Oman pään vääntövoima. Valinnaltahan tämä vaikuttaa. Siis se, että pakit ovat hyvin paljon samasta puusta veistettyjä.Tämän sopimuksen myötä Mestiksen näkökulmasta en keksi joukkueessa tällä hetkellä mitään selkeitä puutteita, pienellä varauksella risusisuklubissa. Katseet täytyy jo kohdistaa pelaajien sijasta valmennukseen menestyksen osalta.
Eivätkö Forsblom ja Salmela ole kutakuinkin niin vääntövoimaisia puolustajia kuin tästä sarjasta löytyy? Lind jutteli Narriradiossa, että Salmela on testitulosten perusteella "härkä" ja siltä ainakin minun silmääni edellisessä pelissä myös näytti. En mä oikein hiffaa tota samasta puusta veistetyiksi kutsumista muutenkaan, kun siellä on käytännössä jokaisella pakilla ihan eri vahvuudet. Ehkä Haakana ja Fenenko voivat olla kohtalaisen lähellä toisiaan paperilla.Oman pään vääntövoima. Valinnaltahan tämä vaikuttaa. Siis se, että pakit ovat hyvin paljon samasta puusta veistettyjä.
Veikkaan, että tämän kanssa otetaan vielä lusikka kouraan ja voimaa hankitaan myös pakistoon.
juuri näin, nyt johtopäätökset on tehty kahden Kiekko-Vantaan matsin perusteella mitkä eivät antaneet pakistosta ihan hirveän hyvää kuvaa kylläkään. Itse luotan OP , analysoitiin puutteet Hermes-sarjan perusteella ja joukkuetta on rakennettu sen mukaan. Siniviivapeloite rightin pakkia jengi huutaa ja jos maalinedussiivoojaa tarvitaan sekin hommattanee viimeistään verorajan jälkeen.Eivätkö Forsblom ja Salmela ole kutakuinkin niin vääntövoimaisia puolustajia kuin tästä sarjasta löytyy? Lind jutteli Narriradiossa, että Salmela on testitulosten perusteella "härkä" ja siltä ainakin minun silmääni edellisessä pelissä myös näytti. En mä oikein hiffaa tota samasta puusta veistetyiksi kutsumista muutenkaan, kun siellä on käytännössä jokaisella pakilla ihan eri vahvuudet. Ehkä Haakana ja Fenenko voivat olla kohtalaisen lähellä toisiaan paperilla.
Jos samanlaisuus tarkoittaa sitä, että kaikilla pysyy kiekko lavassa ja jokainen osaa luistella, niin sitten ehkä. Minä en kuitenkaan pidä sitä merkkinä samanlaisuudesta, vaan vaatimustasona, joka Jokereissa pitääkin olla. Sille osastolle ei tarvita diversiteettiä.
Forsblom nyt ainakin olla aivan kujalla omassa päässä keväällä ja ei se vääntövoima ainakaan itseäni vakuuttanut.Eivätkö Forsblom ja Salmela ole kutakuinkin niin vääntövoimaisia puolustajia kuin tästä sarjasta löytyy?
Forsblom kyllä. Salmelan startti ollut kammottava, mutta toivon mukaan sieltä löytyy voimaa viedä ne 1v1 voitot. Kaksi pakkia kahdeksasta ei vielä ole kovin paljon.Eivätkö Forsblom ja Salmela ole kutakuinkin niin vääntövoimaisia puolustajia kuin tästä sarjasta löytyy? Lind jutteli Narriradiossa, että Salmela on testitulosten perusteella "härkä" ja siltä ainakin minun silmääni edellisessä pelissä myös näytti. En mä oikein hiffaa tota samasta puusta veistetyiksi kutsumista muutenkaan, kun siellä on käytännössä jokaisella pakilla ihan eri vahvuudet. Ehkä Haakana ja Fenenko voivat olla kohtalaisen lähellä toisiaan paperilla.
Aivan samalla tavalla hyökkäykseen haettiin monipuolisuutta Vainikaisen hankinnalla, samaa kaipaan vielä pakistoon. Kyllä kait se Vainikainen osaa luistella kuitenkin. Myös kiekon kanssa.Jos samanlaisuus tarkoittaa sitä, että kaikilla pysyy kiekko lavassa ja jokainen osaa luistella, niin sitten ehkä. Minä en kuitenkaan pidä sitä merkkinä samanlaisuudesta, vaan vaatimustasona, joka Jokereissa pitääkin olla. Sille osastolle ei tarvita diversiteettiä.
Ei, vaan viime kauden plus tämän kauden alun plus hankittujen pelaajatyyppien.juuri näin, nyt johtopäätökset on tehty kahden Kiekko-Vantaan matsin perusteella mitkä eivät antaneet pakistosta ihan hirveän hyvää kuvaa kylläkään.
Luulen hiffaavani, mutta olen vain ihan täysin eri mieltä. Jeskasen ja Tuomolan lasken itse niiden vahvojen vääntäjien joukkoon, vaikka heillä on muitakin vahvuuksia.Ja mielestäni tämä vääntövoiman puute on karmealla tavalla näkynyt jo nyt näissä parissa Vantaan pelissä, kun oman pään myllyjä ei saada katki. Ja aiheutti se Hermeskin meille ongelmia kamppailupelissä. Hiffaatko nyt mitä ajan takaa?
Tästä me sitten ollaan enemmän samaa mieltä. Fyysisiä vauhtikoneita meillä ei taida rosterissa olla ainuttakaan, ellei Lindiä lasketa.Aivan samalla tavalla hyökkäykseen haettiin monipuolisuutta Vainikaisen hankinnalla, samaa kaipaan vielä pakistoon. Kyllä kait se Vainikainen osaa luistella kuitenkin. Myös kiekon kanssa.
Agree to disagree.Luulen hiffaavani, mutta olen vain ihan täysin eri mieltä. Jeskasen ja Tuomolan lasken itse niiden vahvojen vääntäjien joukkoon, vaikka heillä on muitakin vahvuuksia.
Voit huvittaa itseäsi. Myös Hermes huvitti kokkolalaisia viime keväänä samalla tavalla Jokereita vastaan. Näitä myllyjä ei saatu katki tämän karvauksen jälkeen koska siellä oli vuoron perään nämä tuomolalaukkaset ongelmissa mikkihiirten kanssa. Puhut siis aivan eri asiasta. Karvaus vs sen jälkeinen tekeminen. Ja valitettavasti ei ole realismia, että Jokerit kiekottelee jokaisen paineen alta pois vaan omissa joudutaan myös pelaamaan.Mun mielestä ajatus siitä, että Vantaan hyökkäys pelkällä fyysisellä ylivoimallaan pakottaisi Jokerit virheisiin on suorastaan huvittava. Siellä on ihan samanlaista mikkihiirtä jengi täynnä KiVallakin. Syy miksi kiekko välillä jäi omiin pyörimään oli se, että vastustajan karvauksessa oli ajoitukset paremmin kunnossa kuin meidän pelin avaamisessa. Jos itseltä puuttuu vauhti ja syöttösuunnat, niin kyllä siinä isommaltakin mieheltä voidaan kiekko viedä.
On toki. Ja sai kyllä. Ja piti saadakin jos katsot Jokereiden hyökkäyksen yksilövoimaa.Jos katsoit ottelua tarkasti, niin ihan samanlaisia kiekonriistoja sai Jokeritkin hyökkäyspäässä ja Karvisen suorituksia lukuunottamatta ei ollut kyllä ikinä kyse siitä että olisi jotenkin ylivoimaisilla muskeleilla työnnetty pakit helvettiin kiekosta.
Eikä tarpeeksi kamppailuvoimaisia pakkeja, jotka hoitaa sen 1vs1 tilanteen ja saa paineen purettua. Tämä peilaten vasten nousukarsintaa ja Mestiksen mestaruutta.Fyysisiä vauhtikoneita meillä ei taida rosterissa olla ainuttakaan,
Hermestäkin vastaan eniten pulassa oli meidän isoimmat miehet Kangas ja Wehmas. Voima auttaa, mutta paineen purkamiseen tarvitsee paljon muitakin ominaisuuksia. Kaikista tärkein tekijä on kuitenkin syöttösuunnat tai niiden puute. Pakkiparin, sentterin ja lähemmän laiturin pitää pystyä luomaan helppoja väyliä, joista kiekko saadaan liikkeelle kohti keskialuetta. Suorallakin luistelulla voi kiekon tuoda ylös, mutta se harvoin on kamppailupelaamista ja siihen kykeneviä pelaajia meillä on ainakin Mestiksen tasolle yli omien tarpeiden. Hyvin liikkuva ja monipuolinen pakisto on nykypäivää, vaikka Vegas voittikin Cupin aika isolla kuusikolla. Sellaista ei ole ihan helppo rakentaa.Voit huvittaa itseäsi. Myös Hermes huvitti kokkolalaisia viime keväänä samalla tavalla Jokereita vastaan. Näitä myllyjä ei saatu katki tämän karvauksen jälkeen koska siellä oli vuoron perään nämä tuomolalaukkaset ongelmissa mikkihiirten kanssa. Puhut siis aivan eri asiasta. Karvaus vs sen jälkeinen tekeminen. Ja valitettavasti ei ole realismia, että Jokerit kiekottelee jokaisen paineen alta pois vaan omissa joudutaan myös pelaamaan.
Hyvä huomio tuo mahdolliset liigakarsinnat. Vaikka Jokerit suurimpana ennakkosuosikkina kauteen lähteekin, on liigakarsintoihin päästäkseen kuitenkin voitettava 12 ottelua ja niihinkin peleihin on Vainikaisen kaltainen monessa liemessä keitetty konkari erittäin tärkeä vahvistus, laittaa kentälle vaikka silloin kun olemme maalin johtoasemassa kun peliä on minuutti jäljellä.Onko tässä Olavin korvaaja? Jos Olavikin vielä jatkot sorvaa, niin on erikoinen hankinta mutta jos ei niin upgrade mielestäni ihan jo sillä että tuskin on riippakivenä viisikkopelaamisessa.
Pituutta toki -15 senttiä Olaviin, mutta ilmeisesti kohtuu hyvin luisteleva voimahyökkääjä kyseessä. Ilmeisesti ei mikään varsinainen mailavirtuoosi, muttei kyllä ole Vauhkonenkaan kun ei enää tilanteisiin ylipäätään kerkeä. 180cm & 90kg kokoinen kaveri Eliteprospectsin mukaan, kaipa noilla mitoilla Mestiksessä maalinedustalle pääsee & vaikuttaa juuri sellaiselta kaverilta jolle tulee käyttöä myös mahdollisissa Liigakarsinnoissa.
Just näin. Ja tuo kilpailua pelipaikoista.Leveyttä, vauhtia, kokemusta, johtajuutta. Kyllä me Villelle käyttöä keksitään. Tervetuloa!
Tämä kuvaus sopii mielestäni hyvin Vainikaiseen.tai köayhänmiehen Pihlströmin (primessa).
Ville on kuulemma sitkeä taistelija, työmies, joka raastaa tilanteet loppuun asti.miettikää kun Valle heittää läyttyjä vauhdissa olevalle Vainikaiselle, voi tulla aika monta läpiajoa niistä kauden aikana. Odotetaan vielä myös Lappeenrannan Jokeri-kirjeenvaihtaja Ekin raporttia Villestä jahka saa bussivuorot hoidettua.
Edelleen puhut eri asiasta. Syöttösuunnilla ei ole mitään merkitystä tilanteessa, jossa puolustetaan ilman kiekkoa. Ja siinä Jokerit oli onneton keväällä ja harjoituskausi on lähtenyt heikosti liikkeelle sen osalta. Tämän nosti Don Terokin esille. Mikä on hyvä, että valmennus tiedostaa asian. Mitä kirjoitat ylläVoima auttaa, mutta paineen purkamiseen tarvitsee paljon muitakin ominaisuuksia. Kaikista tärkein tekijä on kuitenkin syöttösuunnat tai niiden puute. Pakkiparin, sentterin ja lähemmän laiturin pitää pystyä luomaan helppoja väyliä, joista kiekko saadaan liikkeelle kohti keskialuetta.