Juu, Timo Seppänen on jo käytännössä teidän. :)
Jani Honkanen vaihtuisi Timo Seppäseen? Toivottavasti Virralla on myös muitakin suosikkeja hihassaan...
Pelottavasti näyttäisi Timo Seppäsen sopimus TPS:n kanssa loppuvan ensi kevääseen... Tapio Laakso sentään teki jo jatkon.
Ihan positiiviset fiilikset tästä Kivin vaihdosta Virtaan. Huononpaan ei ainakaan mennä nykyisestä. Ja myös voi sanoa että tervetuloa Poriin Timo Seppänen, Tapio Laakso ja Timo Salo. Nuo Pekan ikuiset luottoratsut
Onnittelut Assille.
R.I.P. Ässät.
Toivottakaa tervetulleeksi Pekka Virta ja Timo Seppänen. Olen pahoillani, mutten näe että Peksistä olisi teille vapahtajaksi.
Njaa, kiekkokontrolli ja viivelähdöt ulottavat limaiset lonkeronsa nyt jo jopa Porin duunarikaupunkiin saakka.
Ihan positiiviset fiilikset tästä Kivin vaihdosta Virtaan. Huononpaan ei ainakaan mennä nykyisestä. Ja myös voi sanoa että tervetuloa Poriin Timo Seppänen, Tapio Laakso ja Timo Salo. Nuo Pekan ikuiset luottoratsut
Virta on mielestäni huomattavasti isompi riski kuin olisi ollut Kiven jatkosopimus. Toisaalta, Virta voi olla myös jackpot.JSiitä olen enemmän kuin tyytyväinen että Kivi painuu vihdoin muualle sieltä aitiosta ensi kaudella!
Johtajuutta saadaan ainakin, pelitavasta en sitten tiedä..
No, toivotaan että onnistuisi täällä, aika näyttää.
R.I.P. Ässät.
Toivottakaa tervetulleeksi Pekka Virta ja Timo Seppänen. Olen pahoillani, mutten näe että Peksistä olisi teille vapahtajaksi. KalPassa teki kieltämättä hienoa duunia, mutta aika lailla tämän miehen kyvyt jo Turussa nähtiin.
Virtahan tykkää haukkua julkisesti pelaajiaan.
En ihmettelis, jos vuoden päästä olisi pystyssä jo kenkää Virralle ketju.