Virallinen itsensä pilvilinnoista alas tiputus- ketju

  • 2 737
  • 38

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Predator herätys

Viestin lähetti koo
Vieläkö muuten luulet, että vauvat syntyvät pepusta?

terveisin koo

Vastaan siltä varalta, ettei hemmo ''muka'' tiedä.

Ei, ne eivät synny pepusta. Ne syntyvät viivapippelistä.

nimim kaveria ei jätetä, tiukankaan kysymyksen edessä
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Predator herätys

Viestin lähetti koo
No eivät tietenkään käy kuvailemallasi tavalla ainakaan. Tavallisemmankaan näköiset naiset eivät käy ******** vaan kakilla. - - -

Anteeksi, mutta kyllä kaikki missit käyvät reilusti paskalla. Ja piereskelevätkin aika lailla. Johtuu varmaan niistä jugurteista ja muista muka ei-lihottavista ruoka-aineista, jotka ovat pelkkää lisäainetta.

Tämä peppu = viivapippeli- juttu onkin hauska. Eräs existäni aina puhui, ujo kun oli, pillusta pyllynä. Hänen mummonsa oli näin hänelle sen opettanut. Huvitti koko juttu, mutta ihan järkeen käypä juttu. Vanhan kansan mummo hieman pyöristeli asioita. Muutaman kerran oli aiheesta puhetta, ja kyllähän aikainen nainen tiesi mistä oli kyse, mutta silti hän mieluummin käytti pylly-sanaa kuin sitä oikeaa. Hassu juttu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kun en kuunaan ole pilvilinnoja edes rakennellut niin eipä sitä ole kovinkaan korkealta tullut pudottua. Mutta sehän vaan tarkoittaa sitä, että olen kaikkiaan tavan onneton tuhertelija, vai ettenkö sanoisi "mitään sanomaton paska".

Osmo Soininvaaran kuuluisaa pilsnerilausuntoa mukaillen, matalalta putoaminenkin ajaa saman asian - sitä on vain pudottava useammin.

vlad#16.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Predator
Mikähän siinäkin on, että miehet tämäntyyppisissä tunnusteluissa tuovat usein esiin myös omasta ruumiista irtoavien eritteiden aromit. Ehkä meillä miehillä on tarve kertoa ominaishajuistamme... tosin naiset miehiin verrattuna pyrkivät peittämään omia ominaistuoksujaan huomattavasti miehiä enemmän kaikenhajuisilla deodoranteilla ja parfyymiellä. Siis, noin keskimäärin ottaen, haiseeko mies luonnostaan enemmän kuin nainen?

Se on vain jotenkin miehekästä(?) keskustella pieruista ja niiden hajuista. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettemmekö me naisetkin piereskelisi, siitä ei vain puhuta *virn* Ja tietenkään julkkikset, mallit sun muut, eivät käy koskaan vessassa, edes pissillä. Heillä tuo kaikki kuona ja muu moska häviää jotenkin mystisesti...

Ja toisaalta kaikki meistä piereksivät, joten ei se kai mikään suuri itsensä dumppaamisen aihe ole...
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Koo

"No eivät tietenkään käy kuvailemallasi tavalla ainakaan. Tavallisemmankaan näköiset naiset eivät käy ******** vaan kakilla. Eikä toimitus haise millekään vaan tuoksuu, tuoksuu esim. kielolle, ruusulle tai lavendelille."

Naulan kantaan, Sinä vääräuskoinen veljeni. Juurikin jetsulleen.


Maisteri Frangénilta kysyttiin joskus, että kumpi on hauskempi, pissa vai kakka. Maisteri vastasi, että molemmat ovat ehdottomasti todella hauskoja, mutta kyllä pieru on kuitenkin kaikista hauskin.

Pieru - tuo ihmeellinen anatominen toimenpide, joka ei koskaan lakkaa naurattamasta ihmiskuntaa, eikä varsinkaan meitä miehiä. Helvata, väitöskirjanhan joku saisi siitä kirjoittaa. Kenties nimellä "Piereskelyn syvin olemus".



Ranger
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Nöyryyttä, Metsänvartija New Yorkista

"Uups... Pippeli vai viivapippeli?"

Voihan viivapippelillä päähän. Osuinko todella noin pahasti harhaan?!?!?

Jos näin pääsi käymään, nöyrimmät anteeksipyyntöni.


Tunnen itseni bakteeriakin pienemmäksi.


Paradoksaalisesti hirvittävä virheeni taisi sittenkin osua juurikin oikeaan ketjuun. Se viimeistään pudotti pilvilinnoista minut, joka luulen välillä tietäväni kaikesta kaiken ja vähän päälle.


Vielä kerran, olen todella pahoillani...




Ranger
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Predator herätys

Viestin lähetti koo
Vieläkö muuten luulet, että vauvat syntyvät pepusta?

terveisin koo

Ei en minä enää luule. Pitkäaikaisten tutkimusteni jälkeen olen antanut kertoa itselleni, että kukasta kukkaan lentelevä haikara pudottaa mehiläisen savupiipusta alas, lenneltyään ensin siinä savupiipun ympärillä tiedustelemassa yhdeksän kuukauden ajan.
Eikun siis... taisikin olla niin, että se mehiläinen pudottaa sen haikaran savupiippuun... no perhana, joku nyt kumminkin pudottaa jotakin jonnekin yhdeksän kuukauden jälkeen. Eikö tämä ole tarpeksi selkokielellä kerrottu?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Piereskely on kaikista luotaantyöntävin ominaisuus niin sanotuista luonnollisista toiminnoista ihmisessä. Vinkki naisille: Jos haluatte eroon miesseurasta, niin pieraiskaa oikein uljaasti. Teho on paljon suurempi, kuin puhutulla sanalla.

Mitäs tämä ketju käsittelikään? Ai juu, piti tiputtaa itseän pilvilinnoista. Miksi? Tipun sieltä niin usein muutenkin, että enpä taida yrittää sitä tietoisesti. Tai no, voihan sitä sen verran kiusata itseään, että huumorini on sen verran outoa, että tunnen itseni välillä hyvin yksinäiseksi vitseineni. Tulipas että-painotteinen lause. Nälkä on sen verran kova, etten jaksa miettiä parempaakaan vaihtoehtoa.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti sampio
Piereskely on kaikista luotaantyöntävin ominaisuus niin sanotuista luonnollisista toiminnoista ihmisessä. Vinkki naisille: Jos haluatte eroon miesseurasta, niin pieraiskaa oikein uljaasti. Teho on paljon suurempi, kuin puhutulla sanalla.


Nyt kun puhutaan TOSImiehistä ja TOSInaisista niin kuka uskaltaa myöntää että oman pierun haisteleminen on pirun hauskaa! Itse asiassa kun paineaalto lähtee niin on aivan sairaan utelias odottamaan ne 1-2 sec minkä hajuinen tuhnu lähti...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt on masu täynnä kinkkua ja muita jouluruokia, oli nääs koulun jouluateria tänään.

Oikeapakki, onpas sulla hauska huvi. Mutta mikäs siinä, kunhat et minun läsnäollessa harrasta ko. toimintaa. Ja täsmennetään nyt vielä sen verran, että onhan se pieru luonnollinen toiminto ja sinänsä paljon perustellumpi kuin vaikka tupakointi. Vahinkoja sattuu, mutta tarkoituksellinen päristely muiden ihmisten seurassa on typerää. Kuten myös röystäily varsinkin ruokapöydässä. Yskähdyksille ei aina voi mitään, mutta jo niistäminen on parempi suorittaa pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä. Puhumattakaan virtsailusta tai pakertamisesta ruokapöydässä, ne ovat sallittuja ruumiintoimintoja vain alle vuodenvanhoille ihmisen aluille.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti sampio
Nyt on masu täynnä kinkkua ja muita jouluruokia, oli nääs koulun jouluateria tänään.

Oikeapakki, onpas sulla hauska huvi. Mutta mikäs siinä, kunhat et minun läsnäollessa harrasta ko. toimintaa. Ja täsmennetään nyt vielä sen verran, että onhan se pieru luonnollinen toiminto ja sinänsä paljon perustellumpi kuin vaikka tupakointi. Vahinkoja sattuu, mutta tarkoituksellinen päristely muiden ihmisten seurassa on typerää. Kuten myös röystäily varsinkin ruokapöydässä. Yskähdyksille ei aina voi mitään, mutta jo niistäminen on parempi suorittaa pois ruokapöydän välittömästä läheisyydestä. Puhumattakaan virtsailusta tai pakertamisesta ruokapöydässä... no joo...

He shots, he scores! Legendaarinen jalustaltatipautus!

Pahus, jäi tarkentamatta että juuri issekseen siis (mää oo vanha likane miäs, heh heh).

Jos lataus lähtee seurassa ei voi enempää hävettää. Eihän sitä nyt kai kukaan jossain uimahallin suihkussakaan missä on jengiä vieritysten lorottele kusiaan viemäriin. Ainaskin väristä jää kiinni vierussuihkulaiselle. Meinaan vaan kun on kerrottu näistä suihkuunkusemisista.

Kerran kävi hammaslääkärissä sellailla että kun vedettiin viisaushammasta poijjees niin siinä jännityksessä maha oli menny sekasin kun mopon kaappi ja tietenkis pääs pieni paukku. Vttu että nolotti. Hammaslääkäri ei ollu moksiskaan vaan jatkoi operaatioita kylmän rauhallisesti. Ei oikein päässy liukenemaan takavasemmalle...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pitäiskö avata piereskelylle oma ketju? Täysin aliarvostettu aihe!

No, huonoja ominaisuuksia:

(mistä muuten johtuu, että huonot ovat usein samoja kuin hyvät? asioilla on kaksi puolta!)

-sairaan lyhyt pinna mulla on, on ollut aina

-mua vituttaa tietyt ihmiset ja tuon sen mielelläni välittömästi ilmi ensimmäisessä livekontaktissakin. Tästä syystä vaimo ei mielellään näe mua tavatessaan tiettyjä debiiliystäviään. Menetys ei ole suuri

-aina kun näen naisen, funtsin miltä se näyttää alasti. Aina, tiettyyn ikälimiittiin asti siis. Sehän on hienoa, mutta joskus jään katseesta kiinni

-en ole kaikissa asioissa hyvä käsistäni. Soitan kyllä ja käytän monimutkaisiakin tietokoneohjelmia, mutta vasara ja naula -yhdistelmä on vierasta kuin lentäminen pingviinille

-maailmassa on poikkeuksellisen paljon ruokia, joita en syö. En käytä kermaa missään muodossa, vihaan salaattikastikkeita, samoin kaikkia muitakin kastikkeita jne. Tämän vuoksi joutuu jatkuvasti vaikeuksiin, sillä en syö edes kohteliaisuussyistä tällaista moskaa, vaikka minut olisi kutsuttu jonkun luokse syömään. Saatanan pölvästit, mitäs tarjoatte paskaa?

-maailmassa taas vastaavasti ei ole juurikaan juomia, joita en juo. Kaikki kelpaa, paitsi maitopitoiset jutut. Usein kompensoin kiusallista syömättömyyttäni, jota höystän ruuan epäterveellisyydestä luennoimalla (lisää tunnelmaa syövien keskuudessa, kokeilkaa!), runsaalla juomisella

-saan parkkisakon noin kerran 2 viikossa, vituttaa

-olen tarkka ruokavaliosta ja ruuasta, mutta en osaa itse laittaa ruokaa ollenkaan. Osaan keittää kananmunia ja puuroa. Elän niillä esim. kesäleskenä ollessani

-en osaa kovin hyvin espanjaa. Tämä on mälsää, sillä olen viimeiset 20 vuotta viettänyt kesät ja joskus osan talvestakin Espanjassa. Osaan käyttökieltä kyllä hyvin, mutta haluaisin osata enemmänkin. Olen jo sukuni puolesta kaksikielinen, mutta ruotsista ei pahemmin ole siellä hyötyä
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Poropeukalo!

Jos nyt olen oikein käsittänyt tämän ketjun aiheen, niin nyt puhutaan asioista, joka saavat tuntemaan itsensä totaaliseksi surkimukseksi ja todella avuttomaksi, miltei tyhmäksi. Minut pudottaa maanpinnalle nopeasti pienetkin teknistä osaamista ja sorminäppäryyttä edellyttävät, helpoltakin tuntuvat tehtävät, jotka ovat kuitenkin tällaiselle poropeukalolle lähes aina ylitsepääsemättömiä.

Esim hehkulampun vaihto ja öljyjen tarkistaminen autosta sujuvat yleensä ilman isompia pulmia. Mutta auta armias, kun vaatimustaso tästä vähänkin nousee. Jos tehtävä edellyttää esim vaikka vain perustyökalujen käyttöä, ruuvien ja mutterien, johtojen ym piuhojen käsittelyä, on meikäläinen pahassa pulassa.

Ennakkoon sitä ajattelee että tämähän pitäisi olla "piece of cake", mutta kun ryhtyy tuumasta toimeen, ei voi kuin hämmästellä että olenko minä näin saatanan onneton tunari kun edes näin helposta hommasta suoriudu.

Elikkä jos tarvitset apua esim huonekalujen kokoamisessa: Laita Eino-Mies asialle... ja mene itse perässä.
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Muutamia vikoja löytyy täältäkin

-Olen äärimmäisen itsekäs ihminen.Aina vaan minä,minä,minä...paitsi kun kyseessä on poikani.

-Omistan myöskin erittäin lyhyen pinnan ja räjähtelen miltei päivittäin.

-Pidän itseäni todella karskina kollina,mutta oksennan lavuaariin,jos joudun poistamaan sieltä esim.makaroonia.

-Olen todella kova kaveri juttelemaan,mutta kuunteleminen sujuu huomattavasti heikommin.

-Punastun todella helposti ja näytän tämän jälkeen ylipainoiselta ravulta.Tämän huomaa parhaiten,kun kerron härskejä vitsejä.

-Sukkamehuni herättää vainajatkin.Tulin kerran yöllä ryhmänjohtajien tupaan ja riisuin kenkäni.Viereisellä pedillä nukkunut alikessu heräsi siihen döfikseen.Suoritin taktisen perääntymisen pesutiloihin,sillä tilanne vaikutti todella uhkaavalta.

-Juon viinaa/kaljaa kuin sieni,enkä sammu sitten millään.Tästä kärsii lähinnä rakas vaimoni,sillä riivaan häntä joka kerta henkilökohtaisella historiallani.Mielenkiintoista eikö totta?

-Humalassa minulla on myös tapana lauleskella kuin kiimainen sika,joten on siinä (kin) kestämistä.

-En kestä minkäänlaista kritiikkiä...turpaan tulee jos joku minua arvostelee.

-Pelailen Hitman 2:sta aivan hurmiossa.Pelissä pitäisi edetä varoen ja turhia tappoja vältellen.No,mulla laulaa rynkyt ja pistoolit kuoleman säveliä.Tuhoan kaiken elollisen minkä näen ja sylkäsen vielä päälle.Miksi minä tämän pelaamisen mainitsin?No siksi,että mulla huutaa telkkari ja stereot kybällä,kun lahtaan ryssiä.Tästä (kin) vaimoni ja mukulat "hiukan" kärsii.Välillä olen tosin käyttänyt kuulokeita,mutta siinä menee "aitous".

Pelaamisen takia en ehdi edes imuroimaan,tiskaamaan,viemään roskia ym.,sillä kaikki "ylimääräinen" aika menee taisteluihin.Kuola suusta valuen taistelen vapaan suomen puolesta.

-Olen erittäin pitkävihainen.Veljeni voitti minut kerran tappelussa ja vitutus oli ankara.Odotin tilaisuuttani pari vuotta ja iskin takaisin.Tarjosin silloin broidilleni ilmaiset kaljat ja odotin hänen humaltumistaan.Tein tämän tempun siksi,koska hän tappelee kuin piru.Känniin se silti tuli ja hauskaakin oli,kunnes mainitsin tästä tappelusta.Tämän jälkeen syntyi yleinen hässäkkä,jossa vetäsin häntä kunnolla turpaan.Myöhemmin sain kyllä kyytiä,mutta kyllä se kannatti.Pikkubroidini on muuten mun paras kaveri,terkkuja hälle.

Minulla on aivan varmasti enemmän vikoja mitä tässä tuli esiin,mutta aika ei nyt riitä.Pitää lähteä hommiin takaisin,jotta pääsen vielä himaan lahtaamaan arabeja,ryssiä,intialaisia ja kaikkia muita "vääräuskoisia sikoja".

CIAO!!!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös