Virtaselle kenkää!

  • 114 358
  • 1 084

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Ei tarvi mennä maskiin, maalille tai vaihtaa pelaajia kun 90% otteluista voitetaan maalipaikat kuitenkin. Vain suuri tehottomuus ja epäonni estivät Lukkoa sweeppaamasta Tapparaa 4-0.
En tiedä, mikä masokismi se on, että näitä lukee, mutta on väsynyttä legendaa. Sarkasmi OK, mutta samaa sarkasmia uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Ilmeisesti siitä kuitenkin jotkut saa iloa ja tyydytystä, joten kai tuo on vaan hyväksyttävä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jos Virtanen ei saa kenkää, niin silloin pitää vaihtua Kauvosaari ja Hämäläinen. Toki Virtasen lähtiessäkin nämäkin saisi poistua. Eepi vähän siinä ja siinä. Puolustuspeli kuitenkin on ollut ihan on.
Kauvosaaren näytöt on kyllä heikot.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos Virtanen ei saa kenkää, niin silloin pitää vaihtua Kauvosaari ja Hämäläinen. Toki Virtasen lähtiessäkin nämäkin saisi poistua. Eepi vähän siinä ja siinä. Puolustuspeli kuitenkin on ollut ihan on.
Kauvosaaren näytöt on kyllä heikot.
Jos välittömät korjaustoimenpiteet rajoittuvat ainoastaan apuvalmentajiin, ihmettelen.
Pienestä oli sitten kiinni.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Torstai on toivoa täynnä. Yksi uusi mahdollisuus potkaista häviäjä Virtanen kortistoon. Sieltä löytyy varmaan muitakin hasbeen-liigavalmentajia, joiden kanssa mukava vaihtaa ajatuksia, kun kohtaloksi koitunut tolpat, tuomarit ja huono tuuri.

1. Muutokset valmennusjohtoon
2. Urheilujohtajan kausiyhteenveto ja next-steps tilannekatsaus
3. Muut

Näillä tiedotteilla kohti kunnianpalautusta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
En tiedä, mikä masokismi se on, että näitä lukee, mutta on väsynyttä legendaa. Sarkasmi OK, mutta samaa sarkasmia uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Ilmeisesti siitä kuitenkin jotkut saa iloa ja tyydytystä, joten kai tuo on vaan hyväksyttävä.
Mikä sarkasmi? Mikä on väsynyttä legendaa?

Joukkueemme oletettavasti oikeustoimikelpoinen päävalmentaja väitti itse tv:ssä omalla naamallaan, että Lukko voittaa maalipaikat 90% otteluista. Jos tämä olisi totta niin se tarkoittaisi että Lukko ei ole pelkästään Suomen vaan vähintään koko Euroopan ylivoimaisesti paras joukkue. Silloin CHL-mestarikin kaatuisi leikitellen.

Minä viljelen tätä 90% juttua niin kauan että siihen saadaan joku saatanan selitys, koska tämä on sanoja sekä asiaan käytettävä rahamäärä suhteutettuna yksi tyhmimmistä jutuista mitä olen eläessäni kuullut.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Mikä sarkasmi? Mikä on väsynyttä legendaa?

Joukkueemme oletettavasti oikeustoimikelpoinen päävalmentaja väitti itse tv:ssä omalla naamallaan, että Lukko voittaa maalipaikat 90% otteluista. Jos tämä olisi totta niin se tarkoittaisi että Lukko ei ole pelkästään Suomen vaan vähintään koko Euroopan ylivoimaisesti paras joukkue. Silloin CHL-mestarikin kaatuisi leikitellen.

Minä viljelen tätä 90% juttua niin kauan että siihen saadaan joku saatanan selitys, koska tämä on sanoja sekä asiaan käytettävä rahamäärä suhteutettuna yksi tyhmimmistä jutuista mitä olen eläessäni kuullut.
No nyt varmasti saadaan selitys, liekö saatanalta kuitenkaan, kun noin uhataan.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
No nyt varmasti saadaan selitys, liekö saatanalta kuitenkaan, kun noin uhataan.
Turhaan sinä minulle kiukuttelet, minä en tuollaista väitettä keksinyt.

Mutta hyvä jos sinua ei häiritse yhtään, että valmentajana on joko täysi idiootti tai röyhkeä valehtelija. Edes vihaamani uimalakki ei koskaan heittänyt mitään näin pöyristyttävää vaikka onkin hupiukkoasteikolla ihan kärkipäässä.

Koskahan alkaisi Virtaselta jotain analyysia kuulua? Vai onko tila sama kuin eräässä Lukon edustustilaisuudessa, että ei meinaa saada sanoja suustaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Keisari:

Päävalmentaja Marko Virtaselle tehtiin marraskuun lopussa jatkosopimus. Miten heikko loppukausi vaikuttaa Virtasen asemaan?

– En mä ota siihen kantaa millään tavalla, enkä ota kantaa kenenkään muunkaan työpaikan osalta. Yritämme ihan oikeasti löytää syyt, löytää ne vastaukset.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Turhaan sinä minulle kiukuttelet, minä en tuollaista väitettä keksinyt.

Mutta hyvä jos sinua ei häiritse yhtään, että valmentajana on joko täysi idiootti tai röyhkeä valehtelija. Edes vihaamani uimalakki ei koskaan heittänyt mitään näin pöyristyttävää vaikka onkin hupiukkoasteikolla ihan kärkipäässä.

Koskahan alkaisi Virtaselta jotain analyysia kuulua? Vai onko tila sama kuin eräässä Lukon edustustilaisuudessa, että ei meinaa saada sanoja suustaan.
En kiukuttele. Kirjallinen viestintä antaa mahdollisuuksia monenlaisiin tulkintoihin. Sarkasmilla viittasin Tappara 4-0 heittoihin. Mutta jätetään tähän tämä. BTW olin itsekin yhdessä tilaisuudessa, jossa Veltsu oli aika "väsynyt", mutta ei siitäkään sen enempää.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
BTW olin itsekin yhdessä tilaisuudessa, jossa Veltsu oli aika "väsynyt", mutta ei siitäkään sen enempää.
Yhteistyökumppani oli tänään bongannut ”väsyneen” Veltsun puolisoineen kaupoilla.
Molemmat sisätiloissa aurinkolasit päässä.
Onko Marko saanut Raumalla rapaa vai miksi piiloutuu?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meilläpäin oli ainakin niin saatanan hieno ilma että pakko oli pitääkin aurinkolaseja. En tiä millainen sää Raumalla oli.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä pidin töissä iltapäivällä, kun aurinko rupesi ikkunoista paistamaan suoraan kaljuun päähän ja häiki niin pirusti ja piti kumminkin tarkasti kattoa mitä tekee.

Mullakin on tota sisäkumia sen verran jo näkyvissä että pitäiskö pistää hakemusta menemään, jos pääsis Lukkoon töihin.
 

GnrOfSgn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Quebec Nordiques
Näen nyt tilanteessa vain vaihtoehdon, että koko valmennusjohto vaihtuu ja tilalle samalla ovenavauksella vaikka Manner, Pajuluoma ja Kaskinen.
 
Viimeksi muokattu:

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Miettinen mietinnässä, olisiko vapaana, miten mahtoi synkata aikoinaan Kallen kanssa KalPa:ssa?
KalPa:n pelitapa ainakin itseäni miellyttää ja kyllä siinä taitaa olla aika paljon Peksin perintöäkin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Jos Virtanen ei saa kenkää, niin silloin pitää vaihtua Kauvosaari ja Hämäläinen. Toki Virtasen lähtiessäkin nämäkin saisi poistua. Eepi vähän siinä ja siinä. Puolustuspeli kuitenkin on ollut ihan on.
Kauvosaaren näytöt on kyllä heikot.
Miten perustelet apuvalmentajien näytöt heikoiksi? Erityisesti Kauvosaaren?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Miten perustelet apuvalmentajien näytöt heikoiksi? Erityisesti Kauvosaaren?
Kauvosaarihan on tietääkseni vastuussa hyökkäyspelaamisesta? Tai ainakin näin on joskus sanottu. Ei tuo hyökkäuspelaaminen mitenkään hohdokasta ollut tällä(kään) kaudella.
Jos taas Virtanen on vastuussa siitä, niin mitä helvettiä Kauvosaari sitten tekee?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Virtanen on päävastuussa.
Jos siellä Kauvosaari vetää hyökkäystä päin vittua eikä Marco siihen puutu, hän on vielä tyhmempi miltä näyttää.
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Virtanen on päävastuussa.
Jos siellä Kauvosaari vetää hyökkäystä päin vittua eikä Marco siihen puutu, hän on vielä tyhmempi miltä näyttää.
Tuo on jo mahdotonta.. mutta asiaan! Ei ois mun mielestä ihan väärä ratkaisu laittaa koko orkesteri uusiksi. Veltsu ja Kauvo U20 pyörittämään ja liiganippuun uusi velho ja haluamansa apurit. Kun en usko että tuolla touhulla menee yhtään parempaan suuntaan. Eepi voi ottaa Hurmeen tontin.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Lukko pelaa Liigan parasta alivoimaa ja porukka pistämässä Eepiä pois. Eikä puolustaminen muutenkaan ole paskaa ollut, kuka olisi Eepiä parempi??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös