Tarttui porauslautalta yksi Dark Storm taas matkaan.
Taliskerilta olen omistanut Dark Stormin lisäksi, Stormia, 57 Northia, peruskymppiä ja kolme eri DE-pulloa. Hyllyssä on nytkin yksi 0,2 litran pikkuputeli, joskin vajaana. Talisker on mielestäni aivan ylivoimainen viskimerkki ja Dark Storm kyllä iski limakalvoilta sieluun nimensä mukaisesti.
Olen ollut jo pitkään siinä käsityksessä, että tuo kyseinen tuotos jossain vaiheessa poistuisi tyystin valikoimista, joten olen taas miettimässä, että jos upottaisin paketin jonnekin syvimpiin kammioihin ja vaikka ostan saman pullon uudelleen käyttöön. Mutta että tuo yksi säilyisi hamaan tulevaisuuteen.
En oikein tiedä, mistä on tuo käsitys päähäni jäänyt ja eihän tislaamo kyllä kait ole tällaista kertonut, joskin tuotteethan valikoimista aina joskus vaihtuvat. Voi olla, että tämän ajatuksen heitti eräs viskejä nauttiva ystäväni taannoin. Toisaalta, tuote on ainoastaan travel retail - kamaa, joka osaltaan kertoo jotain? Onkohan kellään asiaan mitään sanottavaa?
Itselläni ei tuo pysyvä viskihylly paljoa kerry, koska rahaa ei ole liikaa ja viski maistuu miltei aina, kun alkoholia ylipäänsä otan. Pari lasillista alkuun vain, mutta jos ei pulloja osta muutaman viikon välein, ei se kokonaistilavuus kyllä tuosta paljoa nouse. Lista omistamista pulloista olisi jo melko pitkä kylläkin. Eihän parempaa alkoholituotetta ole kuin viski. Olut pääsee joskus lähelle.
e:Voi olla, että olen asiaa pohdiskellut ja kysellyt aiemminkin. Muisti on jo liian huono. Ehkä se johtuu liiasta viskin nauttimisesta. Pahoittelut, jos tulee toistoa.