Ville Peltoselle kenkää!

  • 427 219
  • 3 485
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Pistekin olisi suuri yllätys huomisesta pelistä. Jos töpöttimet voittaa neljällä tai yli maalilla, niin silloin Villen jakkara alkaa heilua.
Järkyttävän paljon pitää tapahtua joukkueessa ja valmennuksessa yön aikana, että Ahokkaan TPS sekä kaikin puolin laadukkaasti koottu joukkue kaatuisi. Ville Peltonen ei ratkaisuillaan ole osoittanut, että hän pystyisi valmentamaan millään tavalla voittavaa jääkiekkoa, ylipäätään minkäänlaista järkevää jääkiekkoa. Pahoin pelkään, että kotipersraiskaus huomenna on luokkaa massiivinen ja joukkue vihelletään ulos askista. Villelle potkut ja uutta valmentajaa sisään. Ihmeitä toki tapahtuu, mutta mikään ei tue juuri nyt sitä, että näin tapahtuisi.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonen olis voinu sanoa tossa pressissä että paskaa peliä taas ja ansaittu tappio. Nyt tuli vielä että useissa häviöissä oltu kuitenkin pelipäällä - jepjep.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonen olis voinu sanoa tossa pressissä että paskaa peliä taas ja ansaittu tappio. Nyt tuli vielä että useissa häviöissä oltu kuitenkin pelipäällä - jepjep.
taisi sanoa "pelin päällä"
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Suosikkijoukkue
HIFK
Nöyryyttäkin löytyy /HS

”Se oli meiltä heikko esitys. Meillä meni lataus yli alussa. Nousimme sitkeästi kynsille ja vereslihalle”, sanoi HIFK:n päävalmentaja Ville

kynnet ja veresliha.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkää nyt viittikö. Ville on nero: vähän reilun vuoden duuneilla kolmen vuoden liksa. Kyllä Tobbaria vietiin kuin kuoriämpäriä tuota sopimusta tehtäessä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onko kysytty vai perustuuko tämä siihen, kun sanoi ei Tapparalle?
Sen suuntaista kuulin jotain asioista tietävältä ettei yksikään Liigajengi tule tällä hetkellä kysymykseen, eikä varmaan ulkomaalainenkaan ellei nyt joku aivan unelmapesti tulisi tarjolle. Toki ainahan se ihmisen mieli voi muuttua, mutta kaiketi Pennanen nyt haluaa saada myös ne opintonsa päätökseen.

Tuskin HIFK on Pennaselta mitään kysellyt, koska meillähän on valmennus kondiksessa ja jengin tilannetta ainakin Salmelaisen mukaan tarkastellaan kauden puolivälissä. Lisäksi Pennasen pyyntö olisi varmaan sitä luokkaa ettei HIFK:ssa sellaisia summia olla halukkaita makselemaan varsinkin kun siihen lisätään Peltoselle maksettavat rahat, jotka myöskään eivät oletettavasti ole mitään hiluja.

Pennanen on myös näyttönsä antanut ja varmasti tuntee arvonsa, joten tuskin hänellä muutenkaan olisi mitään haluja lyödä käsiään tähän paskakasaan.

Valitettavan huonoon tilaan on tämä seura ajettu ja siitä voi johtoporras syyttää vain itseään. Ei tämä pelkällä valmentajan vaihdolla konvehdiksi muutu, vaan vaatisi myös isoja muutoksia pelaajistoon. Kaikki tämä oli nähtävissä jo kevään/kesän aikana ja nyt se kaikki vaan realisoituu sekä paska lävähtää kaikkien silmille. Tälläkin palstalla on osaa seuran toimintaa arvostelleita kuvailtu negasiiveksi, jotka keskittyvät vain valittamiseen ilman perusteita, itse kutsuisin meitä ihan vaan realisteiksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kaikki tämä oli nähtävissä jo kevään/kesän aikana ja nyt se kaikki vaan realisoituu sekä paska lävähtää kaikkien silmille. Tälläkin palstalla on osaa seuran toimintaa arvostelleita kuvailtu negasiiveksi, jotka keskittyvät vain valittamiseen ilman perusteita, itse kutsuisin meitä ihan vaan realisteiksi.
Tämä on kyllä erittäin hyvin sanottu. Kannattajien oikeus on toki olla naiiveja suuntaan tai toiseen! Itse haluan edelleen uskoa, että joku pelastaja tähän vielä löytyisi. Joko uusi valmentaja (Pennanen) tai huipunveljes mallia ”Danforth”, joka ottaa jengin reppuselkään ja samalla saa herätettyä nämä rämpijät. Siinä vaan mennään pahasti metsään, kun joukkueenkokoaja on yhtä naiivi kuin osa kannattajista. Se on anteeksiantamatonta.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Rehellisesti mietittynä, kummalla oli parempi materiaali käytettävissä ennen kauden alkua, Ville Peltosen HIFK:llä vai Antti Pennasen HPK:lla (vuonna 2019)? Olen antanut kritiikkiä jo ennen kautta HIFK:lle siitä, kuinka se on rakentanut joukkueensa. Nyt kuitenkin kausi on alkanut sen verran huonosti, ettei kukaan olisi uskonut.

Tilanne on HIFK:lle todella hankala. Kukaan johdossa ei ole robotti vailla tunteita, vaan jokaisen päätöksen takana on ihminen. Sen takia jokaisella päätöksen tekijällä on mukana tunteet. Tämän takia luulenkin, että kynnys antaa Ville Peltoselle, Suomi-kiekon oikealle legendalle, potkut ennen aikojaan. Puhtaasti Kärppä-fanina toivon, ettette anna Peltoselle potkuja. Mielestäni hän sai liian hyvän pahvin liian helpoilla näytöillä.

Liiga kyllä tarvitsee parempaa HIFK:ta. Sen takia Peltosen potkut olisi jokaiselle seuralle iso asia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Rehellisesti mietittynä, kummalla oli parempi materiaali käytettävissä ennen kauden alkua, Ville Peltosen HIFK:llä vai Antti Pennasen HPK:lla (vuonna 2019)? Olen antanut kritiikkiä jo ennen kautta HIFK:lle siitä, kuinka se on rakentanut joukkueensa. Nyt kuitenkin kausi on alkanut sen verran huonosti, ettei kukaan olisi uskonut.

Tilanne on HIFK:lle todella hankala. Kukaan johdossa ei ole robotti vailla tunteita, vaan jokaisen päätöksen takana on ihminen. Sen takia jokaisella päätöksen tekijällä on mukana tunteet. Tämän takia luulenkin, että kynnys antaa Ville Peltoselle, Suomi-kiekon oikealle legendalle, potkut ennen aikojaan. Puhtaasti Kärppä-fanina toivon, ettette anna Peltoselle potkuja. Mielestäni hän sai liian hyvän pahvin liian helpoilla näytöillä.

Liiga kyllä tarvitsee parempaa HIFK:ta. Sen takia Peltosen potkut olisi jokaiselle seuralle iso asia.
Kiitos. Minäkin toivon Villelle kunniallista tulevaisuutta. Hän on liian varhain nykypositiossa, mutta ongelmat taustalla ovat suuremmat. Tuuletuksen pitää tulla ylempää,
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Rullakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymys vaan herää, että kuka taikoisi noista taidottomista kovinkaan paljon parempia pelaajia. Ehkä Gimmojen valmentaja. Tuskin Pennanen edes haluaisi yrittää.
Tuolla joukkueella ei ole edellytyksiä paljon parempaan.
Vastaa vasti Ville Kärppien materiaalilla varmasti olisi saanut enemmän pisteitä kuin nyt.
Voin sen sanoa, että vaikka hommaisit minkälaiset pelaajat, ei Ville Peltosen joukkue taistele mestaruudesta. Vielä ei riitä taitotaso liigaan. Joukkueen kasauksessa on varmaan ongelmia, mutta samat pelilliset ongelmat olivat myös viime vuonna. Ei ole saanut esim. hyökkäyksiin lähtöjä toimimaan. Huonoin värväys valmentajaksi sitten Sopan. Joukkueen isoimmat ongelmakohdat liittyvät kaikki valmennukseen
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Voin sen sanoa, että vaikka hommaisit minkälaiset pelaajat, ei Ville Peltosen joukkue taistele mestaruudesta. Vielä ei riitä taitotaso liigaan. Joukkueen kasauksessa on varmaan ongelmia, mutta samat pelilliset ongelmat olivat myös viime vuonna. Ei ole saanut esim. hyökkäyksiin lähtöjä toimimaan. Huonoin värväys valmentajaksi sitten Sopan. Joukkueen isoimmat ongelmakohdat liittyvät kaikki valmennukseen
En ole sellaista väittänyt. Totesin vain ettei tuota joukkuetta helposti saa pelaamaan paremmin muutkaan. Ei valmentajan vaihto meitä kärkeen vie. Ja vastaavasti Kärppien materiaalilla myös Peltonen saisi parempaa tulosta.
Kaikki muu tuossa kommentissasi on sinun keksimää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Peltonen olis voinu sanoa tossa pressissä että paskaa peliä taas ja ansaittu tappio

No niinhän se juuri sanoinkin? Katsoitko sen kokonaan?

Ja mä en muutenkaan antaisi noille valmentajien presseille niin paljoa painoarvoa. Miltä se kuulostaisi, jos VP olisi sanonut, että "Kylläpä vaan Salmelainen kasasi mulle melkoisen paskaporukan täksi kaudeksi ja olen mä kyllä itsekin yllättävän paska valmentaja. Sen olen nyt tajunnut. On aika suksia vittuun tästä rakastamastani seurasta."?

En tiiä jollain sairaalla tavalla tuo olisi tosi raikasta, mutta en sitten ole ollenkaan varma auttaisiko mitään. Enkä usko, että Salmelainenkaan on tyhmä ja naivi mies. Kyllä hän tietää ihan varmasti, että nyt meni vihkoon ja pahasti. Mutta Salmelainen on kuitenkin ihan itse mennyt sanomaan, että epäonnistumiset pitää myöntää ja lähteä itse. Näin hän toteaa tässä haastattelussa. Linkki vie Youtubeen.

Edit. Lisään vielä sen verran, että olen varmaan jokaisen VP:n pressin katsonut ja aika monta haastatteluakin vuosien varrelta. Ville ei varsinaisesti pursua iloa koskaan, mutta kyllä mä olen tällä kaudella pääosin nähnyt ihan vitun pettyneen Peltosen ruudussa. Ja on siihen toki aihettakin. Ja Antti Pennanen tuskin haluaa enää koskaan tulla lähellekään IFK:ta. Oliko vielä muitakin hyviä vaihtoehtoja?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ja mä en muutenkaan antaisi noille valmentajien presseille niin paljoa painoarvoa. Miltä se kuulostaisi, jos VP olisi sanonut, että "Kylläpä vaan Salmelainen kasasi mulle melkoisen paskaporukan täksi kaudeksi ja olen mä kyllä itsekin yllättävän paska valmentaja. Sen olen nyt tajunnut. On aika suksia vittuun tästä rakastamastani seurasta."?
Rehelliseltä ja sitähän nämä kaksi TET-miestä myös peräänkuuluttavat.
 

444

Jäsen
Paskat. Vituttaahan tämä mutta 4viikkoa töitä hesburgerissa oli tarpeeks kärsimystä että menen joka ikiseen matsiin
Tuossa on kieltämättä jo omistautumista! Siis suostuu työskentelemään turkulaisille, että saa hankittua kausarin. Arvostan.

Mä en ole vielä ehtinyt ensimmäistäkään peliä väijymään tällä kaudella, en töllöstä enkä paikan päällä. Sarjataulukon perusteella en ole menettänyt paljon. Sen sijaan olen saanut runsaasti hyötyliikuntaa, kun tuon beben kanssa saa ulkoilla päivittäin tuntikausia, että perheen muilla jäsenillä pysyy mielenterveys edes jotenkin siedettävällä tasolla. Omani on mennyt varmaan jo aikoja sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös