Tilasin hiljattain kasan sinkkuja ja maxeja ja mukana oli yksi vähän erikoinen tapaus. Kannet on Alphaville - Dance with me ja tämä levy olikin tarkoitus tilata. Levyssä lukee kuitenkin Mike and the Mechanics - All I need is a miracle ja b-puolella saman esittäjän joku toinen biisi. Ajattelin jo laittaa reklamaation, että on väärä levy toimitettu, mutta kuuntelin tuon kuitenkin. Yllättäen sieltä lähtikin soimaan tuo Alphavillen biisi.
Levy ja kannet olivat siis oikeat, mutta levyssä on ihan toisen julkaisun tekstit.
Kiinnostaisi tietää, onko vastaavaa käynyt muille? Ja miten harvinainen tekele mulla nyt on hallussa? En löytänyt tästä mitään informaatiota, että onko joku virhepainos maailmalla. Mulle ei ennen ole käynyt vastaavaa, vaikka levyjä on lähemmäs tuhat ja toinen mokomakin ollut ja myyty pois.
Levy ja kannet olivat siis oikeat, mutta levyssä on ihan toisen julkaisun tekstit.
Kiinnostaisi tietää, onko vastaavaa käynyt muille? Ja miten harvinainen tekele mulla nyt on hallussa? En löytänyt tästä mitään informaatiota, että onko joku virhepainos maailmalla. Mulle ei ennen ole käynyt vastaavaa, vaikka levyjä on lähemmäs tuhat ja toinen mokomakin ollut ja myyty pois.