Virvoitusjuomaketju sinisen Pepsin inspiroimana

  • 150 498
  • 831

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Coca-Cola Vanillassa puolestaan se vaniljan maku on niin voimakas ja huomattava, että sen kun yhdistää Coca-Colaan, ei parempaa juomaa ole olemassakaan.

Tuo on kyllä totta, Dr Pepper Vanillassa ei se vanilja niin kauheasti maistu. Itse kyllä tykkään vaniljan mausta cola-juomassa, mutta tuo jostain syystä Dr.Pepperin vanilla uppoaa kuitenkin paremmin. Voi olla että se johtuu siitä, että Dr. Pepper vanillaa saa tölkeissä ja Cokiksen vastaavaa olen juonut vain muovipullosta, ja juomat yleensä maistuu paremmilta tölkeistä juotuna kuin muovipulloista.
 

trap

Jäsen
Tuo on kyllä totta, Dr Pepper Vanillassa ei se vanilja niin kauheasti maistu.

Itse en huomaa lähestulkoon minkäänlaista eroa tavallisen Dr Pepperin kanssa. Ehkä vähän "pehmeämpi" maku, mutta vaniljan makua siitä ei juuri erota, toisin kuin Coca-Cola Vanillassa, jossa se sivumaku on aivan mahtava. Molempia olen juonut nimenomaan tölkeistä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Dr.Pepper-fani ilmoittautuu!

Itse tykästyin New Yorkin reissulla Cherry Vanilla Dr. Pepperiin.

Vaikea löytää, mutta Cherry Vanillaa on bongattu Tampereen Tullintorin S-marketista (n. kuukausi sitten) sekä Espoon Iso Omenan Citymarketin Amerikka-osastolta.

Mahtava juoma.

Oikeata Dr. Pepperiä pullossa (paljon sokeria, Pepsin näköinen pullo) saa tällä hetkellä tarjoushintaan Tampereen Koskikeskuksen K-Marketista: 2 pulloa = 2,99€. Yksi pullo maksaa 1,99€, ja hyvää on!

Kyseessä ei ole tämä kamala Sinebrychoffin tuote.
 

trap

Jäsen
Neljäs tölkki Cherry Vanillaa tänään menossa ja on se vaan saatanan hyvää. K-Supermarket Kampista saa ja hinta on 1.90 per tölkki.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joillekin tuntuu olevan niin vaikea käsittää että termi cola ei ole sama kuin Coca Cola.

Muutaman kerran, kun olen grilliltä tai muusta vastaavasta pyytänyt juomaksi colaa niin olen saanut vastaukseksi, että ei meillä ole kuin Pepsi Colaa tms. Colaahan mä vaan pyysinkin, ihan sama mitä.

Olivin vanilja-kola ei todellakaan ole vanilja Coca Colaa vaan Olvin vanilja-kolaa. Prrrrkl!!!!
 

Rembrandt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Vanilja-cokista kaipaavien kannattaa suunnata Tammiston Jättijakoon (Vantaalla siis), jossa tuota jumalaista nektaria on tarjolla kirsikkaisen sisarensa ohella.
 

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Itekki oon kova litkimään näitä sokerijuomia. Jos energiajuomia ei lasketa mukaan niin suosikit on Fanta Wildberry (sopivan äkänen), Dr. Pepper (paras) ja kaikennäköset kokikset. Tänään aion töitten jälkeen kävästä vähän kattelemassa saisko täältä Oulusta nuita vanilja-limukoita.

Mitä mieltä porukka on muuten Pepsi-mojosta? Yllättävän hyvää oli mun mielestä, mutta ei nyt sentään mihinkään suosikkien joukkoon mene.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vaikea löytää, mutta Cherry Vanillaa on bongattu Tampereen Tullintorin S-marketista (n. kuukausi sitten) sekä Espoon Iso Omenan Citymarketin Amerikka-osastolta.

Mahtava juoma.

Oikeata Dr. Pepperiä pullossa (paljon sokeria, Pepsin näköinen pullo) saa tällä hetkellä tarjoushintaan Tampereen Koskikeskuksen K-Marketista: 2 pulloa = 2,99€. Yksi pullo maksaa 1,99€, ja hyvää on!

Kyseessä ei ole tämä kamala Sinebrychoffin tuote.


Tänks mate!

Koskarin K-marketista hain. 2 pulloa tosiaan 2,99 euroa. Selvisi sekin miksi on niin halpa. Menee vanhaksi tässä kuussa. Etiketissä luki että parasta ennen ... loppua. Pullossa on 07/2008. Otin vain pari pulloa.
Samasta paikasta löytyi myös tölkkejä! Samaa laatua. 3 tölkkiä 4 eurolla, jotka menevät syyskuussa vanhaksi. Ottaneet varmaan sitä jostain kun "ovat halvalla saaneet".

Paineilin vielä Tullintorille. Siellä oli parempi meininki. 4 tölkkiä 5 eurolla. Ja menee tammikuussa vanhaksi. Otin kaksi erää, kuten myös Koskikeskuksesta.

Nyt on sitten pepperiä varastossa loppuvuodeksi, ja Cherry-Colaa sekä Vanilla-Colaa. En juo noita erikoisjuomia kuin harvoin. Ne ovat todellinen nautintoaine, normaalipäivänä menee Pepsi Maxia, Cocis Lightia tai Zeroa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Olen nähnyt tulevaisuuden enkä pidä siitä.
Cokiksen uusi pakkauskoko on näemmä 2 litraa lötköpulloissa.
Ongelma on nähdäkseni se, että joko cokista jää väljähtymään pullon pohjalle tai sitten kulutus kasvaa suuremman pakkauskoon myötä (tutkittu juttu muistaakseni).
Itse diggaisin eniten jotain 1- 1,25l pakkauskokoa, joka olisi juuri sopiva illan leffa/matsivirvokkeeksi.

Pitää kanssa pistää säästöön pari kovaa cokispulloa juomapullo yms. käyttöön, kun ei noista lötköistä ole kovaan käyttöön.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näistä kirsikkacolista kun on viime aikoina ollut puhetta, niin täytyy nyt mainita Coca-Cola Cherry, kun tuli tuota juuri Ranskassa muutama tölkillinen maistettua. Erinomaista tavaraa ja väittäisin jopa Dr. Pepperiä paremmaksi. Löytyyköhän jostain Helsingin etnisistä putiikeista tai muualta?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näistä kirsikkacolista kun on viime aikoina ollut puhetta, niin täytyy nyt mainita Coca-Cola Cherry, kun tuli tuota juuri Ranskassa muutama tölkillinen maistettua. Erinomaista tavaraa ja väittäisin jopa Dr. Pepperiä paremmaksi. Löytyyköhän jostain Helsingin etnisistä putiikeista tai muualta?

Pari sivua aiemmin taisikin olla mainintaa tuosta juomasta. Behnfordsilta löytyy.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eilen maistoin ensimmäistä kertaa ED Green lightiä. Täytyy kyllä sanoa, että yllätyin siitä mausta positiivisesti. Olin ihan varma, että se on vain väriaineella värjättyä, mutta perkules, sehän maistui ihan erilaiselta kuin normi ED. Suosittelen maistamaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Cittarin Amerikka-osastolta lähtisi jotain uutta tuontienergiajuomaa nimeltään Monster hintaan yli neljä euroa 0.4:n tölkki. Hiukan menee jo kipurajan yli, muuten olisi voinut testata...
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Varoitus!!

Tuli tossa eilen ostettua Turun Länsikeskuksen cittarista, Dr pepperin hakureissulla amerikantuonti limppareita. Mukaan tarttui mansikan makuinen ja tumman viinirypäleen makuinen...ja sanon mielipiteeni näin varovasti, hyi Helvetti mitä kuraa...Joko nuo cittarin myymät maut ovat vitsejä tai rapakon takana ei osata tehdä muuta kuin sosa-solaa ja kuningasmaku dr pepperiä. Mansikka oli...ei mansikkaa ja viinirypäle toi mieleen pentuna suuhun ruiskutetun antibioottilääkesatsin. Ei enää ikinä näitä. Ja hyllyltä löytyy vielä pari muuta makua(A&W Cream Soda ja Canada Dry sekä Root Beer), kertokaa joku näistä kokemuksia jos löytyy. Maahantuojan sivuilta www.hisandhers.fi lisätietoja...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Root Beer oli siirappisen makeaa, hiukan kermaisen makuista lientä. Minä en pitänyt, mutta on kuulemma suosittua rapakon takana.
 

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Tuli tossa eilen ostettua Turun Länsikeskuksen cittarista, Dr pepperin hakureissulla amerikantuonti limppareita. Mukaan tarttui mansikan makuinen ja tumman viinirypäleen makuinen...ja sanon mielipiteeni näin varovasti, hyi Helvetti mitä kuraa...Joko nuo cittarin myymät maut ovat vitsejä tai rapakon takana ei osata tehdä muuta kuin sosa-solaa ja kuningasmaku dr pepperiä. Mansikka oli...ei mansikkaa ja viinirypäle toi mieleen pentuna suuhun ruiskutetun antibioottilääkesatsin. Ei enää ikinä näitä. Ja hyllyltä löytyy vielä pari muuta makua(A&W Cream Soda ja Canada Dry sekä Root Beer), kertokaa joku näistä kokemuksia jos löytyy. Maahantuojan sivuilta www.hisandhers.fi lisätietoja...
Missä tynnyrissä sä oot elänyt? Ei noi kaikki ameriikan limsat mitään drpepperin veroisia ole. Tolta importtifirmalta on löytynyt ainakin cherry coke, cherry 7up ja drpepper vanilla jotka pieksee peruspepperinkin. canada dry ja root beer kandee varmaan kokeilla, ne ei ainakaan oo sellasta kuraa kuin noi ihme rypälemehut mitä menit kokeilemaan.

Monsterin saaminen suomeen onkin jotain aivan kurkoa. Paria muutakin tosin kaipaa, rock staria ja amp:edia ainakin vois latkii.

Noi jenkit läträä energiajuomiinsa muuten mehuja. Ihan mukavaa vaihtelua nekin.
 

J.Petke

Jäsen
Mukaan tarttui mansikan makuinen ja tumman viinirypäleen makuinen...

Itse kun olin jenkeissä niin tuli myös maistettua tuota rypälelimsaa (minkä aluksi teininä luulin olevan greippilimua koska kyljessä luki grape soda). Minä kyllä ihan pidin siitä silloin. Eihän se viinirypäleelle maistunut mutta ihan miellyttävälle silloin. Myös silloin maistoin Root Beeriä mikä oli pahinta paskaa mitä olen ikinä maistanut.

Siellä oli silloin myynnissä myös Mountain Dewtä mikä oli loistavaa ja olinkin innoissani kun Suomeen päätettiin lanseerata myös tuo merkki. Ainoana miinuspuolena oli toki se, että tämä Suomen Mountain Dew oli karmeaa sokerilientä ja aivan paskaa verrattuna aitoon. Mieleeni jäi myös Surge-niminen limppari mikä oli sitruunamainen, muistaakseni matalahiilihappoinen limu, perkeleen hyvää oli se.

Lisäksi ottaisin Suomeen ilolla vastaan myös tuon "winecooler"-kategorian. Voisin hyvin korvata tuon "siideri"-kategorian.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Myös silloin maistoin Root Beeriä mikä oli pahinta paskaa mitä olen ikinä maistanut.

Makuasioitahan nämä, itse pidin kovasti, kun ensi kertaa root beeriä maistoin. Haaparannalta Coopilta (vai mikä sen nimi nykyään onkaan) tätä löytyy ja viimeksikin tyhjensin hyllyn yhtä lukuunottamatta (en niin ahne kuitenkaan ole, että kaikki pitäisi saada ;) ), kun niitä hyllyssä oli se ~20 tölkkiä. Myyjältä vielä kysyin, kun vieressä hyllyä täytteli, että onko teillä varastossa tätä lavoina, ei viitsis irtotölkkeinä hyllystä ottaa. Eihän niitä ollut, joten ei muuta kuin ostoskori täyteen ja kassan kautta.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen nähnyt tulevaisuuden enkä pidä siitä.
Cokiksen uusi pakkauskoko on näemmä 2 litraa lötköpulloissa.
Itse diggaisin eniten jotain 1- 1,25l pakkauskokoa, joka olisi juuri sopiva illan leffa/matsivirvokkeeksi.

Virossa (Saarenmaalla) olin pari viikkoo sitten siellä marketissa oli normi limppareita esim. CocaCola Zero just 1,25 litran kovissa pulloissa. Litrahinta oli tietty halvempi suomeen verrattuna. En enaa tosin muista paljonko maksoi. Mutta pullon koko kiinnitti huomioni.

Tosin tuo Cittarin heinäkuun tarjous 4x2L - 6,99e taitaa kyllä alittaa senkin. Tuli hieman hamstarattua niitä loppuvuodeksi. Päiväystä oli marraskuun loppuun.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS

scholl

Jäsen
Tosin tuo Cittarin heinäkuun tarjous 4x2L - 6,99e taitaa kyllä alittaa senkin. Tuli hieman hamstarattua niitä loppuvuodeksi. Päiväystä oli marraskuun loppuun.

Eikös toi ole kallis hinta. Puolentoista litran pulloja on myyty jo useamman vuoden käytännössä säännöllisesti 5 euron tarjouksella 4-pack.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eikös toi ole kallis hinta. Puolentoista litran pulloja on myyty jo useamman vuoden käytännössä säännöllisesti 5 euron tarjouksella 4-pack.
Jees, ja keväällä oli kampanja, jossa 4-packin päälle lykättiin vielä pullo Zeroa. Tuolloin imutin vielä lighteja, joten 5x1,5 litran pullot tahtomaani tavaraa hintaan 5 euroa.
 

trap

Jäsen
Root Beeriä saa Helsingissä ainakin Kampin K-Supermarketissa, samoin kuin Dr. Pepper Cherry Vanillaa. Itse pidän, aika harvakseltaan tulee kuitenkin ostettua kun hinta on niin korkea. Ainakin aiemmin siellä oli myös muita jenkkilitkuja, mm. sitä jotain cream sodaa, nykyisestä tilanteesta en ole ihan varma, ovat kai karsineet valikoimaa jonkin verran (sekä siirtäneet juomat muiden limujen yhteyteen, aiemmin erillisellä jenkkihyllyllä toisella puolella kauppaa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös