Ville Peltoselle kenkää!

  • 427 359
  • 3 485
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Kalliiksi tuli se 2011 -mestaruus Peltosen johdolla. Ilman sitä Peltonen tuskin valmentaisi HIFK:ta, ainakaan enää.
95 nevöfoget hattutemppu olisi luonnollisesti pitänyt riittää myös maajoukkueen päävalmentajaksi Jalosen seuraajaksi.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
On meillä ollut aikaisemminkin maskotteja eikä se haittaa jos ne ovat jossain neloskentän laitureina.
Nyt meillä on maskotti kraka kaulassa vaihtoaitiossa pitkällä sopimuksella. Täysin tyhjä arpa tuossa roolissa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos suoriutuu tuloksellisesti näin, vois edes odottaa, että peli olisi viihdyttävää. Väitän, että nyt Peltosen työteliäällä Anti-lätkällä saadaan sama lopputulos kuin jos tällä porukalla vedettäisiin luomuna täysin läskiksi - mikä olis hauskempaa seurata. Kurinlaisuus: pakko suorittaa voittavasti, tai uni tulee katsomossa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Maksakoot vaikka miljoonan niin tätä paskaa ei kyllä voida katsoa 2026 saakka. Oman alueen pelaaminen kiekolla aivan täyttä paskaa. Hidasta roiskimista. Kolme vuotta ollut aikaa tehdä tuolle jotain. Työkalut kerta kerran jälkeen edellisiä paremmat ja mikään ei muutu. Bravo!

Valmentaja Ville Peltonen on meidän ikioma Lauri Marjamäki. Ei kitise samalla tavalla pressissä mutta joukkuuen pelaaminen on ihan yhtä pelokasta virheiden välttelyyn perustuvaa paskaa kuin Kärpillä oli Marjamäen aikana. Ei tuollainen tuota mitään. Kenkää. Pelaaja Ville Peltosella ei ole tämän kahlekiekkoa peluuttavan valmentajan kanssa pelillisesti mitään yhteistä.

P.s. Näin pelkurimaisesti 3 vs 3 pelaavaa HIFK:ta ei olla kenenkään muun valmentaessa nähty. Pelätään virheitä mielummin kuin yritetään voittaa. Vituttaa joka kerta entistä enemmän kun peli on 60 minuutin jälkeen tasan. Suorat tappiotkin vituttaa nykyään vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Budjetti 5m€ tai valmentajan vaihto (jos halutaan menestyä). Tällä joukkueella ei voi hyväksyä tällaista suoritusta.,Toki voihan Tobbe olla väärässä ja tämä ei ollutkaan hänen paras jenginsä. Mielestäni on. Olemme Lämsän pisteautomaaatti.

Veikkaan että apukoutsia vaihtuu taas kesällä urakalla, jos tänä vuonna pelit loppuvat jälleen liian aikaisin. IFK:ssa on selkeästi päätetty, että maskotille se mestaruus otetaan, vaati mitä vaati.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Budjetti 5m€ tai valmentajan vaihto (jos halutaan menestyä). Tällä joukkueella ei voi hyväksyä tällaista suoritusta.,Toki voihan Tobbe olla väärässä ja tämä ei ollutkaan hänen paras jenginsä. Mielestäni on. Olemme Lämsän pisteautomaaatti.
Mulla on ikäviä uutisia. IFK:n jengi maksaa jo nyt + 4,5 miljoonaa ja lähde on hyvä. Tänä vuonna on läträtty, kun Tapparakin iski viime vuonna 5 miljoonaa pelaajiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ikäviä uutisia. IFK:n jengi maksaa jo nyt + 4,5 miljoonaa ja lähde on hyvä. Tänä vuonna on läträtty, kun Tapparakin iski viime vuonna 5 miljoonaa pelaajiin.
Ok. No sanotaan että 1m€ enemmän pelaajiin kuin vastustaja tai vastustajan tasolla oleva valmennus. Mut toki nyt on lyöty 2v eteenpäin projektirahaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tule kenkää saamaan.
Joku möttönen varmaan saisikin, mutta ei riitä Tobiaksella nappulat tähän liikkeeseen.

Kibekin tulee jatkamaan organisaatiossa lopun elämäänsä.
On kuitenkin stadin kundi ja IFK-legenda, tuntee hallin joka nurkat ja varmasti heittää hyvää läppää ja on "hyvä jätkä".

Kunnon tuuletus vaan. Koko valmennustiimi seurahistorian ulkopuolelta.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Jos suoriutuu tuloksellisesti näin, vois edes odottaa, että peli olisi viihdyttävää. Väitän, että nyt Peltosen työteliäällä Anti-lätkällä saadaan sama lopputulos kuin jos tällä porukalla vedettäisiin luomuna täysin läskiksi - mikä olis hauskempaa seurata. Kurinlaisuus: pakko suorittaa voittavasti, tai uni tulee katsomossa.
Täysin samaa mieltä. Plus että pelin kuva ollut Peltosen aikana tätä aivan samaa; jokaisen tappion jälkeen kuullaan samat selitykset mutta koskaan peli ei OIKEASTI mene eteenpäin tai kehitystä tapahdu. Seuraavassa pelissä pelataan täsmälleen samalla tavalla. Tuntuu siltä että IFK voittaa pelkästään hyvällä tuurilla ja/tai jonkun yksilösuorituksen johdosta jos nyt joku pelaaja sattuu yhtäkkiä olemaan hyvällä pelipäällä (mitä ei tapahdu kauhean usein). Olen täysin varma että tää jengi pelaisi paremmin ilman Peltosta; joko ihan keskenään tai vaihtoehtoisesti vaikka Lehterän tai Tilkasen johdolla.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Ei tule kenkää. Porukkaa käy peleissä ja kulisseissa seura kehittyy ja menee eteenpäin. En halua kritisoida ketään, enkä varsinkaan alkaa vittuilemaan, mutta kyllä itse tulee luettua monttu auki useasti tämänkin palstan nimimerkkejä, jotka eivät ole huolissaan tilanteesta. Korostan vielä, ettei tarkoitus ole vittuilla, enkä kaipaa minkäänlaista hyökkäystä (joka melko usein tulee asialliseen kysymykseen, tai sitten jätetään ylimielisesti vastaamatta) seuraavaan; mihin ihmeeseen sellainen hätää ei ole, mutta täytyy parantaa - asenne perustuu? Ollaan melko lähellä katastrofaalista floppia ja ne ylimieliset naureskellut, kuinka palstalla itketään ja valitetaan, koska tosi pelit pelataan vasta keväällä jne. alkaa kääntyä toisinpäin, kohta jää kevään pelit IHAN OIKEASTI pelaamatta. Runkosarjan lopun pelejä kun katsoo, ei helppoja pisteitä ole tiedossa yhdestäkään pelistä, toki tämänkaltainen peli ja tämän hetkinen tilanne antaa vakavia merkkejä siitä, että kohta kone syöksyy maahan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olen täysin varma että tää jengi pelaisi paremmin ilman Peltosta; joko ihan keskenään tai vaihtoehtoisesti vaikka Lehterän tai Tilkasen johdolla.
Voitteko lähettää Peltosen JYPiin, niin voidaan antaa Tommi Hämäläinen takaisin IFKn organisaatioon ja kaupan päälle saatte vielä Pönö Heiskasen.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tule kenkää. Porukkaa käy peleissä ja kulisseissa seura kehittyy ja menee eteenpäin. En halua kritisoida ketään, enkä varsinkaan alkaa vittuilemaan, mutta kyllä itse tulee luettua monttu auki useasti tämänkin palstan nimimerkkejä, jotka eivät ole huolissaan tilanteesta. Korostan vielä, ettei tarkoitus ole vittuilla, enkä kaipaa minkäänlaista hyökkäystä (joka melko usein tulee asialliseen kysymykseen, tai sitten jätetään ylimielisesti vastaamatta) seuraavaan; mihin ihmeeseen sellainen hätää ei ole, mutta täytyy parantaa - asenne perustuu? Ollaan melko lähellä katastrofaalista floppia ja ne ylimieliset naureskellut, kuinka palstalla itketään ja valitetaan, koska tosi pelit pelataan vasta keväällä jne. alkaa kääntyä toisinpäin, kohta jää kevään pelit IHAN OIKEASTI pelaamatta. Runkosarjan lopun pelejä kun katsoo, ei helppoja pisteitä ole tiedossa yhdestäkään pelistä, toki tämänkaltainen peli ja tämän hetkinen tilanne antaa vakavia merkkejä siitä, että kohta kone syöksyy maahan.
Ikävää on, että ne loppukesän pelit chl:ssä on just nyt näillä näppäimillä karkaamassa.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitin Salmelaiselle äsken sähköpostia. Tosin siitä on yhtä vitun paljon hyötyä kuin Peltosen fläppitaulusta.
Arvostan. Itse tein tänään saman asian kolmannen erän aikana. Sähköpostin kirjoittaminen oli mielenkiintoisempaa kun pelin seuraaminen.

Tosin vähän on itselläkin fiilis, että tuskin tulee edes avaamaan, tai mikäli avaa niin epäilen että lukee ensimmäistä sanaa pidemmälle.

Itse ainakin ilmoitin viestissä Salmelaiselle, että Nordikselle en tule ennenkuin meillä on oikea valmentaja, tai ollaan sijalla 1-2 runkosarjan puolenvälin jälkeen hyvällä pelillä. Raha, ihmiskato ja katsomosta paine tehdä muutoksia varmaan ainoa mikä auttaa, tähän tarvittaisiin vaan koko IFK fani kunnan tuki ja myös seisoa sen takia että muutosta halutaan.

Turhauttaa kun kotityöt kiinnostavat nykyään enemmän kuin IFK: n peli

Paras olisi varmaan, jos saataisiin jollain muotoa IFK: n fanit osaomistajiksi, mikäli jollain on tähän osaamista ja intoa lähteä edistämään niin olen mukana.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Peltosen tilalle Raimo-setä (Summanen) ja sitten vielä vaikka Kärpistä tuo Ritchie. Tätä kautta ei todennäköisesti pelasta mikään, mutta ylilyönneiltä ei vältyttäisi ja kansa saisi kunnon huveja.

Olenko mä ainoa, joka muistaa vanhat hyvät ajat? Kun HIFK pelasi, eduskunta kokoontui keskustelemaan jääkiekkoväkivallasta. Muistaakseni Tanja Karpelan aloitteesta.

Nyt hävitään kaikenmaailman böndejoukkueille, ketään ei kiinnosta ja kukaan ei edes kohauta, ei edes kostoksi. Perkele, ei näin. Tämä ei ole mun HIFK.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Peltosen tilalle Raimo-setä (Summanen) ja sitten vielä vaikka Kärpistä tuo Ritchie. Tätä kautta ei todennäköisesti pelasta mikään, mutta ylilyönneiltä ei vältyttäisi ja kansa saisi kunnon huveja.

Olenko mä ainoa, joka muistaa vanhat hyvät ajat? Kun HIFK pelasi, eduskunta kokoontui keskustelemaan jääkiekkoväkivallasta. Muistaakseni Tanja Karpelan aloitteesta.

Nyt hävitään kaikenmaailman böndejoukkueille, ketään ei kiinnosta ja kukaan ei edes kohauta, ei edes kostoksi. Perkele, ei näin. Tämä ei ole mun HIFK.
Tulisi edes sakkoja, saatana.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kärpät pisti aikanaan Mikkolan 27.2 pihalle ja korvasi Marjamäellä. Kärpät oli silloin ihan tasaväkinen Ilvestä vastaan puolivälierissä ja hävisi vasta Game 7 jatkoerässä. Jos/kun Peltonen saa tämän nykyisen joukkueen vielä pahempaan kierteeseen, miltä nyt pahasti näyttää niin mielestäni siihen olisi vielä aikaa reagoida pistämällä hänet pihalle. Jatkosopimuksista viis. Tilalle Nokka Jalonen, jolla ei tällaisessa tilanteessa olisi kuin voitettavaa. Tämä olisi lähtökohtaisesti Nokalle projektiluonteinen veto ja tarvittaessa voidaan samanaikaisesti koko kevät etsiä uutta valmentajaa ensi kaudeksi, jos/kun Nokalla muita suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Hän myös oikeana valmentajana saisi pomminvarmasti tästä joukkueesta enemmän ulosmitattua kuin Peltonen. Joukkue on myös sen verran kokenut, ettei Nokan edes tarvitsi hirveästi opettaa sitä pelaamaan vaan saada tämä Peltosen luoma paska ilmapiiri pois (perustuu kentällä nähtyihin otteisiin) ja saada pelaajat taas nauttimaan pelistä. Peltosta paskempaa suoritusta ei tällä materiaalilla saisi kukaan aikaiseksi. Siitä olen itse vakuuttunut.

Toki, edellä mainittu skenaario vaatii sen, että joukkue on oikeasti niin ”ankeutettu” Peltosen toimesta, miltä meno kentällä näyttää. Jos joukkueessa on edelleen usko Ville Peltoseen oikeana miehenä luotsaamaan tätä laivaa niin sitten ei mitään radikaaleja ratkaisuja tehdä. Se on varma. Salmelainen toivottavasti on tässä asiassa ajan tasalla eli tietää missä mennään? Tästä en ole varma.

Ennen kuin joku pahoittaa mielensä niin yllä oleva on täysin omaa haaveilua ja perustuu siihen, ettei minulla ole mitään uskoa Peltosen valmentajakykyihin. Sekä siihen, että tässä ollaan kovaa vauhtia menossa kautta aikojen urheilulliseen floppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös