Ville Peltonen HIFK:hon

  • 878 079
  • 2 331

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ainakaan aiemmin ollut Villen paidan jäädyttämisen kannalla, mutta kyllä asia ansaitsee tulla harkituksi. Onhan Ville vakavasti puhuen kuitenkin HIFK:n historian suurimpia pelaajia ja suurimpia kapteeneja.

Ville on kyllä kieltämättä vähintäänkin suurimpia kapteeneja, mutta kuitenkin HIFK-paidassa ei ole ainakaan omasta mielestäni tarpeeksi pelejä jäädytykseen. Ville on tehnyt hienon uran ja mun mielestä Ville on ennen kaikkea suuri pelaaja nimenomaan suomalaisessa jääkiekossa. Ei kuitenkaan, kuten sanoin, ole tarpeeksi pelejä tai saavutuksia ollakseen todellinen IFK "sankari". Ja mun mielestä Nordiksella ei pidä ruveta siihen pelleilyyn että ruvetaan jäädyttämään pelaajia kansainvälisestä menestyksestä vaan mielestäni jäädytykselle täytyy olla edellytyksenä nimenomaan suuri panos ja menestys juuri siinä kyseisessä joukkueessa. Toivon kuitenkin, vaikkei paitaa pitäisikään jäädyttää, ettei #16 vuosiin vielä näkyisi kenenkään muun selässä, jos edes koskaan.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Ja mun mielestä Nordiksella ei pidä ruveta siihen pelleilyyn että ruvetaan jäädyttämään pelaajia kansainvälisestä menestyksestä vaan mielestäni jäädytykselle täytyy olla edellytyksenä nimenomaan suuri panos ja menestys juuri siinä kyseisessä joukkueessa.

Tähän sama. Jätetään paitaperseilyt yksinoikeudeksi tolle laitakaupungin jengille .

Ps. Kiitos Ville hienoista hetkistä. Kieltämättä suurimpia suomalaisia pelaajia, mutta HIFK-ura ei riitä numeron jäädyttämiseen.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoin pelaaja HIFK:ssa minun elinaikani, joukkueen tärkein pelaaja (lähes) jokaisena HIFK-kautenaan ja yksi kaikkien aikojen kapteeneista HIFK-nutussa, jonka lisäksi hän on poikkeuksellinen pelaaja HIFK:n historiassa. Riittää minulle, paita kattoon.
 

Courier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, AS Roma
Kertoo jotain Villen tasosta, että vielä nelikymppisenäkin hän voittaa joukkueen sisäisen pistepörssin ja koko liigan sijoituskin oli lopulta hienosti kymmenes. Ja pisteiden lisäksi hän on nimenomaan kaikkea muuta. Johtaja, joka on hienolla urallaan antanut niin paljon IFK:lle ja suomen jääkiekolle, ettei sitä oikein voi selittää.

Toivottavasti Peltosen viimeinen peli nähdään playoffseissa, eikä missään lomarengas kierroksilla.

Paita kattoon ja toivottavasti Ville jatkaa tehtäviään sikariportaassa.
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltosen eilinen työnäyte lomarengaskierroksen ensimmäisestä osasta.

Taas läpi tuomarin sormien. Toivottavasti saa huomiota tänään.

Ja asiasta kiinnostuneita ovat: ___. Päätämme tiedotustilaisuuden tähän.

Kapteeni pelaa tänäänkin isolla sydämellä, kaikkensa antaneena ja enempää ei voi vaatia. Tuomareiden tehtävä on tuomita sääntökirjan mukaisesti ja mm. eilen juuri ennen Pelicans-maalin syntymistä näin jäi tekemättä kiekon käytyä verkoissa. Sääntökirjan mukaan peli olisi pitänyt viheltää poikki, mutta pelin annettiin jatkua. Että turha tulla heinäkenkien tänne itkemään, miten joillain on eri säännöt. Semminkin, kun joukkueessa on esim. Ilkka Pikkarainen.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ja asiasta kiinnostuneita ovat: ___. Päätämme tiedotustilaisuuden tähän.

Kapteeni pelaa tänäänkin isolla sydämellä, kaikkensa antaneena ja enempää ei voi vaatia. Tuomareiden tehtävä on tuomita sääntökirjan mukaisesti ja mm. eilen juuri ennen Pelicans-maalin syntymistä näin jäi tekemättä kiekon käytyä verkoissa. Sääntökirjan mukaan peli olisi pitänyt viheltää poikki, mutta pelin annettiin jatkua. Että turha tulla heinäkenkien tänne itkemään, miten joillain on eri säännöt. Semminkin, kun joukkueessa on esim. Ilkka Pikkarainen.
Näytti sinuakin kiinnostavan kun tartuit :)

Ainoat jota Ville Peltosen rottailut eivät kiinnosta ovat he jotka pitävät #16 kiekkojumalana. En ymmärrä miten sellaisen ammattilaisen kuin Ville Peltonen, joukkueessa voi tapahtua tämmöistä jne.

ps. Harmi että Ilkka Pikkarainen on joukkueelle sen verran tärkeä pelaaja ettei häntä voi tosiaan uhrata kouluttamaan näitä tämmöisiä...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Toivottavasti. Nämä rottailut eivät kuuluu jääkiekkoon, ihan sama kuinka monta maalia pelaaja on tehnyt MM-finaalissa.

Eivät tietenkään, ja tuo oli Villeltä ruma temppu. Miten muuten MM- finaalin maalit(tai liigafinaalin, MM- välierien, olympiakisojen, Elitserienin, NHL:n tai KHL:n ) liittyvät tähän. Villellä noita tärkeitä maaleja on niin helvetisti, ettei aina tiedä, mitä niistä pitäisi hävetä.
 

MasaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiaa Kiekko-Vantaa.
Ville Peltosen eilinen työnäyte lomarengaskierroksen ensimmäisestä osasta.

Taas läpi tuomarin sormien. Toivottavasti saa huomiota tänään.

No, sanotaan näin, että eilen ei Pelsut saaneet jäähyjä yhtään mistään ekan erän jälkeen, vaikka olisi varmasti ollut aihettakin. Pari kertaa myös tahallaan häirittiin Hussoa. Muutama vihellys meni niin ihmeellisesti kotijoukkueelle, että en Pelsu-fanina kehtaisi ainakaan valittaa tuomarin vihellyksistä.
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Pelsujen kultakypärä itse ei tilanteeseen reagoi mitenkään, joten taisi kotona sattua enemmän.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pelsujen kultakypärä itse ei tilanteeseen reagoi mitenkään, joten taisi kotona sattua enemmän.

Suojukset pelasti. Rumasti silti keihästetään nivusille, pakkohan se on myöntää. Mutta eipä tule koko kaudelta vastaavia Peltoselta mieleen, joten puheet Peltosen rottailusta saavat hymyn huulille. Antaa kyllä iskuja tarpeen tullen, sehän on tiedossa.
 

zlyvlk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha, Peliitat, Pelicans
Peltosesta ei sinänsä mitään mussutettavaa. Itse en henkilökohtaisesti tajua miksi hänestä aina pitää puhua herrasmiehenä ja esimerkillisenä pelaajana, vaikka tämä hänen rottamaisuuskin on hyvin tiedossa.

Hieno ura, komeita maaleja, kova taistelija ja todella pistänyt kroppaa - ja suusta legot - peliin!
 
ps. Harmi että Ilkka Pikkarainen on joukkueelle sen verran tärkeä pelaaja ettei häntä voi tosiaan uhrata kouluttamaan näitä tämmöisiä...

Täysin ohi ketjun aiheen mennään, mutta en vaan voi vastustaa kiusausta. Ilkka "kouluttaja" Pikkarainen, salli mun nauraa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoin pelaaja HIFK:ssa minun elinaikani, joukkueen tärkein pelaaja (lähes) jokaisena HIFK-kautenaan ja yksi kaikkien aikojen kapteeneista HIFK-nutussa, jonka lisäksi hän on poikkeuksellinen pelaaja HIFK:n historiassa. Riittää minulle, paita kattoon.

Kiitos Ville kaikesta!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ei harmita oikeastaan hirveästi IFK:n tippuminen, koska tähän oli niin hyvin valmistautunut, että sen tiesi olevan tulossa ennemmin tai myöhemmin, mutta tämä Villen uran päätös jäi vituttamaan ihan suunnattomasti. Viimeinen kausi uralla, kapteeni pelaa loistavan kauden ja samaan aikaan IFK esittää kaikkien aikojen paskinta jääkiekkoa lähes koko kauden ja lopulta tämän Villen uran kruunaa se, että joukkue jota heiteltiin runkosarjassa kuin märkää rättiä, laittaa meidät 2-0 laulukuoroon jossain vitun säälipeleissä. Niin paljon parempaa tämä mies olisi ansainnut.

Onneksi onnistui sentään voittamaan sen mestaruuden 2011.

Kiitos ja hyvästi #16 Ville. Legenda.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Kiitokset Ville kaikesta, mitä olet tämän joukkueen ja Suomen jääkiekkoilun hyväksi tehnyt. Loistava pelaaja, esimerkillinen johtaja. Olisi suonut paremman lopun uralle, mutta ei mahda mitään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Aina täysillä jokaiseen tilanteeseen, kiitos kaikesta Ville, myös siitä paloauton pahoinpitelystä.
 

Whiplash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitos.

Oman aikansa yksi suurista jättää kaukalot. Jääkiekon ystävänä olisin toivonut viimeisen pelinsä päättyvän hiukan toisella tavalla, mutta tapansa mukaan taistellen ja kaikkensa antaen punaisten kapteeni kentät jätti.

Kiitos siis Ville Peltonen hetkistä, joita olet tälle kiekkohullulle kansalle tarjonnut. Saavutuksia on kertynyt siinä määrin mittavasti, että moni nuori kiekkoilijan alku voi hyvällä syyllä pitää sinua esikuvanaan.

Uskon ja toivon, että näemme sinut vielä jääkiekon parissa, tavalla tai toisella.

Pahoittelen huutelua vieraisiin pöytiin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Ville Peltonen esimerkillisestä asenteestasi ja tinkimättömyydestäsi HIFK:n ja suomalaisen jääkiekon eteen. Lojaali, tavoitteellisuuden ja ammattimaisuuden nimeen vannova johtaja on kaiken arvostuksen ja kunnioituksen ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Thank You and Goodbye! Muistan vieläkin VP:n ensimmäisen "vaihdon" liigassa. Lainausmerkit siksi että kärsi joukkuerangaistuksen jonka aikana vastustaja ei tehnyt maalia ja sai luistella boksista takaisin vilttiin ja matkalla napautti (muistaakseni vastustaja oli Kalpa) hieman Kalpa-pakkia polvisuojiin luistellessaan ohi.

Hieno kommentti myös Hesarissa josta luen tarkoituksellisesti kuittia karavaanarille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös