Mainos

Ville Peltonen päävalmentajana

• 161 730
  • 1 103

Miten Ville Peltosen HIFK on suorittautunut Liigassa?

• Äänestäjiä
    430

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pesonen on alun takeltelun jälkeen parantanut juoksuaan melkoisesti ja jopa näin feikkiheikkinä olen ollut häneen tyytyväinen. Tuohan olisi hänelle aikamoinen downgrade toimenkuvaan, joten varsin erikoiselta kuulostaa että suostuisi sellaiseen.
Toisaalta sekin voi olla osa strategiaa että siirtyy pistämään junnuputken oikeasti minttiin. Sitten ku Peltonen heivaa GM hommat siirtyen Nybondaksen saappaisiin, siirtyy Pesonen siihen ja pääsee oman työnsä hedelmiä nauttimaan GM:n tontilla

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pesonen on alun takeltelun jälkeen parantanut juoksuaan melkoisesti ja jopa näin feikkiheikkinä olen ollut häneen tyytyväinen. Tuohan olisi hänelle aikamoinen downgrade toimenkuvaan, joten varsin erikoiselta kuulostaa että suostuisi sellaiseen.

Eihän sillä ole merkitystä, jos tämä toimenkuva on sovittu, kun rekry on tehty. Sellaista olisi ollut aika vaikea myydä esim. Jarno Kultaselle. Mieti sitä tilannetta missä Pesonen oli sopimusta tehdessään.

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Vaikka Peltosesta puhutaan narri-peltosena ja juudaksena, niin Peltonenhan on IFK:n mies. Minä väitän, että Peltonen valitsi Jokerit aikanaan osittain myös siksi, että halusi näyttää miten päin helvettiä IFK:ssa asiat hoidetaan.
Fyrkka oli yksi syy. Muistaakseni oli Pärä, joka tuli seuraavalle kaudelle ja sai about sen, mitä VP pyysi. Ei siis voi laittaa inflaation piikkiin

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Eihän sillä ole merkitystä, jos tämä toimenkuva on sovittu, kun rekry on tehty. Sellaista olisi ollut aika vaikea myydä esim. Jarno Kultaselle. Mieti sitä tilannetta missä Pesonen oli sopimusta tehdessään.
Voihan se toki näin olla, mutta silti vähän epäilen. UJ:n homma on pitkälti henkilösuhteiden ja verkoston rakentamista, joka on hidasta. Pätkätyö sopii siihen huonosti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy