Sanoisin että tarvitaan jättimäinen kehitysloikka.Kohta pitäs niitä kehitysaskelia ottaa.
Samaa mieltä. Nyt on ollut kevt ja kesä aikaa ja joukkue terveenä. Pelaajista näkee että yritystä on mutta turhauttaa. KooKoo:n 2. ja 3. maali kuvaa hyvin IFK:n alkukautta kokonaisuudessaan.Nykyisillä otteilla vaikka VP kuinka on ikonin asemassa jääkiekossa/HIFK:ssa ei se tässä tilanteessa auta. Peli on paskempaa kuin Sopan tai Raivon aikana. Antaisin aikaa Karjala turnaukseen saakka, tämän jälkeen tylysti ulos ja uutta sisään tauolla.
Pennanen olis sopivastI vapaana. Lähtisikö se ton laivan kapuksi onkin toinen juttu.Tästä valmentajavelhosta pitää päästä mahdollisimman nopeasti eroon, se nyt on vaan fakta ja varmasti vittumainen ratkaisu mutta huippu-urheilussa vaan pitää välillä tehdä vittumaisia ratkaisuja. Tällä hetkellä peli pyytää uutta koutsia niin silloin pitää kunnioittaa peliä ja tehdä se ratkaisu.
Tuskin. Kertaalleen saanut jo HIFK:sta kenkää.Pennanen olis sopivastI vapaana. Lähtisikö se ton laivan kapuksi onkin toinen juttu.
Eikä muutenkaan, koska haluaa hoitaa opintonsa loppuun.Tuskin. Kertaalleen saanut jo HIFK:sta kenkää.
Mulla alkoi valua vähän verta silmistä tuon kolmannen nimen kohdalla, mutta ehkä tilanne alkaa tosiaan olemaan niin vakava. Vähän olisi kyllä valju sivumaku lyödä Tapolan nakkia pakkaseen odottamaan.Mä kenkisin Peltosen pihalle vain siinä tapauksessa, että tilalle olisi saatavissa joku seuraavista:
1. Jukka Jalonen
2. Kari Jalonen
3. Jussi Tapola
Muutenkin valmentajan valinnassa ei pitäisi tyytyä mihinkään kompromisseihin tai tilapäisratkaisuihin. IFK:n valmentajan on pakko olla timantinkova ja meritoitunut, jotta menestystä tulisi. Tämän ymmärtävät kaikki paitsi IFK:n hallitus.
Mulla on sama vika, ja kirjoitin jo aikaisemmin tänään, että Tapola aiheuttaa mussa suorastaan pahoinvointia. Mutta työnsä se mies osaa – ja helvetin hyvin osaakin.Mulla alkoi valua vähän verta silmistä tuon kolmannen nimen kohdalla, mutta ehkä tilanne alkaa tosiaan olemaan niin vakava. Vähän olisi kyllä valju sivumaku lyödä Tapolan nakkia pakkaseen odottamaan.
Niin, tavallaan pateettinen tilanne, että meillä hallitus sitoo UTJ:n käsiä muutoinkin kuin budjettia säätelemällä. Tobbe-poika käy kysymässä lupaa karkkipussin avaamiseen isoilta sediltä. Joo, paska vitsi. Tosin tässä tilanteessa ei tuu enää parempiakaan mieleen.Peltosen valitsi hallitus, ei Salmelainen. Salmelainen olisi jatkanut Pikkaraisella.
Jos tuon nyt otatte edes huomioon kun kengitte porukkaa ulos.
Pahoittelut tsadilaisuudestani.Älä viitti kirjoittaa noin IFK:ta.
Vaikka tuo Piken kuvio oli mikä oli, on tässä ollut Tobbarillakin aikaa muutenkin näyttää kyntensä, mutta tulosta ei ole tullut. Eikä tule muuten tälläkään kaudella.
Ja samaan aikaan kuvattavan Diili-sarjan uuden kauden voittajalle luvattaisiin paikka HIFK:n päävalmentajana.Ilmoittakaa kun aloittavat lähtö Nordikselta kuvaukset.
Viimeksi peli on ollut näin huonoa juurikin tuolla kaudella jonka Sormunen aloitti. En muista oliko näin huonoa silloinkaan.Vaikealta näyttää. Tulee ihan mieleen wade immosen parin kuulauden pesti aikoinaan Ilmalassa ja soppa sormusen räpellys meillä.