Ville Vainikainen Jokereihin

  • 9 890
  • 85

Kims85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaajauutista pukkaa!

Tässä saadaan ainakin sitä kaivattua kokemusta suoraan Saipan kapteenistosta.

 
Viimeksi muokattu:

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Siellä on tykästytty viime kauden SaiPalaisiin selkeästi. Ei mitään havaintoa itse pelaajasta, mutta kapteenistoon näyttää kuuluneen. Tervetuloa joka tapauksessa!
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Kolmen viime kauden +- tilasto SaiPa:ssa yhteensä -47. Mihinkä rooliin tämä on hankittu?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun sitä maalinedusjyrää haluttiin, niin tässä kai on semmonen. Filppulan tulo toki nosti odotukset epärealistiseksi hankintojen osalta, mutta kyllä mun mielestä tää on todella hyvä hankinta tähän sarjaan. Fyysisyyttä kaivattiin ja sitä saatiin.
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tässä Olavin korvaaja? Jos Olavikin vielä jatkot sorvaa, niin on erikoinen hankinta mutta jos ei niin upgrade mielestäni ihan jo sillä että tuskin on riippakivenä viisikkopelaamisessa.

Pituutta toki -15 senttiä Olaviin, mutta ilmeisesti kohtuu hyvin luisteleva voimahyökkääjä kyseessä. Ilmeisesti ei mikään varsinainen mailavirtuoosi, muttei kyllä ole Vauhkonenkaan kun ei enää tilanteisiin ylipäätään kerkeä. 180cm & 90kg kokoinen kaveri Eliteprospectsin mukaan, kaipa noilla mitoilla Mestiksessä maalinedustalle pääsee & vaikuttaa juuri sellaiselta kaverilta jolle tulee käyttöä myös mahdollisissa Liigakarsinnoissa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kun sitä maalinedusjyrää haluttiin, niin tässä kai on semmonen. Filppulan tulo toki nosti odotukset epärealistiseksi hankintojen osalta, mutta kyllä mun mielestä tää on todella hyvä hankinta tähän sarjaan. Fyysisyyttä kaivattiin ja sitä saatiin.
Joo kyllä ainakin mun joukkueeseen mahtuu 400 ottelun Liigakokemuksella hyvin luisteleva energiapelaaja. Plussaa siitä, että on kuulunut kapteenistoon. Mestiksen tasolla jonkin verran pistepotentiaaliakin, mutta Liigavauhdissa sitten alaketjujen ukko.

Leveyttä, vauhtia, kokemusta, johtajuutta. Kyllä me Villelle käyttöä keksitään. Tervetuloa!
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kun sitä maalinedusjyrää haluttiin, niin tässä kai on semmonen. Filppulan tulo toki nosti odotukset epärealistiseksi hankintojen osalta, mutta kyllä mun mielestä tää on todella hyvä hankinta tähän sarjaan. Fyysisyyttä kaivattiin ja sitä saatiin.

Just näin. Ymmärrettävästi Vainikainen saattaa tuntua ehkä hieman valjulta Filppulaan verrattuna, mutta kuten @Peteliuz tuossa aiemmin mainitsi, edellisellä Mestis visiitillä Mestiksen kärkiäijiä. Tulee varmasti olemaan iso vahvistus jengiin myös kokemuksensa myötä. Antaa hänkin nuoremmilleen hyvää esimerkkiä ammattimaisuudesta.

Lisäksi 30-vuotiaana ei vielä ikäloppu, joten Jokereissa mahdollista ottaa vielä yksi steppi lisää urallaan. Nyt jo selkeästi hyvä Liigajyrä.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi olla väärän ketjun asiaa, mutta näissä haastatteluissa on nyt tähän asti vähän tökkinyt sellainen "paperilta pakolliset kysymykset" ja monotoninen tyyli. Toivottavasti se ajan kanssa sitten paranee, kun vertailukohtana on ollut Iiron letkeämpi meno.

Itse hankintana uskon, että ajaa asiansa mainiosti eikä rutiinia liigapeleistä ole joukkueessa yhtään liikaa.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Tervetuloa Jokereihin. Haastattelun perusteella sympaattinen kaveri. Plussaa, että ilmeisesti aloite on tullut häneltä itseltään tänne siirtymisestä - kertoo myös motivaatiosta.

En osaa hahmotella pelipaikkaa, ehkä 3-4 ketjun laituriksi?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lähtökohtaisesti just niitä hankintoja, mitä ei tässä tilanteessa tarvittaisi enää yhden yhtä.

Miksi? Tasonsa Liigassa osoittanut, missä ei toki tulosketjujen pelaaja, mutta kuitenkin kolmosketjun jyrä. Kapteeniuskin kertoo, ettei ihan tusinapelaajasta kyse.

Mestiksessä taas osoittanut olevansa kärkiketjujen äijä, niin en nyt ihan ymmärrä, että miten ei tarvittaisi leveyttä tuomaan juuri Villen kaltaista kokenutta ammattilaista?
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos pelaa kuten infoissa esitellään niin on palanen jolla voidaan voittaa Mestis ja joka ei jää jalkoihin karsinnoissa. Minun puolestani tervetuloa. Tekee vain sen että tulevien tulijoiden täytyy olla kovempaa kalibeeria.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Miksi? Tasonsa Liigassa osoittanut, missä ei toki tulosketjujen pelaaja, mutta kuitenkin kolmosketjun jyrä. Kapteeniuskin kertoo, ettei ihan tusinapelaajasta kyse.

Mestiksessä taas osoittanut olevansa kärkiketjujen äijä, niin en nyt ihan ymmärrä, että miten ei tarvittaisi leveyttä tuomaan juuri Villen kaltaista kokenutta ammattilaista?
Ei ole kyse Vainikaisesta itsestään, vaan siitä ketä meillä jo rosterissa on ja mitä puuttuu. Vainikainen ei ole kuin roolipelaaja alakenttiin, joita meillä alkaa jo olla.

Jos tuohon on vielä kaksi kärkihyökkäjää tulossa, niin Lind ja Kuusla voi alkaa keskittyä U20 peleihin. Sekö tässä on tarkoitus?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös