Punaviivaprässi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Nyt on vastuunkannon aika selittelyjen sijaan.
Ei edes TOP4 tätä pelasta allekirjoittaneen kirjoissa. Finaalipaikka absoluuttinen minimi jos Villellä halutaan jatkaa.Eipähän edellenkään vakuuta touhu alkuunkaan. Jos ei tällä kaudella tule TOP4 sijoitusta niin pistäisin uuden valmentajan haun päälle. Todista VP minut vääräksi.
Helsingin IFK on toinen joukkue sarjan historiassa, joka onnistuu häviämään 3-0 johdosta pudotuspelisarjan. Eli tämäkin meni reisille, kun joku oli ehtinyt hoitaa tämänkin aiemmin.
Lukko ei voittanut runkosarjan viimeisen kuukauden aikana kuin Sportin ja SaiPan. Pudotuspeleissä heti kolme peliä tukkaan, nousu sarjan voittoon on niin eeppinen suoritus näistä lähtökohdista, että kyllä siitä kuuluu jakaa vähän arvostusta myös meidän joukkueen johdolle ja pelaajille.
Kiitos muistoista Ville, pelikamoissa ne olivat hyviä, puku päällä paskoja. Eiköhän jatketa eri suuntiin?
Mun mielestäni perjantaina alkavan välieräsarjan alla on tosi huono aika nyt alkaa vaihtaa valmentajaa, ilman muuta jatkaisin Peltosella vielä loppukaudenkin.Kiitos kaikesta, nyt on aika vaihtaa valmentajaa.
Minulle riittää tämä IFK:n alennustila. En edes muista koska olen nähnyt viimeksi näin aseettoman ja haluttoman IFK:n pudotuspeleissä. Peltonen ulos!
Onhan tämä. Mutta onhan tossa materiaalissa järkyttävä ero huhheijaa. Levchi miten lie kirjoitetaan painelee kirsikkana kakun päällä täällä Roy venyttää Esaa stadissaMinulle riittää tämä IFK:n alennustila. En edes muista koska olen nähnyt viimeksi näin aseettoman ja haluttoman IFK:n pudotuspeleissä. Peltonen ulos!
Aivan isät vs. pojat meininkiä. Se, että joskus on ehkä oltu paskempia, ei tee tästä perseilystä yhtään hyväksyttävämpää.Mä muistan aika montakin sarjaa. Pitääkö muistuttaa? Yksi narrit-sarja, yksi Lukko-sarja. Mites yksi Ässät-sarja. 2010 sulaminen Kerhoa vastaan. Onhan näitä.
Kaikki nykyhetkinen on paskinta ever part. 201
Aivan isät vs. pojat meininkiä. Se, että joskus on ehkä oltu paskempia, ei tee tästä perseilystä yhtään hyväksyttävämpää.
No ei minua varsinaisesti kiinnosta onko top20-paskin ikinä, koska taso on joka tapauksessa, että ei hyödytä joukkuetta millään tasolla.Ei tee ei, mutta mua niin ärsyttää nää pakinta ikinä jutut. Roy ei edes mahdu esim. TOP 20 IFK paskimmat hankinnat listalle. Ei edes lähelle ja silti se kuulema on paskin.
No ei minua varsinaisesti kiinnosta on top20-paskin ikinä, koska taso on joka tapauksessa, että ei hyödytä joukkuetta millään tasolla.
Voi Jessus. Helpottaako jos heitetään että roy on top 21 surkein pelaaja. Aivan turisti tehnyt täällä yhden maalin ja senkin kaatumalla maaliin. Ei toki tarvitse takertua yhteen pelaajaan, mutta onhan tämä surullista, kun käytännössä ollaan toista peliä putkeen vain selviytymässä kentällä. Ei riitä sanat tähän touhuun, kun olisi ihan kiva joku kevät taistella oikeasti ja kamppailla, mutta samaa paskaa joka kevät. Vitun surullista. Onneksi illaksi jo muuta.Ei tee ei, mutta mua niin ärsyttää nää paskinta ikinä jutut. Roy ei edes mahdu esim. TOP 20 IFK paskimmat hankinnat listalle. Ei edes lähelle ja silti se kuulema on paskin.