Lisättäköön vielä sekin, ettei ihan kaikki menisi Virtasen niskaan, niin kyllä minä myös Kauvosaaren roolia tarkastelisin, jos tosiaan on vastuussa hyökkääjistä ja ylivoimapelistä. Toivottavasti nyt jumalauta ei missään nimessä Kauvosaarta olla kaavailtu seuraavaksi päävalmentajaksi Lukkoon, ennen kuin miehellä on kokemusta päävalmentajana jostain toisesta seurasta Liigassa.
Eepi saa jäädä, koska puolustus ja alivoima on ollut mintissä jo vuosia.
Tapola-Raipe-Eepi
Miettinen-Raipe-Eepi
Villikorttina sitten vielä Kimmo Rintanen apupässiksi, joka ainakin minun tietojen mukaan oli erittäin lähellä siirtyä Lukkoon mestaruuden jälkeen.
Siinä on se toivomuslista. Jopa Karri Kivikin alkaa tässä vaiheessa vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta vuoden sopimuksella, jos ei ole natsaa Tapolan taikka Miettisen kanssa.
Lisättäköön vielä sekin, että luojankiitos ei olla samassa tilassa Kärppien kanssa, missä päävalmentajalle ollaan tehty sopimus aina vuoteen 2026(?) saakka. Sitten vasta vitun kusiset paikat olisikin, kun sopimuksen purkaaminen kustantaisi jo erittäin huomattavan summan rahaa.
Jos puhutaan Karri Kivestä, niin sopimus Ässien kanssa päättyy tähän kauteen ja omien sanojensa mukaan Kivellä ei ole hajuakaan siitä, mitä hän tekee ensi kaudella. Cmoren tiimi toivottaa hänet varmasti ilomielin niihin hommiin, mutta jos haetaan valmentajaa, jonka joukkueen peli on keväällä ns. mintissä, niin se on kyllä Kivi. Ässätkin on käytännössä joukkue, jossa on neljä kolmosketjua, mutta sieltä se on pudottanut jo Tepsin ja pistää Ilveksen koville.
Itseäni vituttaa jo valmiiksi se, että Kiven ja Ässien yhteistyö päättyy mielestäni liian aikaisin. Toisaalta vielä enemmän ottaa päästä, jos hän päätyisi Lukon pääkoutsiksi. Toivottavasti Sahlstedt ei lue tätä mun myyntipuhetta...