Ville Peltoselle kenkää!

• 520 290
  • 3 952

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi huikea alkukausi pelasti meille sen paikan pudotuspeleissä, sillä tällä nykyisellä meiningillä tämä jengi tuskin tulisi menemään kovinkaan pitkälle. Oli tarkoitus lähteä huomenna peliä katsomaan pitkästä aikaa, mutta nyt päätinkin jättää matsin sivuun, kun ei oikein vaikuta kovinkaan lupaavalta tämä touhu taas. KalPa vastassa ja meillä puuttuu puolet vakiokokoonpanon pelaajista, niin ei tässä vaan ole odotukset kovinkaan korkealla huomisen matsin suhteen.
Jos satutki menemään paikan päälle, kotona pikku (tai mielellään isompi) suojakänni varmuuden varalle! Mun vinkki ja siis oon jopa eri mieltä tosta playoff paikasta, jos oltais nyt Pelicansin tilalla tai esim. 30 pelin kohalla oltaisiin oltu Ville olisi jopa voinut saada kenkään, mikä olisi ollut melkein 2011 mestaruuteen verrattava asia tämän seuran tulevaisuuden kannalta.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos satutki menemään paikan päälle, kotona pikku (tai mielellään isompi) suojakänni varmuuden varalle! Mun vinkki ja siis oon jopa eri mieltä tosta playoff paikasta, jos oltais nyt Pelicansin tilalla tai esim. 30 pelin kohalla oltaisiin oltu Ville olisi jopa voinut saada kenkään, mikä olisi ollut melkein 2011 mestaruuteen verrattava asia tämän seuran tulevaisuuden kannalta.

Saa nähdä huomenna, että kuinka paljon meitä vakiokasvoja tulee jäämään pois matsista, veikkaan että tuskin oon ainoa. Mutta joo en pysty enää mieltäni muuttamaan pelin lähdön suhteen, kun lupauduin jo töihin huomiselle menemään. Ajattelin tosiaan siltä kannalta, että parempi pitää ne vapaapäivät sitten kun on parempia pelejä edessä, joissa on edes jotain saumaa taistella siitä kotivoitosta.

Mutta olisko välttämättä seurajohtomme raaskinut antaa Peltoselle kenkää, vaikka olisimmekin nyt jossain tuolla JYP:in, HPK:n tai Pelicansin kohdilla? Nyt kun vielä Peltosella on sopimus olemassa myös ensi kaudesta, niin erottaminen tulisi harmillisen kalliiksi.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän onkin se suurin ongelma. Hän katsoo peliä ajatellen: "tuossa olisin tehnyt noin - tuota en olisi ikinä tehnyt - katso nyt, lapa ei ole jäässä - miksi hän luisteli tuonne". Ts. hän vertailee itseään kaikkiin muihin ja on aina se parempi vaihtoehto.
Mitä helvettiä? Siis onko Ville valmentajien Donald Trump? :-)

Taitaa Ville miettiä ihan liikaa, ja ehkä kannattaisi vähentää aikaa siellä hallillakin, sillä ei se mitään auta vaikka asuisi siellä, jos homma menee omankin hilseen yläpuolella koko ajan.

Jokuhan täällä(kin) edelleen näkee jonkin mystisen toisteisuuden ja palitavankin, joka joukkuetta kantaisi ottelusta toiseen vaikeillakin hetkillä. Itse en ole näkemissän iottekuissa siihen kiinni päässyt, ja IFK:n kohdalla lienee parasta todeta, että siellä nimenomaan pelaajat pelaa. Kun tähdet ja joukkueen rakenne on jotakuinkin asennossaan, ja fiilis saadaan päälle, niin lento voi olla melkoista, mutta keskimäärin se on juurikin keskinkertaista joka osa-alueella.

Ei tosta erkkikään selvää ota, ja jos vaan kassa kestää, niin miettsin kyllä tuota viimeistä kautta tarkoin, että kannattaako sitä enää läpi Villellä viedä.

Asin tekee paskamaiseksi sekin, että jos se Narrilauma sieltä nousee, kuten luultavaa on, sillä jo nyt vedellään liigabudjetilla (en toki tiedä, että mistä se raha oikein tulee, mutta tullut on jostakin), niin voisi todeta hyvinkin, että en haluaisi olla se seura, joka siellä niitä vastaan sarjapaikastaan pelailee.

Näillä näkymin se IFK tulee olemaan se pääkaupungin kolmosseura, jos ei ensi kaudelle strategia totisesti muutu, ja osaaminen ala nousta sinne keskiöön, kuin myös joukkueen rakenne sekä kokoonpano.
Itse en hyväksy yhtäainutta tappiota narreille tulevalla kaudella, jos liigaan nousevat. Yksinkin tappio nousijalle on nolo, ja varsinkin kun oli aikaa rakentaa toiminta vakaalle pohjalle, mutta ei näemmä napostellut sen isommin moinen. Ja jonkun syykin se siellä seurassa on, joten sitä vastuukain voisi nyt joku sitten kantaa tästä kaikesta farssista jota on kaudesta toiseen tarjoiltu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy