Minusta Walli ei ole vielä valmis viemään Villen paikkaa, mutta kunhan Viljanen kuntoutuu ja palaa askiin, Villen kuuluu olla ensimmäisenä liipaisimella. Vuorisalo teki "onneksi" taas maalin, niin Rocky ei voi heittää pelistä toiseen parantavaa Vuorisaloakaan sivuun..Olisko vammaa mutta ei uskalleta penkittää koska Ude? (Ja onko Walli oikeasti parempi?) Viljasen paluun jälkeen on mielenkiintoista nähdä miten parit menee. Viljanen on varmasti pelaavassa kokoonpanossa ja Vuorisalo, puutteistaan huolimatta, on erittäin hyvä avaamaan peliä sekä käyttökelpoinen ylivoimalla joten tyhmää häntä olisi penkittää.
Mistään mitään tiedä, mutta jääkiekkoa pelatessa laittaa muuten helposti harmittamaan, jos ranteessa vihlaisee aina silloin tällöin. Tämä heijastuu helposti otteisiin kentällä.En huomannut Uden eilistä viltiystä, mutta kun Villestä näytettiin eilen lähikuvaa mainoskatkolla penkiltä niin mies näytti maansa myyneeltä. Ei ollut nähtävissä energisyyttä eikä hitustakaan yritystä. Ässien kovakuntoisin mies oli puhki henkisesti. Noh nämä ovat vain minun mielikuviani ja johtopäätöksiä, jotka tein parin sekunnin välähdyksestä. En syytä Villeä mistään ja noita päiviä tulee kaikille joskus.
Mistään mitään tiedä, mutta jääkiekkoa pelatessa laittaa muuten helposti harmittamaan, jos ranteessa vihlaisee aina silloin tällöin. Tämä heijastuu helposti otteisiin kentällä.
Suuri puolustajien tekijä Rocky on onnistunut jälleen koirankopittamisella tekemään lähes hyödyttömäksi yhden pelaajan. Minusta on selvää että Uusitalon tyyppisellä pelaajalta kun revitään c rinnasta, pannaan minuutit minimiin ja viltitetään huomattavasti pienemmästä kuin ketään muuta, on aika mahdotonta päästä kovin suureen lentoon.
...Uden suoritukset jo viime kaudella olivat aika lailla heikkoja ja jos Uden viime kausi olisi ollut edes jonkin verran parempi ei olisi mietitty, ketä on kapteeni tällä kaudella.
Täysin samaa mieltä. Lisäksi on muistettava että Ude ei viime kaudellakaan saanut vastuuta ylivoimalla, mikä vaikuttaa pisteisiin automaattisesti.Tästä olen eri mieltä, Ude pelasi hyvän kauden, ei tosin enää siinä roolissa mitä aikaisemmin. Hinta-laatu -suhde ei tietenkään enää kohdannut ja Toivola halusi kalliista peruspakista eroon. Tällä kaudella taso on selvästi pudonnut, johtuuko sitten kädestä tai henkisestä pahasta olosta.
Eikös Ville pelannut ainakin kakkosylivoimaa? Näin minä muistan. Ykkös yv:ssa oli onneksi Lindell.Lisäksi on muistettava että Ude ei viime kaudellakaan saanut vastuuta ylivoimalla, mikä vaikuttaa pisteisiin automaattisesti.
Onneksi liigan tilastot ovat vähitellen siirtymässä nykyaikaan, niin asian voi tarkistaa. Uusitalo pelasi viime kaudella ylivoimaa 107:59, joka on ihan ok kakkosYV peliaika.Eikös Ville pelannut ainakin kakkosylivoimaa? Näin minä muistan. Ykkös yv:ssa oli onneksi Lindell.
Tästä olen eri mieltä, Ude pelasi hyvän kauden, ei tosin enää siinä roolissa mitä aikaisemmin. Hinta-laatu -suhde ei tietenkään enää kohdannut ja Toivola halusi kalliista peruspakista eroon. Tällä kaudella taso on selvästi pudonnut, johtuuko sitten kädestä tai henkisestä pahasta olosta.