Virvoitusjuomaketju sinisen Pepsin inspiroimana

  • 151 316
  • 831

J.Petke

Jäsen
mm. Mad-Croc kannattaa tsekata.

Itse kerran maistoin Mad-Crocia ja sen jälkeen olen aina ostanut sitä jos jotain energiajuomaa on ollut saatava. 1,79e 0,5l ja mielestäni maku on Batteryn ohella ylivoimaisesti paras. Ennen pidin Edista mutta eipä tarvi ostaa sitä enää kuin ylivoimaisen pakon edessä.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Mutta tuota Rodeota voi tosiaan suositella tuohon hintaan.

Joo, itse olen huomannut saman. 0.5 lirtan pullo 1,29, ei mielestäni ole ollenkaan paha hinta. Tuotahan saa mm. S-marketeista. Vielä kun makukin on hyvä, niín mielummin tuota ostaa kuin kallista Ediä.

Kokiksissa tykkään suosia tuota pepsin omenaista Chill-versiota, joka maistuu aika hyvälle ja erillaiselle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika yllättävää. Muistan, kun joskus nuukuuksissani ostin Jumbon Prismasta lekan jotain tosi halpaa kolaa. Olisiko ollut VIP merkiltään? Oli kuitenkin niin kamalaa litkua, ettei olisi voinut kuvitellakaan. Ei mennyt alas.

Monta vuotta maltoin pitää nuukuden kurissa, mutta viime viikolla hairahduin. Sittarissa oli 1,5 litraa kolaa alle eurolla. Ainoa vaan, että merkki oli varoittavan kuuloinen Spring ja etiketitkin sen näköisiä. Maku oli kuitenkin positiivinen ylläri: tällä kertaa halvalla sai ihan hyvää. Sokeritonta versiota tai jaffaa en kyllä aio kokeilla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kyllä energiajuomista makunsa puolesta selvä ykkönen on Red Devil, mutta halvinta se ei toki ole.

Jokin aika sitten paikallisessa Valintatalossa tuli vastaan Premier Cola, jota myytiin kahden litran pullossa hintaan (muistaakseni) 1,79€. Eihän se nyt mitään Kokista ole mutta hintaansa nähdenn yllättävän hyvää tavaraa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Parhaat energiajuomat ovat selvästi Ed Lemonlight, Mad-croc, Red-devil, muita ei tule paljonkaa kulutettua, jos ei ole aivan pakko.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Parhaat energiajuomat ovat selvästi Ed Lemonlight, Mad-croc, Red-devil, muita ei tule paljonkaa kulutettua, jos ei ole aivan pakko.

Itse en ole maistanut kahta jälkimmäistä noista, mutta pakko nostaa esille Olvin teho ja Olvin teho light, hyvää kamaa! Ed Light on kyllä oikeastikin todella hyvää.

Ps. Se Olvin Teho Cola Light on aivan hirveätä litkua.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Monta vuotta maltoin pitää nuukuden kurissa, mutta viime viikolla hairahduin. Sittarissa oli 1,5 litraa kolaa alle eurolla. Ainoa vaan, että merkki oli varoittavan kuuloinen Spring ja etiketitkin sen näköisiä. Maku oli kuitenkin positiivinen ylläri: tällä kertaa halvalla sai ihan hyvää. Sokeritonta versiota tai jaffaa en kyllä aio kokeilla.

Eikös nuo ole Finnspringin tekemiä juomia, joita myös Pirkan tuotteina myydään ja ovat ainakin omaan makuun ollut kohtuullisen hyviä. Tuo jaffa on jopa vielä kolaa parempaa, hakkaa Hartwallin vastaavan 100-0 ja eikös se jossain testissä pärjännyt vähintäänkin hyvin tosin Pirkan kääreissä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Eipä noissa energiajuomissa kauheasti eroja ole, kun vodkan kanssa lantraa ja muutenhan ne on aivan turhia litkuja.
No niin täältähän se totuus tulikin esille tosimieheltä, joten mitä me muut tässä enää keskustellaankaan.

Tuosta tosin tuli mieleen että baareissa on kyllä kusetuksen makua kun tilaa Kossu-Batteryn ja saa Batteryn tilalla Ediä. Jo pelkästään Edin ostohinta on vamasti halvempi baarille ja ulosmyyntihinnassa ei kuitenkaan ole eroja.
Myös Valkovenäläisen tilaaminen ilman että etukäteen ilmoitetaan maidoksi tulevan Hyla-maitoa on huijausta. Tässä tilanteessa tosin hintaero ei ole varmaan kummoinen.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
En tiedä onko tässä ketjussa käsitelty Soda Streamin tai Wassermaxin esansseja. En ole testannut kun Soda Streamin esansseja. Tavallallinen kola on ihan mukiin menevää kunhan saa siirapin määrän oikeaksi. Lightcola on aivan järkyttävää. Kamalan kitkerää. Mutta Kids Cola toimii. On "kevytä" ja ei sisällä kofeinia eli voi hyvin juoda illalla. Onko kukaan testannut muta kolaesansseja?
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
No niin täältähän se totuus tulikin esille tosimieheltä, joten mitä me muut tässä enää keskustellaankaan.

Tuosta tosin tuli mieleen että baareissa on kyllä kusetuksen makua kun tilaa Kossu-Batteryn ja saa Batteryn tilalla Ediä. Jo pelkästään Edin ostohinta on vamasti halvempi baarille ja ulosmyyntihinnassa ei kuitenkaan ole eroja.
Myös Valkovenäläisen tilaaminen ilman että etukäteen ilmoitetaan maidoksi tulevan Hyla-maitoa on huijausta. Tässä tilanteessa tosin hintaero ei ole varmaan kummoinen.

Heh..ota ne palot pois nekusta.

Mahtaako kuinka moni ravintola käyttää mitään muuta, kuin hyla-maitoa? Iskukuumennettua maitoa olen ainakin viimeaikoina nähnyt käytännössä joka paikassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuosta tosin tuli mieleen että baareissa on kyllä kusetuksen makua kun tilaa Kossu-Batteryn ja saa Batteryn tilalla Ediä. Jo pelkästään Edin ostohinta on vamasti halvempi baarille ja ulosmyyntihinnassa ei kuitenkaan ole eroja.

Olin talvella elämysmatkalla keskustan yöelämässä, en siis normaalisti siellä käy. Baarimikko kysyi kelpaako Ed, kun Batterya ei ole. Sanoin, että kelpaa tietenkin ja hän mainitsi aina kysyvänsä, koska kaikille ei kelpaa.
 

scholl

Jäsen
Tuosta tosin tuli mieleen että baareissa on kyllä kusetuksen makua kun tilaa Kossu-Batteryn ja saa Batteryn tilalla Ediä.

En ole baareissa nähnyt Ediä, mutta minua vituttaa Battery. Haluan vodka-red bullia. Ja vituttaa se, kun Suomessa ei saa sitä tölkkiä mukaan, vaan kaatavat piheinä vain siihen lasiin. Saksassa tehdään kunnon tiukasta viinasta drinksut, jolloin energiajuomaa mahtuu vähemmän ja sen tölkin saa käteen. Sitä voi sitten blandata miedommaksi tai piristää itseään vetämällä lopputölkin sellaisenaan.

Toki täytyy myöntää, että energiajuomia tulee keiton kanssa otettua vain kerran viikossa. Arkipäivinä otan ihan sellaisenaan. Silloin tulee maisteltua eri makuja ja nämä halvemmatkin kuten Lidlin moska ja Rodeo ovat ihan ok. Red Deviliä ei oikein pysty enää vetämään. Tuli ostettua kymmeniä lavoja sitä joskus ja maku alkoi tympiä kun olin kiskonut joka päivä pari varmaan vuoden ajan.

Red Bull on silti paras.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mahtaako kuinka moni ravintola käyttää mitään muuta, kuin hyla-maitoa? Iskukuumennettua maitoa olen ainakin viimeaikoina nähnyt käytännössä joka paikassa.
En ole asiantuntija näissä mutta sen makueron puolesta millä tunnen normaali- ja Hyla-maidon, voisin sanoa että onneksi nyt ainakin vähintään 50-50 käyttää tavallista. Eihän se itse Hyla tietenkään mitään haittaisi jos osaisivat naamioida maun samaksi kuin normaalimaidossakin. Tuosta iskukuumennetusta (Hyla?)maidosta en tiedä mitään.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
En ole asiantuntija näissä mutta sen makueron puolesta millä tunnen normaali- ja Hyla-maidon, voisin sanoa että onneksi nyt ainakin vähintään 50-50 käyttää tavallista. Eihän se itse Hyla tietenkään mitään haittaisi jos osaisivat naamioida maun samaksi kuin normaalimaidossakin. Tuosta iskukuumennetusta (Hyla?)maidosta en tiedä mitään.

Iskukuumennettua on se kama joka avaamattomana säilyy huoneenlämmössä. Mahtaako juuri se olla se syy, että ravintolat käyttävät sitä helpon varastoinnin takia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nykyään maistuu parhaiten Cokiksen Zero. Maxin imelä maku alkoi tympiä, joten kyllästytään nyt kilpailijaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pakko kehua ilman mainostamistarkoitusta greippi lightia. Mielestäni yksi parhaiten onnistuneita light-virityksiä koskaan!
 

scholl

Jäsen
Tänään on merkittävä päivä. Olin Larun Lidlissä ostamassa lavallisen energiajuomaa tuossa, kun duunit eivät edenneet ilman kofeiinia ja havaitsin, että Cola-Mix on tullut valikoimiin. Mahtavaa! Vihdoinkin Saksan ykköslimu on saatavilla. Muistan kun joku 10 vuotta sitten puhuin Coca-Cola Finlandiin siitä, että ottakaa ihmeessä MezzoMix valikoimiin. Eivät ottaneet. Samoin Lidliin olen joskus asiasta sanonut. On ollut vadelmalimua ja vaikka mitä, muttei Cola-Mix-tyyppistä limua. Nyt ovat olleet jotkut colajumalat oikeassa asennossa.

Melkein kolmekymmentä vuotta siitä, kun ensimmäisen kerran Spezi-merkkistä cola-mixiä join, joten tässähän tulee ihan lapsuus mieleen. Jotkut espanjalaiset opiskelijat valittivat joskus aikoinaan, että heidän opiskeluasuntolan automaatista ei saa kuin kaljaa ja cola-mixiä, eivätkä osaa juoda whiskya cola-mixin kanssa, mutta he eivät olleetkaan päässeet sisään cola-mix maailmaan. Ei sitä sotketa minkään alkoholin kanssa.

Maku tässä ei ole yhtä hyvä kuin alkuperäisessä Spezissä, eikä edes MezzoMixin veroinen. Pepsin Schwip-Schwapin makua en muista. Ja ennenkaikkea tätä juomaa saa Suomesta. Ei tarvitse hankalasti tuoda harvoin Saksasta ja kohdella sitä juomaa kuin jonkinlaista kuningasta. Kertakaikkiaan mahtava päivä colamaailmassa-
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uusi Pepsi Max Mojo (lime & mint) tuli testattua ja on kyllä kamalinta colalitkua, mitä on vähään aikaan tullut maistettua. Juuri niin pahaa kuin voi kuvitella olevan colan, limen ja mintun sekoitus. Vai onko joku muu tästä tykännyt?
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Uusi Pepsi Max Mojo (lime & mint) tuli testattua ja on kyllä kamalinta colalitkua, mitä on vähään aikaan tullut maistettua. Juuri niin pahaa kuin voi kuvitella olevan colan, limen ja mintun sekoitus. Vai onko joku muu tästä tykännyt?

Hmm. En edes ole huomannut moista uutuutta. Mistäs päin Poria ostit?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uusi Pepsi Max Mojo (lime & mint)
Tuo on muuten aika järkyttävän pahaa litkua. Yleensä en sylje mihinkään limpparipulloon, vaikka toki tiettyjä merkkejä suosinkin, mutta tuo jäi kyllä juomatta. En usko, että menisi edes lanttarina. Enkä kyllä aio kokeillakaan.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Uusi Pepsi Max Mojo (lime & mint) tuli testattua ja on kyllä kamalinta colalitkua, mitä on vähään aikaan tullut maistettua. Juuri niin pahaa kuin voi kuvitella olevan colan, limen ja mintun sekoitus. Vai onko joku muu tästä tykännyt?

Kiitos olin jo äskettäin kaupassa lähes ostamassa tätä litkua, mutta viime hetkellä muutin mieleni ja käännyin pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös