Ja te menitte häviämään meidän kriisijoukkueelle, huhEi saatanan tunarit menitte häviämään jollekkin turkulaiselle kriisijoukkueelle.
Ei alaToivottavasti se siitä alkaa taas sujua.
Ville on alposuhosmainen filosofi ja mietiskelijä, suurten linjojen mies. Pelaajien pitää itse oppia tiedostamaan, mistä ovat tulossa ja minne ovat menossa.Näissä kommenteissa ei puhuta yhtään mitään itse pelistä ja pelitavasta. Kertonee kaiken Peltosesta valmentajana, joka kyllä näkyy valitettavan armottomasti kenttäpelissä.
Ei taida rakkaus seuraan olla muuta kuin korulauseitaEi taida Peltosellakaan itsekunnioitusta olla, muuten eroaisi itse. Jos ei suju niin ei suju. Jäärä mikä jäärä.
Me painitaan materiaalin kanssa pikkaisen eri sarjassa..Ja te menitte häviämään meidän kriisijoukkueelle, huh
Onko nämä samat debiilit vielä mukana?No tietysti KJ mieluiten, mutta ei hän tule. Sanoi tiettävästi IFK:n johdolle aikoinaan muutaman kerran aika ilkeästi. Eihän sellaista ilkimystä voi palkata.
Se juuri, enemmän me ollaan kriisijoukkue kuin tepsukatMe painitaan materiaalin kanssa pikkaisen eri sarjassa..
Se juuri, enemmän me ollaan kriisijoukkue kuin tepsukat
Täällä vahva sama, ei pystyKausari on vielä voimassa, mutta pleijareihin sitä ei enää tule. Olkoon se mun henkilökohtainen protestini tuolle välinpitämättömälle sekoilulle.
En tiedä, mutta eiköhän mahdollisille uudemmillekin debiileille on kerrottu, että Kari-setä on ilkeä.Onko nämä samat debiilit vielä mukana?
Mä olen toivonut tappioita jo pitkään. Veikkasin ennen Lukko-matsia 2/9 pistesaalista tältä viikolta. Meni ehkä vähän yläkanttiin veikkaus.Joko riittää? Ollaan tultu tilanteeseen, jossa melkein jo toivon tappioita, jotta johto ymmärtäisi potkia Peltosen pellolle. On tämä surkeaa.
Eikö Ville vain voisi olla Buli?Villelle siirto joksikin ”kehitysjohtajaksi” ja uusi mies penkin taakse. Saa suorittaa.
Kuningasidea!Eikö Ville vain voisi olla Buli?
Eikö Ville vain voisi olla Buli?
Eikö Ville vain voisi olla Buli?
Onnistuisko Ville pilaamaan myös Bulin?
Buli seisois pleksin takana koko ottelun, liikkumatta mihinkään tai reagoimatta mihinkään. Ja jos joku katsomossa tekis niinkin hurjan tempun että näyttäis jonkun näköistä energiaa ja emotionaalista kykyä, niin Buli-Ville kävis istuttamassa sen väkisin takaisin penkkiinsä.Onnistuisko Ville pilaamaan myös Bulin?