Tässä on kyllä se mahdollisuus, että pelataan Tietokoneen pelilehtisellä tällä hetkellä.Tämän kauden urheilullinen tulos ei pomminvarmasti muuttuisi mihinkään suuntaan, jos Peltonen laitettaisiin ihan oikeasti jo tänään pihalle. Peltosen johdolla IFK ei saavuta yhtään mitään. Sen näkee jo Sokea-Reettakin.
Ihan hyvä pointti tässä, mutta vertauskuva on todella heikko. Todennäköisesti asia on enemmänkin niin, että Peltosen peli kirjassa on sivuja, kun raamatussa niin ettei pelaajat, koskaan tiedä mitä sieltä pitäisi toteuttaa.Teemu Hyytiäinen HS 5.3
”Ville Peltosen aikakauden pelillisiä ongelmia on puitu jo niin paljon, ettei niistä ole mitään uutta kerrottavaa.
Olen jossain määrin kammoksunut pelikirja-termin käyttöä. SaiPan päävalmentaja Raimo Helminen on tuonut Lappeenrantaan uskottavuuden lisäksi opuksen, jossa on HIFK:n vastaavaan verrattuna sivuja kuin Päätalon Iijoki-sarjassa.
HIFK:n nide muistuttaa kirjan sijaan enemmän lentolehtistä”
Pesosta ei kiinnosta mitä tsadilaiset sönköttää. Mulle ei ainakaan tullut vastausta asialliseen sähköpostiin. Sitäpaitsi fanien meilit menee Pesosella tod.näk. suoraan roskapostikansioon.Pakko oli laittaa Pesoselle sähköpostia. Onhan tämä nyt aivan hirveää touhua kauden tärkeimmillä hetkillä, vaikka tämä nyt käännettäisiin vielä niin isossa kuvassa mikään ei muutu kyllä.
No en mäkään sun sähköpostiin vastaisi, enkä edes siihen minkä itse lähetin. Se on aivan loputon suo jos fanien sähköposteihin alkaa vastaamaan, en ainakaan itse sellaista odota.Pesosta ei kiinnosta mitä tsadilaiset sönköttää. Mulle ei ainakaa tullut vastausta asialliseen sähköpostiin. Sitäpaitsi fanien meilit menee Pesosella tod.näk. suoraan roskapostikansioon.
Nybondage vastasi mulleNo en mäkään sun sähköpostiin vastaisi, enkä edes siihen minkä itse lähetin. Se on aivan loputon suo jos fanien sähköposteihin alkaa vastaamaan, en ainakaan itse sellaista odota.
Kertoiko mitä tulosten takaa tai kivien alta löytyi?Nybondage vastasi mulle
Kiva juttu, veikkaan että jokainen noista on muutamaan vastannut. Niitä varmasti tulee satoja viikossa.Nybondage vastasi mulle
Tää oli Jalosen aikana. En muista enää mitä tekosyitä silloin oli käytössä.Kertoiko mitä tulosten takaa tai kivien alta löytyi?
Nybondas avasi mulle kerran harjoitushallin oven, kun menin katsomaan A-junnujen peliä.Nybondage vastasi mulle
Sekä K-Espoolle! Ei ihan jokainen moiseen pysty!Jatkoon. Valmensi tänään kaksi voittoa eli IFK:lle ja Jukureille:)
Se luuli varmaan sua IFK-paita päällä, että joku junnu vähän myöhästy pelin alusta... oliko luistimet jalassa?Nybondas avasi mulle kerran harjoitushallin oven, kun menin katsomaan A-junnujen peliä.
Ihan kengät jalassa ja siviilit päällä menin peliä katsomaan. Olin sen verran häkeltynyt saamastani kuninkaallisesta kohtelusta, että ottelulipun lisäksi tuin HIFK:n toimintaa ostamalla kahviosta lihiksen parilla nakilla, jäätelön sekä kahvin.Se luuli varmaan sua IFK-paita päällä, että joku junnu vähän myöhästy pelin alusta... oliko luistimet jalassa?
Se huijasi sua ja menit lankaan :), olevinaan kaikki hyvin täällä Nordiksen bunkkerissa :)Ihan kengät jalassa ja siviilit päällä menin peliä katsomaan. Olin sen verran häkeltynyt saamastani kuninkaallisesta kohtelusta, että ottelulipun lisäksi tuin HIFK:n toimintaa ostamalla kahviosta lihiksen parilla nakilla, jäätelön sekä kahvin.
Minulle ovat vastanneet Valtanen (useita kertoja), Nybondas, Sneen, mutta ei Salmelainen, Lindström. En edes ole yrittänyt Peltosta tai Pesosta saada vastaamaan.Nybondage vastasi mulle
Itse en usko, että Peltosella edes on ATK:ta. Peltonen on vanhan ajan sitkeitä kirjemiehiä. Vastauksen todennäköisyys kasvaa, kun lähetät perinteisen kirjeen otsikolla ”Stäffi” ja laitat MM-95 postimerkin. Vastaus tulee varmasti.En edes ole yrittänyt Peltosta saada vastaamaan.
Osaa todistetusti käyttää tablettia. Ellei aikoinaan ollut kirjoittanut tussilla näytölle muminoitaan.Itse en usko, että Peltosella edes on ATK:ta. Peltonen on vanhan ajan sitkeitä kirjemiehiä. Vastauksen todennäköisyys kasvaa, kun lähetät perinteisen kirjeen otsikolla ”Stäffi” ja laitat MM-95 postimerkin. Vastaus tulee varmasti.
Minulle ovat vastanneet Valtanen (useita kertoja), Nybondas, Sneen, mutta ei Salmelainen, Lindström. En edes ole yrittänyt Peltosta tai Pesosta saada vastaamaan.
Nyt en ihan ymmärrä, miksi jengi käy IFK:n keskuteluun ilmoittamassa, että IFK ei kiinnosta. Muissakin tämän osion keskusteluissa välillä ikään kuin kehutaan sillä, miten vähän IFK kiinnostaa ja että peleissä ei enää käydä. Kiinnostaa kuitenkin tänne raportoida, että IFK ei kiinnosta :/Ihmettelin tänään tossa illalla joskus puoli seiskan jälkeen, ķun Flashscore tuuttas jotain urheilutapahtumaa. Kappas, IFK:lla on peli Kerhoa vastaan, siellä tullu maali. Hiljensin matsin, koska ei vaan kiinnostanut pätkääkään. Kiinnosti sen sijaan NHL:n tapahtumat siirtotakarajalla. Vilkaisin toki Liigan tulokset illemmalla. Näemmä voitettiin, mutta aivan sama. Vituttaa, että ei vaan kiinnosta nyt.