Nämä kirjoitukset alkavat olla täysin ylimitoitettuja joten joudun nyt puolustamaan Villeä.
Tähän mennessä IFK:
- on päästänyt nolla maalia
- ei ole hävinnyt peliäkään
- on runkosarjan ykkönen (aakkosten turvin kylläkin)
- pitää hallussaan 100% torjuntaprosentin ja 100% alivoimaprosentin
- on jokseenkin siedettävästi hoitanut corsit 50-50
Myönnettäköön, että niin HPA, PPA kuin ylipäänsä PA% ovat poikkeuksellisen huonoja, ja myös L% on nollissa, mutta koska T% on täydet 100, on myös PDO 100 ja siten edelliskautta hieman parempi!
Minusta Ville Peltonen on onnistunut tehtävässään vallan mainiosti, ja olen valmis odottamaan jopa kolme kuukautta lisää ennen kuin annan lopullisen arvion valmennustiimin riittävyydestä.
Teki mieli sanoa jo aiemmin, mutta Ville on hyvä esimerkki karismaattisesta henkilöstä, jonka sanomisista löydetään aina jotain ihmeellistä suurempaa viisautta sen enempää kyseenalaistamatta. Asenteen ja IFK:laisuuden voisi mainita vaikka mun 9-vuotias poika, jos hänet laitettaisiin IFK:n valmentajaksi. Tämä ei toki olle Villen syy, eikä tarkoita etteikö hän voisi olla loistava valmentaja.Missähän perseestä nyt on se asenne ja IFK:laisuus, jota Ville on nyt keväästä asti hehkuttanut?
Teki mieli sanoa jo aiemmin, mutta Ville on hyvä esimerkki karismaattisesta henkilöstä, jonka sanomisista löydetään aina jotain ihmeellistä suurempaa viisautta sen enempää kyseenalaistamatta. Asenteen ja IFK:laisuuden voisi mainita vaikka mun 9-vuotias poika, jos hänet laitettaisiin IFK:n valmentajaksi. Tämä ei toki olle Villen syy, eikä tarkoita etteikö hän voisi olla loistava valmentaja.
Minä en sen enempää epäile kuin uskokaan. Aika näyttää, sen kummempaa tilasto- tai muuta dataa minulla ei ole suuntaan tai toiseen. Oikeastaan sanomalla "et epäile hetkeäkään" todistit pointtini oikeaksi.Niin varmasti nuo asiat rakennetaan puolessa vuodessa ja parissa pelissä.. En epäile hetkeäkään etteikö pitkässä juoksussa IFK näytä juuri siltä mitä Peltonen puhuu.
Niin missä se asenne näkyy pelsun junnuja vastaan? Ei taklauksia, on helppo uhota, mutta kun mitään ei tapahdu
Olet sentään eilisestä selvinnyt tähän päivään tai sitten menee samoilla silmillä.Niin missä se asenne näkyy pelsun junnuja vastaan? Ei taklauksia, on helppo uhota, mutta kun mitään ei tapahdu
Niin missä se asenne näkyy pelsun junnuja vastaan? Ei taklauksia, on helppo uhota, mutta kun mitään ei tapahdu