Ei ole IFK enää entisensä. En minäkään hyväksy sitä että valitaan tanssikaveriksi vastustajan taitopelaajia, joka ei halua myllyihin osallistua. Toisaalta jäällä kaikki ovat yhdenvertaisia. koodistosta höpinät voisi jättää tonne P-Amerikkaan. Jos IFK:lla olisi ollut koodisto hallussa niin Semir olisi talutettu myös pukukoppiin. Olen täysin mykistynyt siitä miten neitejä IFK:n muut pelaajat olivat kyseisessä tilanteessa. Se on minulle vaikein asia tässä ymmärtää. Kukaan ei puolusta joukkueen ikonia!!!??? huh huh.
Nyt sitten IFK fanit täällä kiljuvat pelikieltoa ja kaikenmaailman rikosilmoituksia. Voi herranlettas! Hametta päälle näille faneille. IFK sai sitä mitä aina on tilannut, mutta ei pystynytkään toimimaan IFK hengen mukaisesti. Hävisi tappelut, pelin lisäksi, ja ei edes pystynyt puolustamaan omaa kapteeniaan? Pikkujunnuista lähtien IFK pelaajat ovat ympäri suomea aina sikailleet. Sitä on opetettu ja sitä vaalitaan. Se on sitä kovuutta heidän mielestään. Iskät taputtaa katsomossa kun oma pikku Petteri, 10v, taklaa vastustajia selkään. Ollaan kovia, ollaan kova seura. Nyt sitten isukit Petterin kanssa pelissä näkivät kun IFK:sta tehtiin selvää pelin joka osa-alueella. "me kyllä mennään nyt tekemään heti aamulla rikosilmoitus kun meidän joukkuetta kohdellaan väärin"
Mulla ei ole IFK:ta vastaan mitään, melkein päinvastoin, mutta en ymmärrä tätä vouhotusta. Uskonkin että moni pitkän linjan IFK fani ei täällä huutele näitä pehmosia juttuja. He miettivät miksi oma joukkue ei pystynyt puolustamaan "koodiston" mukaisesti omaa tähtipelaajaansa.