Ville Nieminen, Rauman Lukko

  • 71 793
  • 189

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ite veikkaan että Villellä on ranne paskana. Ei noita minuutteja muuten selitä. Ja otteita.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Jospa Ville kykenisi huomennakin pelaamaan tarvittavat minuutit. Niin toivon ja uskon. Ja mahdollisesti tiistainakin...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ite veikkaan että Villellä on ranne paskana. Ei noita minuutteja muuten selitä. Ja otteita.
Mitenkäs munkkilatinaksi kuuluisi sanoa, alavartalovammaa itse veikkaisin, puhtaasti näköhavainnoin perusteella. Sen takia ihmettelinkin että pelasi runkkarin viimeisen pelin. Moni kuitenkin täälläkin selitti että Nemon uran viimeinen runkosarja-ottelu jnejne.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Niemisen nykytilasta ei ole mitään tietoa, mutta kuten useampi Tappara-fani jo kesällä kirjoitti, niin Niemisellähän on ollut vaikka mitä vammoja viime vuosina. Selkä ja polvet ovat olleet melko romuina ja vammat olivat yksi syy, miksei Tappara miestä halunnut pitää.

Eipä ollut Niemisestä uudeksi Vahalahdeksi, kuten kesällä osa faneista povasi. Toivottavasti Nieminen nyt kuitenkin saisi vietyä viimeiset playoff-pelinsä loppuun kunnialla. Ja toivottavasti hänet vielä nähtäisiin mahdollisessa Tappara-Lukko -sarjassa jäällä Hakametsässä ja miksei myös tulostaululla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja toivottavasti hänet vielä nähtäisiin mahdollisessa Tappara-Lukko -sarjassa jäällä Hakametsässä ja miksei myös tulostaululla.

Tätä minäkin toivon. Nemon siirtyminen Raumalle oli jääkiekkoromantiikkaan uskovan mielestä yksiselitteisesti väärin, mutta kun hän nyt siellä pelaa ja kun ura nyt tähän kauteen loppuu, niin toivottavasti saa päättää sen jäällä eikä katsomossa. Oman lisämausteensa tosiaan toisi se, että Lukko saisi Niemisen entisen seuran vastaansa. Vielä on toki matkaa välieriin, mutta kyllä mä uskon siihen, että Lukko ja Tappara pareistaan menevät jatkoon.

Kaikkein hienointa tietenkin olisi, jos tapparaikoni Nieminen saisi päättää uransa Tapparan paita päällä, mutta kun näin ei ole, niin toivottavasti pääsisi edes välierissä pelaamaan Tapparaa vastaan.

Sivuanpa vielä Vahalahden Villen tilannetta. Ei mua ole missään kohtaa lakannut harmittamasta että TPS sössi Vahan Raumalle, mutta vielä enemmän harmissani olen Villen kauden päättäneestä loukkaantumisesta. Ei hänelläkään luulisi kovin montaa kautta pelaajauraa olevan jäljellä ja olisinkin toivonut hänelle tälle kaudelle mahdollisuutta pelata mestaruudesta. Jos käy niin, että Lukko keväämmällä pyttyä nostaa, niin varmasti Vahalahti osaisi menestyksestä joukkueen mukana nauttia. Tuskin se silti samalta tuntuisi kuin jos olisi itse ollut jäällä vaikuttamassa pelien lopputulokseen.

Vahalahdella sentään on muutamakin Suomen mestaruus taskussa, Niemisellä sen sijaan ei ole ainuttakaan ja lopettamispäätöksen myötä tämä kausi jää viimeiseksi mahdollisuudeksi sellaista tavoitella. Niemisen kannalta toivon vilpittömästi, että pelaajauransa huipentuu Suomen mestaruuteen. Toisaalta Nemolta löytyy SC-sormus, joten ehkäpä se "hiukan" lohduttaa siinä tapauksessa, että Suomen mestaruus jäisi saavuttamatta.

Pahoittelut vielä off topicista mitä Vahalahteen tulee, oli vaan pakko sivuta hänen tilannettaan, ovathan he Ville Niemisen kanssa molemmat suomikiekon suuria nimiä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli hieno taistelu TampereenPojalta. Kaksi voittomaalia mies alusti tässä sarjassa pienellä peliajalla ja ilmeisen loukkaantuneena pelaten. Joku arvostaa Niemisen panosta, joku ei. Minä arvostan.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Olin havaitsevani pienen liikutuksen Niemisen kasvoilta pelin jälkeisessä haastattelussa kun spekuloitiin mahdollisella Tappara välierä sarjalla. Hieno mies ja tärkeä alustus voittomaaliin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kevään mies pääsee pelaamaan Tapparaa vastaan, hieno huipennus, joko nyt Tapparakin kaatuisi ?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Niin paljon vihasin kaveria välierissä viime keväänä. Nyt niiltä puuttuu Bailen ja Nemo on meillä ja rakkautta on ilmassa. Vain Metsolan loikkimista täytyy varoa.
 

Sashmowitz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näittekö Niemisen ilmeen, kun taisteli kiekon Forsbergille?

Kyllä. Ja paikanpäällä screeniltä maalinjälkeistä tuuletusta katsellessani olin havaitsevinani jätkien ilmeessä sellasen meiningin että 'kukaan ei lyö meitä tänä keväänä'. Anyway vaikka tiukaksi se taas meni olin sillä hetkellä täysin varma että Lukko klaaraa pelin. Kylmät väreet meni, saatana.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Oli hieno taistelu TampereenPojalta. Kaksi voittomaalia mies alusti tässä sarjassa pienellä peliajalla ja ilmeisen loukkaantuneena pelaten. Joku arvostaa Niemisen panosta, joku ei. Minä arvostan.[/QUOTE]


Haa

Samoin minä. Hieno mies ja oikea urheilijan asenne.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tässä Ylen urheilutoimituksen pohdintaa eka välierämatsista. Itse toivoisin, että Lukon kannattajat yksissätuumin seisoisivat Villen takana. Sen me olemme tällä kulttipelaajalle velkaa ja sitä tarvitsee koko joukkue. RDn kommenteista voi ottaa oppia. Ja nyt kohti uusia seikkaluja. Kommentti: Mitä Ville miettii? | Yle Urheilu | yle.fi
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tuo juttutuokio vaihtoaition edessä hymyssä suin Dufvan kanssa paljastaa tästä episodista mielestäni kaiken. Tässä saatiin kaikkien huomio nyt Villeen ja annettiin muulle joukkueelle rauha. Väitän, että purkaus oli ensin aito ja sitten lähti teatterin puolelle melko nopeasti.

Perus-Ville. Tänään sitten jotain muuta. Luultavasti koko Tampere keskittyy tänään Niämiseen eikä peliin.
 
Tuo juttutuokio vaihtoaition edessä hymyssä suin Dufvan kanssa paljastaa tästä episodista mielestäni kaiken. Tässä saatiin kaikkien huomio nyt Villeen ja annettiin muulle joukkueelle rauha. Väitän, että purkaus oli ensin aito ja sitten lähti teatterin puolelle melko nopeasti.

Perus-Ville. Tänään sitten jotain muuta. Luultavasti koko Tampere keskittyy tänään Niämiseen eikä peliin.

Joo, kyllähän siinä ainakin alussa oli varmasti hermot palasina oikeasti. Mutta jotenkin tuntuu, että mailalla pleksin hakkaamisesta eteenpäin oli showta.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Mun mielestä Villen tempaus näytti, että mies todellakin on mukana isolla sydämellä! Ja hyvinhän se sytytti joukkueen taistelemaan.

Halu ja tahto ratkaisee tämän sarjan. Taitotasossa ei niin suuria eroja ole.

c'moon Ville! Hieno mies!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Just niin, Joukkueen sytyttäjiä tarvitaan. Tänäänkin jonkun sen pitää tehdä esim kunnon taklaus Palolaan tai Kuuselaan.
 

VoGoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Just niin, Joukkueen sytyttäjiä tarvitaan. Tänäänkin jonkun sen pitää tehdä esim kunnon taklaus Palolaan tai Kuuselaan.
Tämän lisäksi odotan, että Metsolan maalille mennään ns.muna pystyssä (ja välillä sääntöjen rajamaillakin), eilen oli jotenkin pelailun makua koko homma...
 
Tuo juttutuokio vaihtoaition edessä hymyssä suin Dufvan kanssa paljastaa tästä episodista mielestäni kaiken. Tässä saatiin kaikkien huomio nyt Villeen ja annettiin muulle joukkueelle rauha. Väitän, että purkaus oli ensin aito ja sitten lähti teatterin puolelle melko nopeasti.

Perus-Ville. Tänään sitten jotain muuta. Luultavasti koko Tampere keskittyy tänään Niämiseen eikä peliin.
No joo, fanit ehkä - joukkue ei varmasti. Tuskin tuosta oli kukaan yllättynyt Tapparan leiristä, sen verran tuttu kaveri kuitenkin. Tuomaristoonhan Nieminen tuolla pyrki vaikuttamaan, ei mihinkään muuhun. Ja onnistui vieläpä siinä, ettei joukkue kärsinyt pienen rangaistuksen muodossa.
 

Sashmowitz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän lisäksi odotan, että Metsolan maalille mennään ns.muna pystyssä (ja välillä sääntöjen rajamaillakin), eilen oli jotenkin pelailun makua koko homma...

Tähän vahva sama. Metsola on pienikokoinen veskari joka elää sillä, että saa edes jonkinlaisen rauhan ja tilan lukea peliä, tulla vastaan jne. Omilla vahvuuksillaan pelatessaan (tai kun hänet päästetään pelaamaan) kiistatta liigan parhaimpia ellei paras pelipaikallaan. Toki eilisen jälkeen maalivahdin koskemattomuutta katsellaan jos mahdollista vieläkin suuremman suurennuslasin kanssa. Mutta tähän tehtävään juuri esmes Ville ja muuten suht' hyödytön Virtanen voisivat hieman panostaa eilistä enemmän.

Ja ai että, jos Nieminen saisi kanavoitua edes osan siitä vihasta mitä eilen hylätyn maalin jälkeen nähtiin itse peliin ja pelisuoritukseensa voidaan tänään nähdä Niemis-Villeltä hyvin vaikka maali! Ja hyväksytty sellainen.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Metsola on pienikokoinen veskari joka elää sillä, että saa edes jonkinlaisen rauhan ja tilan lukea peliä, tulla vastaan jne. Omilla vahvuuksillaan pelatessaan (tai kun hänet päästetään pelaamaan) kiistatta liigan parhaimpia ellei paras pelipaikallaan. Toki eilisen jälkeen maalivahdin koskemattomuutta katsellaan jos mahdollista vieläkin suuremman suurennuslasin kanssa. Mutta tähän tehtävään juuri esmes Ville ja muuten suht' hyödytön Virtanen voisivat hieman panostaa eilistä enemmän.

Huomasiko kukaan hidastuksesta, kuinka ainakin yhdessä tilanteessa Nieminen antoi Metsolalle kevyesti poikkaria, kun kiekko oli jo muualla?
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Hieno mies ja peluri. On. Hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös