Ville Peltonen HIFK:hon

  • 879 331
  • 2 331

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Urholta tuota väijyin ja jotenkin tuli mahtava fiilis jo tuosta lähdöstä. Jotenkin sitä vain tiesi, että kyllä se sen häkkiin laittaa. Peltonen oli taas huikea yksittäinen tekijä tämän illan voitossa.

On se vaan äijä.
Maaginen peli Villeltä. Oli ensimmäinen peli livenä tällä kaudella kun näin Villen pelaavan, enkä pettynyt tippaakaan. Aivan mahtava pelaaja.

Kiitos Ville.

7.12. taas katsomaan kuinka Narreja vastaan peli kulkee.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Urholta tuota väijyin ja jotenkin tuli mahtava fiilis jo tuosta lähdöstä. Jotenkin sitä vain tiesi, että kyllä se sen häkkiin laittaa. Peltonen oli taas huikea yksittäinen tekijä tämän illan voitossa.

On se vaan äijä.

Näin hävinneen kotijoukkueen kannattajana paikan päällä oli kyllä aivan tuskaista katsoa Peltosen loistavaa peliä. Samalla hienoa, eikö siltä saada kiekkoa pois millään? No ei saada. Hieno yksilösuoritus toisessa maalissa, mutta ennen kaikkea loistavaa peliä läpi ottelun.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kyllähän se suurta kunnioitusta herättää, kun katsoo Villen peliä illasta ja pelistä toiseen. Sitoutuminen joukkueeseen ja tahto voittaa on poikkeuksellista ja ihailtavaa. Mies ei tunnu edes osaavan pelata huonosti. Ei ainakaan voida puhua mielialapelaajasta. Kun paita vedetään päälle millään muulla ei ole enää mitään merkitystä.

Lienee jo kaikille selvää, että mies tuo joukkueeseen huomattavan paljon enemmän, kuin pelillisen panoksensa. O.J on huippupelaaja, jonka haluaisin joskus nähdä vielä HIFK:ssa, mutta hänen lempinimensä "Päälikkö" on väärä. Se kuuluisi Ville Peltoselle.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Voi herranisä sentään se Villen eilinen maali oli hieno tahtomaali. Oikea Kapteenin maali! HUH!
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Siis kyllä täytyy kiittää sitä, että nettiyhteys toimii näin reissussakin... Olisi muuten ehkä jäänyt tuo upea Villen soolomaali näkemättä! Aivan mahtava yksilösoritus kapteeniltamme!

On se myönnettävä samaan hengenvetoon myös, että vaikka böndereissua naapuriin ei ikinä olisi saanut tapahtua, niin tämäkin "tahra" senkun vaan haalistuu ja haalistuu miehen otteiden myötä. Eihän tota senioria voi olla vittu rakastamatta, kun näkee sen johtajuuden, intohimon, palon, ja esimerkin mitä ukko jengiin tuo!
Lempipelaaja jo silloin kun viimeksi punaisissa kurvaili, mutta enpä olisi uskonut, että kun silloin aikoinaan Vilin paidan ostin, että sillä on vielä 15 vuodenkin jälkeen käyttöä. Tai että voisin sen vielä päälleni pukea... ; ) Harva pelaaja saa mun "anteeksiannon" loikkauksesta, mutta nyt on käymässä niin, ihan tämän casen taustojenkin takia... Tuskin kukaan tästä (vähiten varmasti VP itse) paskat nakkaa, ammattimies kun on, mutta tulipahan avauduttua ja tuntoja purettua... Niin ja tällaista se fanin elämä on. ; )

KIITOS JA ANTEEKSI VILLE! <3
 

velipunainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan se on tulla tämän miehen omaankin ketjuun vielä hehkuttamaan. Ville oli tosiaan kentän ehdoton kuningas eilen. Mies liikkui joka suuntaan, karvasi, puolusti, teki peliä, haki paikkaa, laukoi, piti kiekkoa ukot niskassaan, sooloili upean maalin, ennakoi tilanteita loistavasti jne. Tämä mies oli ja on toistuvasti samassa vaihdossa hyökkäysen kärkenä ja puolustuksen ytimessä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienosti on Peltonen pelannut. Piste- ja varsinkin maalimäärä on ehkä jopa hienoinen yllätys meikäläiselle ja sanoisin, että mies onkin vahvoilla pistepörssin voittajaa veikattaessa. Vaikea nähdä Villen ailahtelevan tehoissaan, kuten jonkun Lindgrenin, joka skulaa sen 5 matsia kiikaritehoilla ja sitten suonenvedossaan takoo 6 pojoa yhteen peliin. Niin tai näin, Peltonen on kyllä kullanarvoinen pelaaja jengillenne ja suurin yksittäinen syy siihen, miksi Hifk:lla menee juuri nyt hyvin. Miellyttävän oloinen persoona ja kova kiekkomies, yksi suurista suomalaisista.

Sama juttu jatkuu vuodesta toiseen.
Ja näyttää toimivan Teemulle, kun on suurinpiirtein sellaiset 20 vuotta ollut paras suomalainen aktiivipelaaja. Ei kuulu tähän ketjuun, mutta kun sitä on jo useamman kirjoittajan toimesta puitu, niin eiköhän media ole se, joka paisuttelee juttua ja Teemu se, joka ei oikeasti tiedä ja myös vastaa niin kerrottaessa. Naiivia kuvitella, että miehellä olisi jokin tarve tehdä itsestään numeroa - sen hän osaa tehdä kaukalossa.
... tämäkin "tahra" senkun vaan haalistuu ja haalistuu miehen otteiden myötä...
Kerran ifk, aina ifk, mut jos on tarpeeks hyvä pelaa ni sit saa olla muitki. :)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kehuja on Villelle sadellut joka puolelta ja laitanpa omani mukaan.

Odotin ennen kauden alkua Villeltä selkeää johtajuuden ottamista joukkueessa. Ja näin on käynyt. HIFK voittaa tai kaatuu Villen saappaissa.

Sen sijaan en osannut odottaa häneltä näin huikeaa johtajuuden ottamista myös pelin ratkaisujen kohdalla. Hurjat pistemäärät osoittavat että hän ei ole jäänyt taustalta käskijäksi, vaan on omalla esimerkillään näyttänyt jätkille miten pelataan ja homma hoidetaan. Mm. eilen Jyppiä vastaan hän teki varsinaisen tahtomaalin, josta sitten joukkue sai uutta kuumaa verta.

Tämän suhteen olen jopa hieman hämilläni, sillä en odottanut tosiaankaan että Ville olisi pistepörssin kärkipäässä, vaan odotin häneltä enemmän hyvää taustatyötä ja tukea. Mutta onhan se ihan helevitn hienoa nähdä miten hän on asennoitunut hommaan. Todellinen esimerkki kaikille.
 

Porvari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Yllämainitusta haastattelusta:

"Täytyy nostaa esiin myös alivoima. Oltiin jatkoajalla siinä kolmella neljää vastaan ja Lennu, Pera, Kanki ja Kurvi hoiteli sen kaksiminuuttisen tosi hienosti Jannen kanssa ja päästiin rankkareille ja Hade hoiti sen."

Kanki näköjään ohjasi alivoimaa boksista?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonen kellotti tänään varsin miehekkäät 31.22 peliaikaa. Ihan uskomatonta, miten tuo Johtajamme jaksaa silti vaan painaa. Oli jatkoajallakin vielä huikeassa vedossa ja lähellä ratkaista ottelun. Se on Peltoselle aivan sama onko 2 minuutin vaihto alla, niin hän silti käy karvaamassa kiekon pois.

Tänäänkin jälleen yksi esimerkki kun YV:llä menetti kiekon, lähti täysiä luistelemaan perään, nosti mailan, otti kiekon ja tilanne jatkui, vaikka oli jo aika kauan ollut jäällä. Yleisö antoikin hienot suosionosoitukset tästä.

Petrellin loukkaantuminen oli ikävä juttu ja kuormitti Villeä paljon, silti uskon, että jaksaa painaa entistä lujempaa huomenna Pelicansia vastaan!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltonen kellotti tänään varsin miehekkäät 31.22 peliaikaa. Ihan uskomatonta, miten tuo Johtajamme jaksaa silti vaan painaa.
...

Kyllä. Viime viikolla kolme kovaa mj-peliä, joista kaksi viikonloppuna, tiistaina kärkimatsi, jota Peltonen raporttien mukaan dominoi, nyt yli puolen tunnin peliaika ja tänään taas heti uusi peli Lahdessa...

Vanha herra jaksaa painaa pelin jokaisella osa-alueella, yv:tä ja av:tä, eikä suoritustaso putoa. Toisaalta, kohta hänelle pitäisi saada Se sentteri vierelle ja myös niitä laitureita pois saikulta. IFK:lle on kuitenkin kaikkein tärkeintä, että Peltonen on siinä ihan parhaassa vireessä kevään ratkaisupelien aikaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me ollaan niin totaalisen kusessa, jos Ville ei jaksa tai kykene. Moisia peliaikoja ei kauhean montaa kelloteta, varsinkaan putkeen.

Mä olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt Villen panoksesta joukkueen pisteisiin. Samalla se kuitenkin on myös pelottavaa, koska kyllähän ainakin tällä hetkellä joukkue nojaa joka suhteessa aivan liian paljon Peltoseen.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tuli selailtua Kapteenin tilastoja. Kapteeni ei ole tehnyt muuten yhtään play off-maalia IFK:n paidassa "edareissa". Tänä keväänä siihen tulee muutos! HIFK:ssa 10 peliä 0+2 4min.
 

scholl

Jäsen
Me ollaan niin totaalisen kusessa, jos Ville ei jaksa tai kykene. Moisia peliaikoja ei kauhean montaa kelloteta, varsinkaan putkeen.

Aivan. Samaa meinasin tulla kirjoittamaan. Toivottavasti tänään repeää peli niin, että Pelicansiin olisi riittävä ero, jotta muut ketjut voisivat pelata enemmän. Antaa jollekin Nyholmille nyt kerrankin joku 17-18 minuuttia.

Minua häiritsee se, että Villestä puhutaan jonain vanhuksena. Mies on samanikäinen kuin minä ja ainakin minä olen nuori mies, juuri tulossa parhaimpaan vireeseeni lähivuosina. Joku Alexander Stubb esim. on vanhempi ja hänkin pärjää suht hyvin.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Me ollaan niin totaalisen kusessa, jos Ville ei jaksa tai kykene. Moisia peliaikoja ei kauhean montaa kelloteta, varsinkaan putkeen.

Mä olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt Villen panoksesta joukkueen pisteisiin. Samalla se kuitenkin on myös pelottavaa, koska kyllähän ainakin tällä hetkellä joukkue nojaa joka suhteessa aivan liian paljon Peltoseen.

Jep, Ville kun loukkaantuu niin ollaan kusessa! Oikeasti! Täällä paukutellaan henkseleitä "leveästä materiaalista". Ei vaan ole. Enemmän löytyy koohottajia kuin taitoa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua häiritsee se, että Villestä puhutaan jonain vanhuksena. Mies on samanikäinen kuin minä ja ainakin minä olen nuori mies, juuri tulossa parhaimpaan vireeseeni lähivuosina. Joku Alexander Stubb esim. on vanhempi ja hänkin pärjää suht hyvin.

Miesten keskimääräinen elinikä on tällä hetkellä noin 74. 37-vuotias on siis miesten keskimääräisen eliniän puolivälissä, eli voisi arvioida, että Peltonen ei aivan vielä ole vanhus, mutta aika lähellä jo.

Minä epäilin Peltosen otteita ennen kauden alkua. Uskoin, että mies tuo varmasti johtajuutta joukkueeseen, mutta en tosiaan aivan tällaiseen lentoon tosiaankaan uskonut. Käsittämätöntä tässä on vielä se, miten Peltonen on useampaan kertaan jonkun laiturin loukkaannuttua pelannut kahdessa ketjussa ottelun loppuun. Tasokaan ei hirmuisen kuormituksen johdosta edes juurikaan pudonnut. Todella upeaa katsella.
 

scholl

Jäsen
Miesten keskimääräinen elinikä on tällä hetkellä noin 74. 37-vuotias on siis miesten keskimääräisen eliniän puolivälissä, eli voisi arvioida, että Peltonen ei aivan vielä ole vanhus, mutta aika lähellä jo.

Toisaalta harva tuntee sellaisia juoppoja, jotka kuolevat nuorena. Reilu 90 vuotiaan iässä kuollut äidin äitini sanoi, että tunsi vanhaksi itsensä vasta lähemmäs 90 vuotiaana. 60 vuotias on nykyään entinen 40 vuotias jne. Nyt on parempi ravinto, ihmiset osaavat pitää itsestään parempaa huolta, jos tahtovat, eikä mikään pakkotyö uuvuta. Ei tarvitse haihatella ja antaa ymmärtää, että Ville olisi kuin Kekkonen ja mukamas seitsemänkymppisenä nelikymppisen kunnossa, mutta uskon siihen, että 37 vuotias pelaaja on nyt paremmassa kunnossa kuin joku 27-30 vuotias pelaaja 20 vuotta sitten. Palautuminen voi olla hitaampaa, mutta sitä varten on lihashuollot ja muu. Eihän Keken poikakaan polta norttia formuloissa samaa tahtia kuin isänsä aikanaan, joten lajit ovat ammattilaistuneet ja jos mies kuten Peltonen on jatkuvasti kehissä ilman mitään pitkiä, pahoja taukoja ja polte menestyä on olemassa niin voi pelata pitkälle. Aivan samalla tavalla Teemu Selänne. En tarkoita, että heidän pitäisi pelata Chris Cheliosin luvuille saakka, mutta käsitys iästä on muuttunut. Itse muuten päätin nuorena poikana, että elän 104 vuotiaaksi ja täysillä loppuun saakka. Sennan kolarin aikoihin pohdin, että ok, voisin vetää samanlaisen mällin sitten 104 vuotiaana niin olisi kerrasta poikki, eikä mitään sairasteluita tai muuta roskaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hyvin tulee esiin Villen omistautuminen lajille. Myös se, että hän miettii muiden tsemppaamista ja pärjäämistäkin tulevassa matsissa.
Rauhallinen ja omaan tekemiseen sekä päämäärään uskova kaveri. Saadaan kyllä olla onnesta soikeina että Ville palasi IFK:iin.
Sanat ei riitä. Toivottavasti meidän tulevaisuuden tähdet ottavat Villestä mallia tuolla pukukopissa ja tietysti jäälläkin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Huikea kaveri, rauhallinen, huolehtii itsensä lisäksi muista, johtaja.

Sanat ei riitä kuvailemaan tätä miestä, näen jo silmissäni Ville Peltosen kiiltävissä kengissä IFK:n vaihtopenkin takana tsemppaamassa pelaajia ja valmentamassa IFK:ta mestaruuteen.

Hieno mies.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
hejsan bönder!

On se Ville vaan uskomattoman kova äijä.
Menossa yli 70 pisteen kautta tällä hetkellä ja kyllä huomaa kav erista koko ajan, että haluaa voittaa HIFK:n kanssa sen mestaruuden.
Epäonnistumisia on toki tullut, mutta Ville ei tunnu antavan niiden vaikuttaa vaan puskee koko ajan eteenpäin samalla sykkeellä.
Tommosta itseluottamusta kun löytyis muiltakin IFK pelaajilta niin olis helppo olla.
Hejsan hej,
Ville
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Epäonnistumisia on toki tullut, mutta Ville ei tunnu antavan niiden vaikuttaa vaan puskee koko ajan eteenpäin samalla sykkeellä.
Villellä on myös erittäin hyvä taklauskestävyys, mikä on ihailtava ominaisuus. Kärppiä vastaankin sai vastaanottaa pari mojovaa pommia. Sitkeä pelaaja kerta kaikkiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös