Aika koomista ja perustelematonta tuo M.Virmaseen kohdistunut ns "ulosajo".
M.Virmanen on onnistunut suht,mukiinmenevästi hankinnoissaan niiden 27 vuoden aikana, mitä minä olen hallilla aikaani viettänyt, lähes joka kausi.
Kukaan, ei kukaan, tällä foorulla kirjoittava "tietäjä" pysty todistamaan minulle, eikä muillekaan, että joku muu hankinnoista vastaava kaveri olisi onnistunut paremmin, mitä se parempi hankinta sitten tarkoittaakaan.
Scouttauksessa on äärettömän tärkeää sen vuosikymmenten aikana luodun verkoston hyväksikäyttö, mikä esim M.Virmasella jo on. Joku voi arvostella jonkun yksittäisen pelaajan hankintaa, jos sen asiakseen näkee, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että esim tällä kaudella epäonnistuneita hankintoja oli vain noin kaksi kappaletta, valitettavasti ne vain olivat niinkin tärkeitä hemmoja, kuin valmentajat. Esim ensi kauden valmentajamme olisi käsitykseni mukaan saanut tämän kauden rosterista irti aivan jotain muuta, kuin nämä veljekset.
On helvetin helppoa syyttää hankintapäällikköä huonosti menneen kauden jälkeen. Se on niin helppoa, ettei tarvitse edes yrittää hieroa aivonystyröitään ja miettiä kokonaisuutta.
M.Virmasen työstä muodostaa 80% hankkia ensiluokan valmentajat ja kaksi ensiluokan maalivahtia, loppujoukkue muodostaa sen 20%. Miettikää esimerkkejä menneistä mestarijoukkueista, niin käsitätte väitteeni faktaksi.
M.Virmanen jatkakoon niin kauan, kun löytyy parempi mies hänen paikalleen, nyt sellaista ei ole vapaana, ei todellakaan.