Ville Peltonen päävalmentajana?

  • 80 546
  • 581

Miten Ville Peltosen HIFK on suorittautunut Liigassa?


  • Äänestäjiä
    347
Suosikkijoukkue
HIFK
En halua pätkääkään puolustella Peltosta, vaan haluaisin hänet kilometritehtaalle välittömästi ja jonkun oikean valmentajan IFK:n puikkoihin, mutta.

Matsien jälkeiset lehdistötilaisuudet. Jatkuvasti moni valittaa täälläkin sitä, miten VP jälleen jauhoi samaa paskajargonia pressitilaisuudessa pelin jälkeen. Kiinnostaisi kuulla, että mitä Villen sitten pitäisi sanoa? Siis että millaisia asioita päävalmentajan tulisi sanoa mikrofonin äärellä, jottei hän saisi aina samaa paskalastia niskaan "tyhjänpäiväisestä jargonista"? Puhuvatko muut koutsit jotenkin järkevämpiä asioita?

Kysyn ihan aidosta uteliaisuudesta, koska en ihan ymmärrä, mitä siellä pitäisi sanoa.
Harva valmentaja on saanut vastaavilla miljoonilla kasatun nipun monta vuotta peräkkäin ja edelleen olla selittämässä kivien kääntelystä,peileistä, opiksi ottamisesta ja jne. Eiköhän se pitkälti ole fanien puolelta turhautumista, sanoi se Ville ihan mitä tahansa.
Ville voisi sanoa anteeksi ja näkemiin, se voisi riittää ainakin allekirjoittaneelle.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matsien jälkeiset lehdistötilaisuudet. Jatkuvasti moni valittaa täälläkin sitä, miten VP jälleen jauhoi samaa paskajargonia pressitilaisuudessa pelin jälkeen. Kiinnostaisi kuulla, että mitä Villen sitten pitäisi sanoa? Siis että millaisia asioita päävalmentajan tulisi sanoa mikrofonin äärellä, jottei hän saisi aina samaa paskalastia niskaan "tyhjänpäiväisestä jargonista"? Puhuvatko muut koutsit jotenkin järkevämpiä asioita?

Kysyn ihan aidosta uteliaisuudesta, koska en ihan ymmärrä, mitä siellä pitäisi sanoa.
Oletan postauksesi olleen osin suunnattu mulle, joten vastaan. Voisi muiden tavoin analysoida peliä, taktiikoita sekä plussia ja miinuksia ilman jatkuvaa "oppimismatka" jargonia. Nostaa vaikka jokunen onnistuja esiin. Jos haluat esimerkkejä pro-tekemisestä, niin katso vaikka muutama Rikard Grönborgin pressi. Hän on kiinnostunut sekä osaava. Muutenkin voisi näyttää kiinnostuneelta eikä sellaiselta, että "älkää lyökö, ainakaan kasvoihin". Apatia ei edistä asiaa. Mulle on viestitetty, että Peltonen "tulee ekana ja lähtee vikana hallilta". Mulle on ihan sama, vaikka yöpyisi siellä pysyvästi. Kunhan alkaisi lunastamaan odotuksia joukkueen valmentajana, tekisi tarvittavia taktisia ja pelitavallisia muutoksia ilman, että sössitään liikaa matseja kolmansissa erissä, kuten viime vuonna muodostui jo vallitsevaksi tavaksi. Ei niitä onnettomilla kolmansien erien purkuyrityksillä voiteta. Tai mistä minä tiedän, vasta seurannut HIFKta sekä kiekkoa riittävän läheltä reilut 50v.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitoksia vastanneille, valaisi jo kummasti. Tässä kohtaa voin tunnustaa, etten itse edes halua katsoa noita pressitilaisuuksia, koska vituttaa pelkästään jo se Peltosen ilmeetön ja totinen olemus. Niinpä en halua myöskään kuulla hänen latteuksiaan. Sitä paitsi nää pressihölinät olisi aivan totaalisen yhdentekeviä, jos VP:n valmentama joukkue pelaisi viihdyttävää ja menestyvää lätkää. Saisi olla mumiseva muumio aivan vapaasti, jos kaukalossa tulisi tulosta, mutta ei.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Oman mielenterveyteni kannalta olen jättänyt kaikki lehdistötilaisuudet katsomatta tällä kaudella. Mutta ilmeisesti sama vanha pyhäkolminaisuus sitkeys-peilit-kivet on vahvasti läsnä laadukkaan arjen lisäksi?

Ei ollut mitään mainintaa eilisen jälkeen vaikka että rankkareita näköjään tarvitsisi vähän treenata?

Valmentajan peliälystä kertoi sekin jotain, että rankkarit vedettiin "fair play - kaikki pelaa" -periaatteella, kun jopa samettikäsi Åsten laitettiin kokeilemaan. Veikkaan että aika moni muu valmentaja olisi laittanut Karjalaisen, Hartikaisen ja Nykyrin kokeilemaan ennen Melarteja, Åsteneita ja Miehoja. Vittu mitä spedeilyä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Ei ollut mitään mainintaa eilisen jälkeen vaikka että rankkareita näköjään tarvitsisi vähän treenata?

Valmentajan peliälystä kertoi sekin jotain, että rankkarit vedettiin "fair play - kaikki pelaa" -periaatteella, kun jopa samettikäsi Åsten laitettiin kokeilemaan. Veikkaan että aika moni muu valmentaja olisi laittanut Karjalaisen, Hartikaisen ja Nykyrin kokeilemaan ennen Melarteja, Åsteneita ja Miehoja. Vittu mitä spedeilyä.
Tätä ihmettelin itse myös. En ymmärrä miksi esim Karjalainen ei saanut vetää rankkaria. Näppärä ja taitava junnu joka olisi päässyt ekaa kertaa elämässään yksin isolle estraadille. Olisi ollut IFK:lle pelkästään voitettavaa jos olisi onnistunut eikä mitään hävittävää vaikka olisi epäonnistunut. Löytyi näköjään 19 parempaa vaihtoehtoa, Ville tekee hyvää taas junnujen itseluottamukselle.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyn ihan aidosta uteliaisuudesta, koska en ihan ymmärrä, mitä siellä pitäisi sasanoa.
Jotain älyllistä, jotain joka osoittaisi herneen yhä pyörivän.

Nyt toi fraasikokoelma on kuin liki lukutaidottoman myyntireiskan puheenparresta 1990-luvulta. Vielä ei ole "hypätty liikkuvaan junaan" mutta kyllä se sieltä vielä tulee, kun ruotsinihme tai "Peksi" Hovinen breikkaa tai ei breikkaa ja asiasta kysytään.

Antaa kyllä superpöljän kuvan itsestään, jos ei sitten jopa ole sitä. Ainakaan mitään informaatiota noista tyhjänpäiväisistä pitkä matka -jutuista ei saa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
En halua pätkääkään puolustella Peltosta, vaan haluaisin hänet kilometritehtaalle välittömästi ja jonkun oikean valmentajan IFK:n puikkoihin, mutta.

Matsien jälkeiset lehdistötilaisuudet. Jatkuvasti moni valittaa täälläkin sitä, miten VP jälleen jauhoi samaa paskajargonia pressitilaisuudessa pelin jälkeen. Kiinnostaisi kuulla, että mitä Villen sitten pitäisi sanoa? Siis että millaisia asioita päävalmentajan tulisi sanoa mikrofonin äärellä, jottei hän saisi aina samaa paskalastia niskaan "tyhjänpäiväisestä jargonista"? Puhuvatko muut koutsit jotenkin järkevämpiä asioita?

Kysyn ihan aidosta uteliaisuudesta, koska en ihan ymmärrä, mitä siellä pitäisi sanoa.
Katsoin tämän vuoksi eilisen Ässät Ilves tilaisuuden puoliksi. Niemelä sanoo yhden asian (kiekottomasta pelistä) ja Pikkarainen ei sano mitään.

Oma suhtautumiseni pelin jälkeisissä vitutuksissa: 1) iso osa kritiikistä vitutusta. 2) kyse myös siitä mitä ei sanota 3)esiintymistaito ja 4) asiat jotka kannattaisi jättää sanomatta(pelaajien heitto dösän alle ja huonon valmistautumisen korostaminen ottamatta itse vastuuta. Ville itse varmaan valmistautuu mutta hänen tehtävä on valmistaa myös joukkue)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös