Ville Peltoselle kenkää!

• 599 932
  • 4 615

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämän kauden urheilullinen tulos ei pomminvarmasti muuttuisi mihinkään suuntaan, jos Peltonen laitettaisiin ihan oikeasti jo tänään pihalle. Peltosen johdolla IFK ei saavuta yhtään mitään. Sen näkee jo Sokea-Reettakin.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Tämän kauden urheilullinen tulos ei pomminvarmasti muuttuisi mihinkään suuntaan, jos Peltonen laitettaisiin ihan oikeasti jo tänään pihalle. Peltosen johdolla IFK ei saavuta yhtään mitään. Sen näkee jo Sokea-Reettakin.
Tässä on kyllä se mahdollisuus, että pelataan Tietokoneen pelilehtisellä tällä hetkellä.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaiken täällä sanotun lisäksi olen suvainnut jotenkin Peltosta, vaikka en pistäisi pahaksi, jos saataisiin ulos... se, että hän ei taida antaa pelaajien filmata, ei vaadi tuomareilta jäähyjä selvistä rikkeistä kuten Vesalaisen kasvoihin korkea maila... se kakkonen, josta tuli ekassa erässä jäähy niin oli pään yläpuolelta lähtenyt isku ylävartaloon, josta olisi voinut antaa enemmänkin penaltia kuin 2min. Villeä ei nämä kiinnosta, vastustajat kyllä säännöllisesti varmistaa, että nämä tuomitaan oikein. Tämä on täysin välinpitämättömyyttä omia pelaajia kohtaan!
Tämä etu kun annetaan vastustajille niin Peltonen tarvitsisi täysin ylivomaisen materiaalin/tuurin voittaakseen yhtään mitään.
Tämän takia mun mielestä ulos ellei pysty edes tätä etua poistamaan vastustajilta saati sitten kääntämään IFK:n eduksi. Vastustajalle annettu pelitapaetu on jo liikaa...

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Teemu Hyytiäinen HS 5.3

Ville Peltosen aikakauden pelillisiä ongelmia on puitu jo niin paljon, ettei niistä ole mitään uutta kerrottavaa.

Olen jossain määrin kammoksunut pelikirja-termin käyttöä. SaiPan päävalmentaja Raimo Helminen on tuonut Lappeenrantaan uskottavuuden lisäksi opuksen, jossa on HIFK:n vastaavaan verrattuna sivuja kuin Päätalon Iijoki-sarjassa.

HIFK:n nide muistuttaa kirjan sijaan enemmän lentolehtistä”
Ihan hyvä pointti tässä, mutta vertauskuva on todella heikko. Todennäköisesti asia on enemmänkin niin, että Peltosen peli kirjassa on sivuja, kun raamatussa niin ettei pelaajat, koskaan tiedä mitä sieltä pitäisi toteuttaa.

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA, FRANK
Pakko oli laittaa Pesoselle sähköpostia. Onhan tämä nyt aivan hirveää touhua kauden tärkeimmillä hetkillä, vaikka tämä nyt käännettäisiin vielä niin isossa kuvassa mikään ei muutu kyllä.
Pesosta ei kiinnosta mitä tsadilaiset sönköttää. Mulle ei ainakaan tullut vastausta asialliseen sähköpostiin. Sitäpaitsi fanien meilit menee Pesosella tod.näk. suoraan roskapostikansioon.

Viimeksi muokattu:

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pesosta ei kiinnosta mitä tsadilaiset sönköttää. Mulle ei ainakaa tullut vastausta asialliseen sähköpostiin. Sitäpaitsi fanien meilit menee Pesosella tod.näk. suoraan roskapostikansioon.
No en mäkään sun sähköpostiin vastaisi, enkä edes siihen minkä itse lähetin. Se on aivan loputon suo jos fanien sähköposteihin alkaa vastaamaan, en ainakaan itse sellaista odota.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Minä laitoin kerran viestiä että kölli vittuun kommentoimasta IFK-jokerit pelejä kun aina kehuu jokereita. Joo ei ollut tv-pelit IFK:n järjestelmiä mutta ei kölliä näkynytkään eikä kuulunut paikallispelissä.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Se luuli varmaan sua IFK-paita päällä, että joku junnu vähän myöhästy pelin alusta... oliko luistimet jalassa?
Ihan kengät jalassa ja siviilit päällä menin peliä katsomaan. Olin sen verran häkeltynyt saamastani kuninkaallisesta kohtelusta, että ottelulipun lisäksi tuin HIFK:n toimintaa ostamalla kahviosta lihiksen parilla nakilla, jäätelön sekä kahvin.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kengät jalassa ja siviilit päällä menin peliä katsomaan. Olin sen verran häkeltynyt saamastani kuninkaallisesta kohtelusta, että ottelulipun lisäksi tuin HIFK:n toimintaa ostamalla kahviosta lihiksen parilla nakilla, jäätelön sekä kahvin.
Se huijasi sua ja menit lankaan :), olevinaan kaikki hyvin täällä Nordiksen bunkkerissa :)

Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelin tänään tossa illalla joskus puoli seiskan jälkeen, ķun Flashscore tuuttas jotain urheilutapahtumaa. Kappas, IFK:lla on peli Kerhoa vastaan, siellä tullu maali. Hiljensin matsin, koska ei vaan kiinnostanut pätkääkään. Kiinnosti sen sijaan NHL:n tapahtumat siirtotakarajalla. Vilkaisin toki Liigan tulokset illemmalla. Näemmä voitettiin, mutta aivan sama. Vituttaa, että ei vaan kiinnosta nyt.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En edes ole yrittänyt Peltosta saada vastaamaan.
Itse en usko, että Peltosella edes on ATK:ta. Peltonen on vanhan ajan sitkeitä kirjemiehiä. Vastauksen todennäköisyys kasvaa, kun lähetät perinteisen kirjeen otsikolla ”Stäffi” ja laitat MM-95 postimerkin. Vastaus tulee varmasti.

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Itse en usko, että Peltosella edes on ATK:ta. Peltonen on vanhan ajan sitkeitä kirjemiehiä. Vastauksen todennäköisyys kasvaa, kun lähetät perinteisen kirjeen otsikolla ”Stäffi” ja laitat MM-95 postimerkin. Vastaus tulee varmasti.
Osaa todistetusti käyttää tablettia. Ellei aikoinaan ollut kirjoittanut tussilla näytölle muminoitaan.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle ovat vastanneet Valtanen (useita kertoja), Nybondas, Sneen, mutta ei Salmelainen, Lindström. En edes ole yrittänyt Peltosta tai Pesosta saada vastaamaan.

Nybondas vastasi aina, siitä reseptit hänelle. Salmelainen ei vastannut, mutta saattaa olla, että hän siinä vaiheessa jo tiesi että lähtö tuli. Jos (kun) alkaa taas ottamaan pattiin niin pitää kokeilla Sneenille viestittämistä. Pesosesta jotenkin sellainen fiilis, ettei vastaa.

AngieRainbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelin tänään tossa illalla joskus puoli seiskan jälkeen, ķun Flashscore tuuttas jotain urheilutapahtumaa. Kappas, IFK:lla on peli Kerhoa vastaan, siellä tullu maali. Hiljensin matsin, koska ei vaan kiinnostanut pätkääkään. Kiinnosti sen sijaan NHL:n tapahtumat siirtotakarajalla. Vilkaisin toki Liigan tulokset illemmalla. Näemmä voitettiin, mutta aivan sama. Vituttaa, että ei vaan kiinnosta nyt.
Nyt en ihan ymmärrä, miksi jengi käy IFK:n keskuteluun ilmoittamassa, että IFK ei kiinnosta. Muissakin tämän osion keskusteluissa välillä ikään kuin kehutaan sillä, miten vähän IFK kiinnostaa ja että peleissä ei enää käydä. Kiinnostaa kuitenkin tänne raportoida, että IFK ei kiinnosta :/

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy