Ville Peltoselle kenkää!

  • 426 426
  • 3 485

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaikka itse olen ketjun perustanut niin pakko sanoa, että jos Ville lentää, on samalla ovenavauksella lennettävä Salmelaisen. Ei voi Ville joutua maksamaan pelkästään. Urheilulehti kirjoitti viime kauden alla hyvin, että Salmelainen on nyt hirttänyt itsensä Peltoseen ja Peltosen menestyminen sanelee Salmelaisen jatkon.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Peltonen ja TET-harjoittelija samalla oven avauksella kohti uusia tuulia. Eilen peli paikan päällä nähtynä oli täysin mitään saamatonta puurtamista. Joukkueen "pelitapa" ei tuota maalipaikkoja ollenkaan. Tekisi mieli kirjoittaa rumemminkin, mutta olkoot.

Ja jos joku miettii, että kuka tilalle niin Pennaselle mottipäinen ja urheilujohtajan paikka vapaaseen hakuun eikä millekään "kiffen ja koffen" sukulaiselle anneta tätä työtä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyisillä otteilla vaikka VP kuinka on ikonin asemassa jääkiekossa/HIFK:ssa ei se tässä tilanteessa auta. Peli on paskempaa kuin Sopan tai Raivon aikana. Antaisin aikaa Karjala turnaukseen saakka, tämän jälkeen tylysti ulos ja uutta sisään tauolla.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nykyisillä otteilla vaikka VP kuinka on ikonin asemassa jääkiekossa/HIFK:ssa ei se tässä tilanteessa auta. Peli on paskempaa kuin Sopan tai Raivon aikana. Antaisin aikaa Karjala turnaukseen saakka, tämän jälkeen tylysti ulos ja uutta sisään tauolla.
Samaa mieltä. Nyt on ollut kevt ja kesä aikaa ja joukkue terveenä. Pelaajista näkee että yritystä on mutta turhauttaa. KooKoo:n 2. ja 3. maali kuvaa hyvin IFK:n alkukautta kokonaisuudessaan.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä valmentajavelhosta pitää päästä mahdollisimman nopeasti eroon, se nyt on vaan fakta ja varmasti vittumainen ratkaisu mutta huippu-urheilussa vaan pitää välillä tehdä vittumaisia ratkaisuja. Tällä hetkellä peli pyytää uutta koutsia niin silloin pitää kunnioittaa peliä ja tehdä se ratkaisu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tästä valmentajavelhosta pitää päästä mahdollisimman nopeasti eroon, se nyt on vaan fakta ja varmasti vittumainen ratkaisu mutta huippu-urheilussa vaan pitää välillä tehdä vittumaisia ratkaisuja. Tällä hetkellä peli pyytää uutta koutsia niin silloin pitää kunnioittaa peliä ja tehdä se ratkaisu.
Pennanen olis sopivastI vapaana. Lähtisikö se ton laivan kapuksi onkin toinen juttu.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuskin. Kertaalleen saanut jo HIFK:sta kenkää.
Eikä muutenkaan, koska haluaa hoitaa opintonsa loppuun.

Muutenkin on varmaan halukkaat vähissä, koska tuskin kenenkään uralleen nostettta hakevan koutsin kannattaa koskea pitkällä tikullakaan tähän paskakasaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mä kenkisin Peltosen pihalle vain siinä tapauksessa, että tilalle olisi saatavissa joku seuraavista:

1. Jukka Jalonen
2. Kari Jalonen
3. Jussi Tapola

Muutenkaan valmentajan valinnassa ei pitäisi tyytyä mihinkään kompromisseihin tai tilapäisratkaisuihin. IFK:n valmentajan on pakko olla timantinkova ja meritoitunut, jotta menestystä tulisi. Tämän ymmärtävät kaikki paitsi IFK:n hallitus.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kenkisin Peltosen pihalle vain siinä tapauksessa, että tilalle olisi saatavissa joku seuraavista:

1. Jukka Jalonen
2. Kari Jalonen
3. Jussi Tapola

Muutenkin valmentajan valinnassa ei pitäisi tyytyä mihinkään kompromisseihin tai tilapäisratkaisuihin. IFK:n valmentajan on pakko olla timantinkova ja meritoitunut, jotta menestystä tulisi. Tämän ymmärtävät kaikki paitsi IFK:n hallitus.
Mulla alkoi valua vähän verta silmistä tuon kolmannen nimen kohdalla, mutta ehkä tilanne alkaa tosiaan olemaan niin vakava. Vähän olisi kyllä valju sivumaku lyödä Tapolan nakkia pakkaseen odottamaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mulla alkoi valua vähän verta silmistä tuon kolmannen nimen kohdalla, mutta ehkä tilanne alkaa tosiaan olemaan niin vakava. Vähän olisi kyllä valju sivumaku lyödä Tapolan nakkia pakkaseen odottamaan.
Mulla on sama vika, ja kirjoitin jo aikaisemmin tänään, että Tapola aiheuttaa mussa suorastaan pahoinvointia. Mutta työnsä se mies osaa – ja helvetin hyvin osaakin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Peltosen valitsi hallitus, ei Salmelainen. Salmelainen olisi jatkanut Pikkaraisella.

Jos tuon nyt otatte edes huomioon kun kengitte porukkaa ulos.
Niin, tavallaan pateettinen tilanne, että meillä hallitus sitoo UTJ:n käsiä muutoinkin kuin budjettia säätelemällä. Tobbe-poika käy kysymässä lupaa karkkipussin avaamiseen isoilta sediltä. Joo, paska vitsi. Tosin tässä tilanteessa ei tuu enää parempiakaan mieleen.

Vaikka tuo Piken kuvio oli mikä oli, on tässä ollut Tobbarillakin aikaa muutenkin näyttää kyntensä, mutta tulosta ei ole tullut. Eikä tule muuten tälläkään kaudella.

En luonnollisesti tiedä myöskään Peltosen sopimuskuviousta tiedä mitään, mutta käsittääkseni Villellä oli hyvinkin paljon tekemistä siinä, että tää meidän TET-harjoittelija on valmennustiimissä? Hänen kenkimisestään voisi aloittaa. Homma ei ole mitenkään jiirissä - muistuu aivan liian hyvin mieleen viimekauden kolmannen erän fläppitaulusulkeiset ja pelaajien turhautuneet ilmeet.

Yhtä kaikki, koko trio Tobbe-Ville-TET ulos isoista ovista. Mitä nopeammin, sitä parempi.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaikki kunnia Villelle pelaajana, mutta nyt on aivan väärässä paikassa. Peltonen ja Salmelainen ovat epäonnistuneet totaalisesti duunissaan ja ei tämä homma pitkittämällä parane, vaan tulee taloudellisestikin helvetin kalliiksi. Uutta ukkoa tilalle.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Vaikka tuo Piken kuvio oli mikä oli, on tässä ollut Tobbarillakin aikaa muutenkin näyttää kyntensä, mutta tulosta ei ole tullut. Eikä tule muuten tälläkään kaudella.

Tämä onkin ihan eri keskustelu ja Salmelaista voi kritisoida hänen omista tekemisistään juuri niin paljon kuin tuntuu. Peltonen ei vaan ollut yksi niistä.

Itse olisin myös jatkanut Pikkaraisella ja olin kovin epäileväinen Peltosesta. Sen myös tänne aikanaan kirjoitin. Toivoin toki että kun Peltoseen vaihdettiin niin kaikki menisi hyvin ja IFK pyyhkisi muilla lattiaa. Pelaajana hän on minulle yksi suurista. Valmentajana hän on ollut minulle toistaiseksi todella suuri pettymys, jopa omiin odotuksiini peilaten. Edelleen toivon että suunta muuttuisi ja IFK menestyisi Peltosen ohjaksissa, mutta pahalta näyttää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyökkäys ei toimi, puolustus ei toimi, mutta maalivahti halutaan ulos? No okei, maalivahtikaan ei toimi. Katsokaa nyt vaikka Kookoon puolustusta - ei muita kuin makuupaikkoja tänään. Kaksinkamppailut? 70/30 Kookoolle näin lonkalta, koska Liigan sivut...
Miksi? Mitä meiltä oikein puuttuu? Taitoakin pitäisi joukkueessa olla roppakaupalla.
Sir Pena vetämään intohimotreenit ja saunailta? Kibe tuomaan rentoa ilmapiiriä? Suski?
Jotain muuta, mitä?
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Ilmoittakaa kun aloittavat lähtö Nordikselta kuvaukset.
Ja samaan aikaan kuvattavan Diili-sarjan uuden kauden voittajalle luvattaisiin paikka HIFK:n päävalmentajana.

Mulle toisaalta kävisi ihan hyvin sekin, että lopulta ilmeisesti ilman työtehtäviä jäänyt Sointu Borg korvaisi Peltosen. Onhan Sointu sentään todistetusti joskus voittanutkin jotakin (Diilin). HIFK:n päävalmentajaksi on kaiketi päässyt pienemmilläkin meriiteillä. Lisäksi Sointu osaa ilmeisesti haistattaa asiallisesti v*tut. Meriitti sekin.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vaikealta näyttää. Tulee ihan mieleen wade immosen parin kuulauden pesti aikoinaan Ilmalassa ja soppa sormusen räpellys meillä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vaikealta näyttää. Tulee ihan mieleen wade immosen parin kuulauden pesti aikoinaan Ilmalassa ja soppa sormusen räpellys meillä.
Viimeksi peli on ollut näin huonoa juurikin tuolla kaudella jonka Sormunen aloitti. En muista oliko näin huonoa silloinkaan.

Helvettiin laukaisutilastot. IFK ei saa mitään aikaan kun viisikko hyökkää jokainen ihan eri rytmillä ja ajoituksilla. Alueelle ei päästä edes viivelähdöistä kuin roiskaisemalla hauelle pitkä joka yrittää ohjata sen päätyyn. Miksi helvetissä siellä on edes hauki kyttäämässä jos viivelähtöä viljellään? Ihan käsittämätöntä paskaa valmennuksellisesti.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Joukkueen rakentamisessa on omat puutteensa, mutta kyllä tässä alkaa katse kääntyä valmennuksen suuntaan.

Pari esimerkkiä:

Nättinen-Koivistoinen-Pakarinen ei toimi eikä ole missään vaiheessa toiminut. No, neljä peliä on peluutettu tätä kolmikkoa yhdessä.

Hirvonen-Paajanen-Palola toimi erinomaisesti ensimmäisessä pelissä HPK:ta vastaan. No, onko heitä sen jälkeen enää edes peluutettu yhdessä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös