Ville Peltonen HIFK:hon

  • 879 970
  • 2 331

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
IL-faniraati: "Norlundin taklaus meni oikeaan osoitteeseen"

Siis ei vittu mitä sairasta menoa, arvostus tuon seuran faneja kohtaan sen kuin laskee, harmi, sillä ei kaikki Jokeri fanit suinkaan ole sekopäitä, mutta paljon niitä on. oikeaan osoitteeseen voi vittu. Mä en tiedä mitä tää Peltonen on tehnyt, mutta ilmeisesti teurastanut jonkun narrin joskus tms.
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Täytyy kyllä ihmetellä mitä pahaa Ville on narreille tehnyt? Niin kovin sitä siellä oikein vihataan. Ja kyllä, viha on kova sana mutta muuta en nyt keksi millä sitä kuvailisi. Kun toivotaan oikein oman pärstän ja nimen kera että ihan oikein sille **** (painokelvotonta tekstiä). Jotain on nyt jäänyt huomaamatta minulta mikä se syy on että Villeen kohdistuu näin kova viha että hänet toivotaan päiviltä???

Paranemisia Villelle tosiaankin, toivotaan nyt ettei ura loppunut tuohon. Mutta ei todellakaan kannata hengellään lähteä leikkimään kun tuollainen lynkkauspartio on liikkeellä.
 

Samuel72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leijonat
Taklauksella valitettava seuraus. Katsoin tilanteen useaan otteeseen ja en löydä taklauksesta kyllä mitään sääntöjen vastaista. Milestäni vaikuttaa siltä, että taklauksen kovin paine osuu Peltosta rintaan, jonka vuoksi epäilen, että Peltoselta lähti ilmat.
Sen lisäksi Peltonen näyttää lyövän päänsä pleksiin (tai taitavat olla nykyään karkaistua lasia) ja siitä syystä koko ukko sekaisin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy kyllä ihmetellä mitä pahaa Ville on narreille tehnyt? Niin kovin sitä siellä oikein vihataan. Ja kyllä, viha on kova sana mutta muuta en nyt keksi millä sitä kuvailisi. Kun toivotaan oikein oman pärstän ja nimen kera että ihan oikein sille **** (painokelvotonta tekstiä). Jotain on nyt jäänyt huomaamatta minulta mikä se syy on että Villeen kohdistuu näin kova viha että hänet toivotaan päiviltä???

Tätä samaa olen ihmetellyt ja saanut vastaukseksi epämääräistä 'Ville ei ole sellainen herramies, kuin yleisesti luullaan' -juttua. Kyllähän tuo on hirveää :) Ville on The Original Ihon-alle-menijä?
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä samaa olen ihmetellyt ja saanut vastaukseksi epämääräistä 'Ville ei ole sellainen herramies, kuin yleisesti luullaan' -juttua. Kyllähän tuo on hirveää :) Ville on The Original Ihon-alle-menijä?

Eikö melkein kaikki tähtipelaajat pelaa pikkusikaa? Jos ja kun pelaavat, niin mitä sitten? Ei se meinaa, etteikö ne silti olisi hyviä pelaajia ja ansaitsisi ihailua ja kunnioitusta. Mikä tekee Villestä yhtään sen pahemman kuin nuo kaikki muut? En mä ole koskaan kuullut kenenkään väittävän Villeä miksikään pyhimykseksi, eikä se sitä olekaan, mutta ei todellakaan ansaitse lopettaa uraansa tällä tavalla.
 

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä vittua? Totta kai fyysisessä pelissä kiekollisiin jätkiin mennään kiinni.

Harvemmin viitsii näihin kolikonheittelijöiden angstisiin provoihin tarttua tai täältä edes lukea, mutta täytyy myöntää, että tänään harmitti tämän jämänarrin, Seppo Blingblomko se oli, poistuminen iloisesti luistellen jäältä. Mitä se oli, parikymmentä sekuntia sen jälkeen, kun Peltonen oli luopunut kiekosta ja tämä terävin kynä päättää hakea päätä. Onneksi ei kunnolla osunut.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä se oli, parikymmentä sekuntia sen jälkeen, kun Peltonen oli luopunut kiekosta ja tämä terävin kynä päättää hakea päätä. Onneksi ei kunnolla osunut.

Jatkoajan kerma alkaa kokoontua. Aikaa oli n. puoli sekuntia ja millä hiton perusteella Masto hakee päätä? Ei tarvitse vastata, mainiota settiä!
 

MasaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiaa Kiekko-Vantaa.
Ihmettelen muutamien tulkintoja videosta. Yllättävän moni ei osaa katsoa videoita, kun näitä kommentteja lukee. 0,01 sekunnissa voi tapahtua aika paljon.

Kyynärpää on liian korkealla ja lisäksi taklaaja täysin selvästi hyppää, ei paljon, mutta selvästi luistimet hiukan irti jäästä. Aivan päivänselvä 5+20. Eiköhän kurinpitopuolen miehet osaa katsoa niitä videoita, lievemmistäkin taklauksista on tällä kaudella tullut 3-4 ottelun pelikieltoja.

Tuo silti näytti pelitilanteelta, eikä tahalliselta ajojahdilta. Toki se seikka, että Jokereilla ilmiselvästi käskyttämistä tällä kaudella on ollut (Ben-Amor), niin ymmärrettävästi pistää tällaisen jälkeen miettimään.

En jaksa uskoa, että Jokerien valmennusjohto olisi niin pihalla, että olisivat tässä vaiheessa lähteneet käskyttämään. Raakaa jälkeä on silti tullut Kekäläisen lähdön jälkeen. Veikkaan, että Jokerien sikailut kääntyvät heitä itseään vastaan ja taaskaan ei narrilaumaa liigan kalleimmalla joukkueella nähdä finaalissa.

Olisi onneton loppu Peltosen uralle, jos tämä oli tässä... Mutta niin pahalta tuo ei näyttänyt, etteikö palaisi kehiin 1-2 viikon sisällä.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pikaisia paranemisia Peltoselle. Vaikka en itse kaverista hirveästi pidä, niin täytyy kyllä toivoa, että saikku ei kestä pitkään. Ikävä loukkaantuminen tänään sattui kohdalle. Tärkeä pelaaja Ifk:lle ja tärkeä pelaaja koko liigalle. Toivotaan, että Villekin pitää nyt suunsa kiinni tämän asian osalta. Eiköhän tarpeeksi moni ole jo kommentoinut asiaa ja tuonut esiin oman mielipiteensä taklauksesta. Itkeminen ei auta yhtään ketään. Mielestäni se vain heikentäisi entisestään tämän liigakauden mainetta.

C'mon Ville, kroppa kuosiin ja pelaamaan!
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mun täytynee mennä nukkumaan nyt :) Sinun mielestäsi riittävän moni on tuonut mielipiteensä esiin, mutta asianosaisen kannattaisi pitää suunsa kiinni?

Okei, tyhmästi sanottu ja kuulostaakin siltä, mutta tässä asiassa olen kyllä sitä mieltä. Viimeksi, kun Peltonen avasi sanaisen arkkunsa siitä saatiin taas suuri meteli pystyyn meidän leirissä ja media alkoi myllyttää myös asioita uudelleen. Nyt olisi vaan tärkeää keskittyä kuntoutumiseen ja seuravaan mahdolliseen otteluun. Turha itkeminen pois mediasta. Tottakai Ville voi kertoa, miten asiat hänen omasta mielestään meni, mutta itse näen sen turhana tämän tapauksen yhteydessä.

Sori, sekava viesti. Pitäisi itsekin mennä nukkumaan.
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei, tyhmästi sanottu ja kuulostaakin siltä, mutta tässä asiassa olen kyllä sitä mieltä. Viimeksi, kun Peltonen avasi sanaisen arkkunsa siitä saatiin taas suuri meteli pystyyn meidän leirissä ja media alkoi myllyttää myös asioita uudelleen. Nyt olisi vaan tärkeää keskittyä kuntoutumiseen ja seuravaan mahdolliseen otteluun. Turha itkeminen pois mediasta. Tottakai Ville voi kertoa, miten asiat hänen omasta mielestään meni, mutta itse näen sen turhana tämän tapauksen yhteydessä.

Sori, sekava viesti. Pitäisi itsekin mennä nukkumaan.

Suoraan sanottuna tuntuu siltä, että se on ihan yksi lysti, mitä Ville sanoo, niin teillä osa porukasta on valmis lynkkaamaan koko äijän. Ovat silloinkin, kun Ville ei edes sano yhtään mitään. Ja mun mielestä asioiden ollessa noin säälittävällä tolalla se on kyllä teidän leirissä se vika eikä missään muualla.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Suoraan sanottuna tuntuu siltä, että se on ihan yksi lysti, mitä Ville sanoo, niin teillä osa porukasta on valmis lynkkaamaan koko äijän. Ovat silloinkin, kun Ville ei edes sano yhtään mitään. Ja mun mielestä asioiden ollessa noin säälittävällä tolalla se on kyllä teidän leirissä se vika eikä missään muualla.

Jos Peltonen sanoo tilanteen olleen normaali pelitilanne ja puhdas taklaus niin tuskin se saisi mitään lynkkausaaltoa aikaiseksi.

Itse vähän epäilen, että Ville tulee tästä mahdollisesti jotain itkemään mediaan, mutta se kuuluu täysin Summasen mediapeli suunnitelmaan.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Suoraan sanottuna tuntuu siltä, että se on ihan yksi lysti, mitä Ville sanoo, niin teillä osa porukasta on valmis lynkkaamaan koko äijän. Ovat silloinkin, kun Ville ei edes sano yhtään mitään. Ja mun mielestä asioiden ollessa noin säälittävällä tolalla se on kyllä teidän leirissä se vika eikä missään muualla.

Meikälänenkin tuli toivottelemaan Peltoselle pikaiset paranemiset, niin joku se pystyy siitäkin herneet vetämään nenään. Huikeeta. Vaikka kaikki ei Peltosta meillä arvostakkaan, niin mitä sitten? Eipä teilläkään kauheasti myötätuntoa heru Ruudulle.

Kuten todettua, Peltoselle paranemisia ja case closed mun osalta. Halataan, kun tavataan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
lievemmistäkin taklauksista on tällä kaudella tullut 3-4 ottelun pelikieltoja.

Pistäppä pari esimerkkiä lievemmistä taklauksista, joista on annettu 3-4 peliä pelikieltoa tällä kaudella.

Melkein yhtä paljon kun valitettava loukkaantuminen minua tässä tilanteessa vituttaa se, että taas saadaan viikko tolkulla lukea erilaisia asiantuntijoita ja muita, jotka ovat päässeet lehteen kertomaan miten paha maailma on. Olisi nyt osunut edes johonki muuhun pelaajaan, niin paskamyrsky saattaisi olla hieman miedompi.
 

MasaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiaa Kiekko-Vantaa.
Pistäppä pari esimerkkiä lievemmistä taklauksista, joista on annettu 3-4 peliä pelikieltoa tällä kaudella.

Melkein yhtä paljon kun valitettava loukkaantuminen minua tässä tilanteessa vituttaa se, että taas saadaan viikko tolkulla lukea erilaisia asiantuntijoita ja muita, jotka ovat päässeet lehteen kertomaan miten paha maailma on. Olisi nyt osunut edes johonki muuhun pelaajaan, niin paskamyrsky saattaisi olla hieman miedompi.

No vaikkapa Peltosen saama pelikielto.
 

scholl

Jäsen
Vaikka kaikki ei Peltosta meillä arvostakkaan, niin mitä sitten? Eipä teilläkään kauheasti myötätuntoa heru Ruudulle.

Tuskin noita voi verrataan keskenään. Ruutu-case on vähän sama kuin jos 9V paristo tuli minulle kertomaan, etten muka arvosta häntä riittävästi. Silloin voin todeta ihan vilpittömästi ja kohteliaasti, että hyvä ystävä, ajat asiasi ja pidät palohälyttimen hengissä, mutta katso itseäsi: muotoilusi, kokosi ja noi häröt nepparit eivät kyllä saa minua sinusta innostumaan. Sitä pitäisi verrata mm-finaalissa 3 maalia tehneeseen sankariin. Just joo.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tsemppiä Villelle! Toivottavasti pystyy vielä pelaamaan, vaikka pahalta näyttää.

ILn faniraadin voi jättää ihan omaan arvoonsa. Pellejä.

En minäkään usko, että Nordlund yritti vahingoittaa tarkoituksella. Taklaus osuu musta päähän, mutta se on sellainen puolivahinko. Puolivahinkonakin päähän kohdistuneesta taklausteta taitaa tulla kakkua, mutta se on aika epärelevanttia siinä kohtaa, kun toisella saattaa ura loppua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ainahan tällaiset tapaukset pitää värilaseitta katsoa, kuten olen itse jaksanut jankuttaa jatkuvasti. En hallille tänään päässyt, joten Urhon varassa (valitettavasti) olin. Sieltä piti tämäkin nähdä sitten.

Oma tuomio, kun 10 kertaa sitä kelasin uudelleen vielä:
Nordlundin taklaus oli suht puhdas, mutta katse/kysymys Lämsää kohti kuitenkin: Oliko kenties "pientä" vahingoittamistarkoitusta tuolla kiutenkin???
En syytä enkä väitä, mutta jännä yhteensattuma vaan...
 
Viimeksi muokattu:

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin noita voi verrataan keskenään. Ruutu-case on vähän sama kuin jos 9V paristo tuli minulle kertomaan, etten muka arvosta häntä riittävästi. Silloin voin todeta ihan vilpittömästi ja kohteliaasti, että hyvä ystävä, ajat asiasi ja pidät palohälyttimen hengissä, mutta katso itseäsi: muotoilusi, kokosi ja noi häröt nepparit eivät kyllä saa minua sinusta innostumaan.

Mulle tulee mieleen lähinnä jonkun kolikkoja heittelevän Jonnen perstappi. En saa siitä kicksejä eikä se mua kiinnosta.
 
Oma tuomio, kun 10 kertaa sitä kelasin uudelleen vielä:
Nordlundin taklaus oli suht puhdas, mutta katse/kysymys Lämsää kohti kuitenkin: Oliko kenties "pientä" vahingoittamistarkoitusta tuolla kiutenkin???
En syytä enkä väitä, mutta jännä yhteensattuma vaan...

Jotenkin ihmettelen näitä kommentteja. Onko se nyt joka kerta joku suunnitelmallinen ajojahti kun Villeä joku taklaa tai muuten hiillostaa? Tää on ihan käsittämätöntä. Päävalmentaja ja varakapteeni mediassa, ja viimesimpänä junnusentteri itkemässä twitterissä miten kapteenia kaltoin kohdeltu. Ja fanit + Summanen puhuu ajojahdista. Ei muuta kun Villelle keltasta huomioliiviä niskaan seuraavassa pelissä: tätä ei saa taklata. Brändin näköistä, teidän IFK? Kaikki on nyt nähty, vastaavaa mikkihiireilyä nähty lähiaikoina savolaisilta. En olisi isolta pahalta IFK:lta vastaavaa uskonut.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Noniin yön yli nukuttuani päätin tulla kommentoimaan näkemykseni tilanteesta tänne.
Taklaus on sinäänsä puhdas mutta osuu päähän, kokoerosta johtuen, näin ollen nykysäännöillä rangaistava teko. Vaikkakin itse olen hieman tuota sääntöä vastaan, ei pitäisi rangaista seurauksista vaan teosta, nythän tuomarin käsi ei noussut ennenkuin tajusi että Ville jäi makaamaan. Ilmeisesti linjuri kävi sanomassa mitä tapahtui ja siitä ulosajo (en ole ihan varma menikö näin olin jo melkoisen tunnekouhun vallassa tuossa kohtaa).

Mitä käskytykseen tulee niin ajankohta Villen "noutamiselle" olisi hieman outo, tosin peli ei ollut ratkennut, mutta eikö olisi järkevämpää hoitaa nouto jo ottelun alussa? Ellei sitten haluta varmistaa ettei Ville johda punaisia pleijarikohtaamisessa, samaa logiikkaahan Jokerit käytti jo KalPaa vastaa. Ketä seuraavaksi?

Mutta yksi mikä mua ihmetyttää on se miksei kukaan käynyt Nordlundin kimppuun kun tajuttiin Villeen jääneen makaamaan? Ketä siellä oli kentällä? Onko Jokerit tosiaan vienyt sen pahan pohjan maineen ja me vain itkemme jossain lehdistötilaisuuksissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös