Ja toivottavasti hänet vielä nähtäisiin mahdollisessa Tappara-Lukko -sarjassa jäällä Hakametsässä ja miksei myös tulostaululla.
Tätä minäkin toivon. Nemon siirtyminen Raumalle oli jääkiekkoromantiikkaan uskovan mielestä yksiselitteisesti väärin, mutta kun hän nyt siellä pelaa ja kun ura nyt tähän kauteen loppuu, niin toivottavasti saa päättää sen jäällä eikä katsomossa. Oman lisämausteensa tosiaan toisi se, että Lukko saisi Niemisen entisen seuran vastaansa. Vielä on toki matkaa välieriin, mutta kyllä mä uskon siihen, että Lukko ja Tappara pareistaan menevät jatkoon.
Kaikkein hienointa tietenkin olisi, jos tapparaikoni Nieminen saisi päättää uransa Tapparan paita päällä, mutta kun näin ei ole, niin toivottavasti pääsisi edes välierissä pelaamaan Tapparaa vastaan.
Sivuanpa vielä Vahalahden Villen tilannetta. Ei mua ole missään kohtaa lakannut harmittamasta että TPS sössi Vahan Raumalle, mutta vielä enemmän harmissani olen Villen kauden päättäneestä loukkaantumisesta. Ei hänelläkään luulisi kovin montaa kautta pelaajauraa olevan jäljellä ja olisinkin toivonut hänelle tälle kaudelle mahdollisuutta pelata mestaruudesta. Jos käy niin, että Lukko keväämmällä pyttyä nostaa, niin varmasti Vahalahti osaisi menestyksestä joukkueen mukana nauttia. Tuskin se silti samalta tuntuisi kuin jos olisi itse ollut jäällä vaikuttamassa pelien lopputulokseen.
Vahalahdella sentään on muutamakin Suomen mestaruus taskussa, Niemisellä sen sijaan ei ole ainuttakaan ja lopettamispäätöksen myötä tämä kausi jää viimeiseksi mahdollisuudeksi sellaista tavoitella. Niemisen kannalta toivon vilpittömästi, että pelaajauransa huipentuu Suomen mestaruuteen. Toisaalta Nemolta löytyy SC-sormus, joten ehkäpä se "hiukan" lohduttaa siinä tapauksessa, että Suomen mestaruus jäisi saavuttamatta.
Pahoittelut vielä off topicista mitä Vahalahteen tulee, oli vaan pakko sivuta hänen tilannettaan, ovathan he Ville Niemisen kanssa molemmat suomikiekon suuria nimiä.