilla yms. demoneilla.” -Wiherkoski
PLEASE DON'T DIE MANNSCHAFT!

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oma_keksimä:
Mitä karvahaalariharrastajat (ns. "turrit") voisivat pelata lautapeli-illassaan?
Trivial Fursuitia.
Seuraavaa autopelien aatelia he pelaavat jopa puku päällä ja hiki otsalla:

Need For Speed: Hot Fursuit

"Peräaukkojuttuja varten lienee huomattavasti parempiakin paikkoja kuin tämä ketju. Eli takaisin aiheeseen kiitos." - Jatkoajan moderaattorit Vihreiden ketjussa.
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Anarko-Marko foliohattu opasti mua ja sanoi: "Kyseenalaista kaikki."
Vastasin että: "Miksi...?"

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Heräsin aamulla ja tyttöystäväni oli lähtenyt jonnekin. Keittiöön mentyäni näin jääkaapin ovessa lapun. Siinä luki "Tämä ei toimi, minun on pakko lähteä." Huolissani avasin jääkaapin oven. En ymmärrä mitä hän tarkoitti sillä kyllä jääkaappi toimii minusta täysin normaalisti.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy