Pena vei faksin mukanaan samassa kuormassa kaikkien pokaalien kanssa.Kannattais ehkä kokeilla faksia.
Pena vei faksin mukanaan samassa kuormassa kaikkien pokaalien kanssa.Kannattais ehkä kokeilla faksia.
95 nevöfoget hattutemppu olisi luonnollisesti pitänyt riittää myös maajoukkueen päävalmentajaksi Jalosen seuraajaksi.Kalliiksi tuli se 2011 -mestaruus Peltosen johdolla. Ilman sitä Peltonen tuskin valmentaisi HIFK:ta, ainakaan enää.
Budjetti 5m€ tai valmentajan vaihto (jos halutaan menestyä). Tällä joukkueella ei voi hyväksyä tällaista suoritusta.,Toki voihan Tobbe olla väärässä ja tämä ei ollutkaan hänen paras jenginsä. Mielestäni on. Olemme Lämsän pisteautomaaatti.
Mulla on ikäviä uutisia. IFK:n jengi maksaa jo nyt + 4,5 miljoonaa ja lähde on hyvä. Tänä vuonna on läträtty, kun Tapparakin iski viime vuonna 5 miljoonaa pelaajiin.Budjetti 5m€ tai valmentajan vaihto (jos halutaan menestyä). Tällä joukkueella ei voi hyväksyä tällaista suoritusta.,Toki voihan Tobbe olla väärässä ja tämä ei ollutkaan hänen paras jenginsä. Mielestäni on. Olemme Lämsän pisteautomaaatti.
Ok. No sanotaan että 1m€ enemmän pelaajiin kuin vastustaja tai vastustajan tasolla oleva valmennus. Mut toki nyt on lyöty 2v eteenpäin projektirahaa.Mulla on ikäviä uutisia. IFK:n jengi maksaa jo nyt + 4,5 miljoonaa ja lähde on hyvä. Tänä vuonna on läträtty, kun Tapparakin iski viime vuonna 5 miljoonaa pelaajiin.
Kirjoitin Salmelaiselle äsken sähköpostia. Tosin siitä on yhtä vitun paljon hyötyä kuin Peltosen fläppitaulusta.
Täysin samaa mieltä. Plus että pelin kuva ollut Peltosen aikana tätä aivan samaa; jokaisen tappion jälkeen kuullaan samat selitykset mutta koskaan peli ei OIKEASTI mene eteenpäin tai kehitystä tapahdu. Seuraavassa pelissä pelataan täsmälleen samalla tavalla. Tuntuu siltä että IFK voittaa pelkästään hyvällä tuurilla ja/tai jonkun yksilösuorituksen johdosta jos nyt joku pelaaja sattuu yhtäkkiä olemaan hyvällä pelipäällä (mitä ei tapahdu kauhean usein). Olen täysin varma että tää jengi pelaisi paremmin ilman Peltosta; joko ihan keskenään tai vaihtoehtoisesti vaikka Lehterän tai Tilkasen johdolla.Jos suoriutuu tuloksellisesti näin, vois edes odottaa, että peli olisi viihdyttävää. Väitän, että nyt Peltosen työteliäällä Anti-lätkällä saadaan sama lopputulos kuin jos tällä porukalla vedettäisiin luomuna täysin läskiksi - mikä olis hauskempaa seurata. Kurinlaisuus: pakko suorittaa voittavasti, tai uni tulee katsomossa.
Menee todennäköisesti suoraan roskapostikansioon.Ei muuten lue tai ainakaan ei vastaa!
Eikös tosikko ruttuotsa ollut yhdestä matsista pois ja me dominoitiin sitä peliä?Olen täysin varma että tää jengi pelaisi paremmin ilman Peltosta; joko ihan keskenään tai vaihtoehtoisesti vaikka Lehterän tai Tilkasen johdolla.
Voitteko lähettää Peltosen JYPiin, niin voidaan antaa Tommi Hämäläinen takaisin IFKn organisaatioon ja kaupan päälle saatte vielä Pönö Heiskasen.Olen täysin varma että tää jengi pelaisi paremmin ilman Peltosta; joko ihan keskenään tai vaihtoehtoisesti vaikka Lehterän tai Tilkasen johdolla.
Totta haha! Noniin, eli kokemusta tästä jo on. Ville lainalle vaikka Saipaan ja kohti kevättä!Eikös tosikko ruttuotsa ollut yhdestä matsista pois ja me dominoitiin sitä peliä?
Ikävää on, että ne loppukesän pelit chl:ssä on just nyt näillä näppäimillä karkaamassa.Ei tule kenkää. Porukkaa käy peleissä ja kulisseissa seura kehittyy ja menee eteenpäin. En halua kritisoida ketään, enkä varsinkaan alkaa vittuilemaan, mutta kyllä itse tulee luettua monttu auki useasti tämänkin palstan nimimerkkejä, jotka eivät ole huolissaan tilanteesta. Korostan vielä, ettei tarkoitus ole vittuilla, enkä kaipaa minkäänlaista hyökkäystä (joka melko usein tulee asialliseen kysymykseen, tai sitten jätetään ylimielisesti vastaamatta) seuraavaan; mihin ihmeeseen sellainen hätää ei ole, mutta täytyy parantaa - asenne perustuu? Ollaan melko lähellä katastrofaalista floppia ja ne ylimieliset naureskellut, kuinka palstalla itketään ja valitetaan, koska tosi pelit pelataan vasta keväällä jne. alkaa kääntyä toisinpäin, kohta jää kevään pelit IHAN OIKEASTI pelaamatta. Runkosarjan lopun pelejä kun katsoo, ei helppoja pisteitä ole tiedossa yhdestäkään pelistä, toki tämänkaltainen peli ja tämän hetkinen tilanne antaa vakavia merkkejä siitä, että kohta kone syöksyy maahan.
Arvostan. Itse tein tänään saman asian kolmannen erän aikana. Sähköpostin kirjoittaminen oli mielenkiintoisempaa kun pelin seuraaminen.Kirjoitin Salmelaiselle äsken sähköpostia. Tosin siitä on yhtä vitun paljon hyötyä kuin Peltosen fläppitaulusta.
Kaupat tuli!Voitteko lähettää Peltosen JYPiin, niin voidaan antaa Tommi Hämäläinen takaisin IFKn organisaatioon ja kaupan päälle saatte vielä Pönö Heiskasen.
Omalla alueella ollaan ilmeisesti jo pelipaikattomia niin samapa tuo.Kaupat tuli!
Tulisi edes sakkoja, saatana.Peltosen tilalle Raimo-setä (Summanen) ja sitten vielä vaikka Kärpistä tuo Ritchie. Tätä kautta ei todennäköisesti pelasta mikään, mutta ylilyönneiltä ei vältyttäisi ja kansa saisi kunnon huveja.
Olenko mä ainoa, joka muistaa vanhat hyvät ajat? Kun HIFK pelasi, eduskunta kokoontui keskustelemaan jääkiekkoväkivallasta. Muistaakseni Tanja Karpelan aloitteesta.
Nyt hävitään kaikenmaailman böndejoukkueille, ketään ei kiinnosta ja kukaan ei edes kohauta, ei edes kostoksi. Perkele, ei näin. Tämä ei ole mun HIFK.