Ville Peltoselle kenkää!

• 514 750
  • 3 915

Greffin

Jäsen
Pitää vain jaksaa odottaa kausi loppuun. Sitten ei onneksi liigakiekkoa tule missään vastaan. Kesä on IFK-fanin ja Peltosen valmentaman joukkueen parasta aikaa. Pelkkää sitkeää arkea, ilman turpiinottoa ja häpeällisiä suorituksia.

Sitten on vielä se yksi kausi, mutta kyllä tästä selvitään. Tähänkin asti on selvinnyt 3,5 vuotta ihan mukavasti. Ainoa vain, että IFK:n pelejä ei viitsi katsoa. Mutta aina sitä parempaakin tekemistä löytyy. Tietyllä tavalla sitä on kateellinen monen muun seuran kannattajille, joilla joukkue pelaa voitosta joka ilta. Ei aina voita, mutta on mahdollisuus ja haave/unelma menestyksestä. IFK:ssa sitä ei ole.

Varmasti sitten osaa nauttia entistä enemmän kun IFK joskus pelaa hyvää ja voittavaa jääkiekkoa. Varmaa kaamosaikaa on vielä vajaa pari vuotta edessä, mutta aurinko paistaa vielä joku päivä.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Jos Peltosen tilalla olisi kuka muu tahansa, niin melko varmaan monoa olisi tullut jo. Nyt ollaan syöksykierteessä ja luotto siihen, että Peltonen oikaisee tämän syöksyn on 0%. Jos voisin päättää, niin Ville olisi jo lähtenyt.
Tai ei monoa, mutta menestystä tai ainakin parempaa peliä.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä saa jos alkaa näyttää siltä, että liigakarsinnat on HIFK-Jokerit.

Jatketaan samalla tavalla sarjan surkeimpana joukkueena, niin ollaan pian jumbotaistelussa.

Hieman realismia kehiin nyt, vai oliko tämä kenties huumorilla kirjoitettua. Hyvä alkukausi onneksi pelasti meille sen, ettei mihinkään liigakarsintoihin olla tässä sentään joutumassa, vaikka tappioita nyt tulisikin. Mutta kyllä mä uskon siihen, että runkosarjan päätyttyä ollaan todennäköisesti siinä sijoilla 6-8. Uskon että kurssi tulee kääntymään vielä ennen runkosarjan loppua ja voittojakin alkaa taas tulla.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hieman realismia kehiin nyt, vai oliko tämä kenties huumorilla kirjoitettua. Hyvä alkukausi onneksi pelasti meille sen, ettei mihinkään liigakarsintoihin olla tässä sentään joutumassa, vaikka tappioita nyt tulisikin. Mutta kyllä mä uskon siihen, että runkosarjan päätyttyä ollaan todennäköisesti siinä sijoilla 6-8. Uskon että kurssi tulee kääntymään vielä ennen runkosarjan loppua ja voittojakin alkaa taas tulla.

No en siis usko siihen, mutta jos Lehterä ei tule kuntoon ja pelillinen alamäki jatkuu, on se teoriassa kyllä mahdollista, että ollaan Jukureiden kanssa viivan alapuolella.

Ja viimeksihän pelattiin Jukureita vastaan ihan tosi hyvä peli, jossa hallittiin mielin määrin ja voitettiin oliko se 6 vai 8 maalilla? Eiku..

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi tietysti olla näin, mutta toisaalta pitää muistaa, että olemme hävinneet nyt viime aikoina sarjan heikommasta joukkueesta alkaen kaikille.

Mikään ei indikoi, että tuo trendi muuttuisi, päin vastoin. Saadaanko enää edes niitä jämäpisteitä? Toi jengihän on totaalisessa paniikissa ja kipsissä, mallia Peltosen jälleen eilen nähty kasvojenilme.

Toki pistekeskiarvon muuttuminen kestää aikaa, kuten on nyt nähty - 20 matsia huonoimpana ja silti ollaan edelleen keskinkertaisesta sijoituksessa kiinni. Mutta - on tässä sarjaa vielä jäljellä: 20 pinnaa karsintapaikkaan. Onko paljon vai vähän?

Itse ennustelin ennen sarjan alkua muistaakseni näin, että ollaan lähellä karsintapaikka, mutta ei aivan sinne jouduta. Joku sija 10-12, olisko haarukassa nyt kenties 13-14?

Ei ehkä aivan niin huono, mutta se vaatii kyllä totaalisen suunnanmuutoksen ja nykyisellä Peltosen yrityksellä korjata suuntaa (virheet minimiin, suojellaan kiekkoa ja omaa maalia ja jäähyt pois) käännettä ei ole oikein ikinä saatu käsittääkseni aikaiseksi, vaikka sitä - paniikkimoodia - moni on aiemminkin yrittänyt.

Sillä onko mitään sellaista nyt näkyvissä, että voitettaisiin yhtään matsia tällä kaudella enää? Tilastollinen voitto on myytti. Ei sellaista mikään takaa tapahtuvaksi. HIFK futis hävisi viimeisimmällä pääsarjakaudellaan yhtä vaille kaikki pelit ja sen yhden lätkäjengi on jo tällä kaudellaan voittanut.

Se että katsomosta ei esitetä myöskään mitään painetta ja ottelutapahtuma on stabiili tuudittaa jengiä vielä entisestään horrokseen, omaan häviävän kuplaan, jossa millään ei ole mitään väliä.

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen

Se on tietenkin hyvä, että on uskoa. Eikä siitä voi ketään syyttää. Mitkään tosiasiat eivät vaan tällä hetkellä viittaa tuollaiseen, vaan on hyvinkin todennäköistä, että ollaan runkkarin jälkeen jossain siellä sijan 10. korvilla jonne HIFKiä oli helppo arvailla ennen kauden alkua. Ja juuri tällä hetkellä tuntuu, että sijoitus voi tuostakin lipsahtaa alemmaksi. Onhan tuo ”sarjan huonoin joukkue 20 ottelun kuntopuntarissa” jotain TODELLA hälyttävää.

Saatiin alkukausi ihmetellä ykkösketjun aivan maagista draivia, mutta kyllähän jokainen ymmärsi, että eivät voi mitenkään kaikki kolme pysyä koko kautta ehjänä ja/tai muulla tavalla jatkaa tekemisiään ”kolmepistettäperukkopelissä” tahtia läpi kauden, sekä kannatella joukkuetta. Nyt, kun Lehterä on poissa, niin oikein mitään ei ole tuosta jäljellä.

Toivotaan silti parasta, mutta uskoa ei kyllä minulla tämän asian suhteen ole.

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Janne Pesosta
Heittäkää nyt tää paskakasa hiuksista vittuun jo!!! Mikä vittu siinä on niin vaikeeta? Ihan vitun sama paljon maksaa, osallistun kuluihin henk.koht, jos laitatte toimistolla haalarit päälle ja rupeatte töihin!!!

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Janne Pesosta

Vittu sä oot yhtä iso vitsi kun tää seura!

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä. Urheilu yli lajirajojen
Ville Peltonen on saanut analyyttisten ja varmojen kuvauksien perusteella HIFK:n taistelemaan runkosarjan voitosta. Tämän päälle papp toimii mainiosti.

Miettikääpä sitä. Keksi itse parempi, tai ole hiljaa paskoine perusteluinesi.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu sä oot yhtä iso vitsi kun tää seura!

Äläs nyt, ihan realismilla mä tässä tätä asiaa ajattelin. Onhan oikeasti joka kausi nähty runkosarjan päätyttyä se, että miten äärimmäisen tasainen se sarjataulukko oikein on ja useinkin ne sijat 6-10 ovat käytännössä ihan muutaman pisteen sisällä toisistaan. Joten kyllä mä uskon siihen, että tämä jengi tulee olemaan varmasti 10 parhaan joukossa runkosarjan päätyttyä ja tänään onneksi saatiin erittäin tärkeä voitto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy