Ville Nieminen Pelicansin päävalmentajana

  • 126 758
  • 405

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Kyllähän Nupessa on sitä sellaista vanhan koulun hullua nevuostoliittolaista koutsia enemmän kuin Villessä, joten ei mikään ihme jos Schemerov piti Nupesta enemmän. Tosin, tuo liian tunteellisen pelaaja-Villen esiintyminen penkin takana on nyt vihdoin myös pelaajankin suusta todettu fakta, eikä enää mikään palstahuhu. Nupe oli tosiaankin se pelikirjan takana ollut mastermind, eikä siinä mitään, hyvin sen tontin hoitikin. Ongelmathan alkoi vasta siinä vaiheessa, kun Villen varpaille astuttiin ja alettiin vehkeilemään selän takana.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Olipa hurja suunsa puhtaaksi puhuminen venäläispakilta. Ville hyvä valmentaja, ehkä liian tunteellinen. Nupesta piti enemmän.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mielenkiintoinen kommentti sinänsä. En olisi pitänyt Nurmista niinkään taktisena nerona, mutta ymmärrän ihan täysin Nemoon kohdistuvan kritiikin. Mä jotenkin arvostan Shchemerovia että pystyy analysoimaan ja uskaltaa kertoa joukkueen sisäisiä asioita ja antaa suoraa kritiikkiä valmentajalle. Tiedä sitten miten paljon Venäjällä auktoriteettien kritisointia nykyään katsotaan..
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mielenkiintoinen kommentti sinänsä. En olisi pitänyt Nurmista niinkään taktisena nerona, mutta ymmärrän ihan täysin Nemoon kohdistuvan kritiikin. Mä jotenkin arvostan Shchemerovia että pystyy analysoimaan ja uskaltaa kertoa joukkueen sisäisiä asioita ja antaa suoraa kritiikkiä valmentajalle. Tiedä sitten miten paljon Venäjällä auktoriteettien kritisointia nykyään katsotaan..
Aivokuolluthan Nurmisen pitäisi olla, jos ei olisi saanut valmennuspankkiinsa kerättyä paljon tavaraa, on kuitenkin valmentanut tämän valtakunnan huippujen kanssa. Itseä ei ainakaan yllätä, että Nurmisen taktinen osaaminen olisi korkealla tai parempaa kuin Nemolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mielenkiintoinen kommentti sinänsä. En olisi pitänyt Nurmista niinkään taktisena nerona, mutta ymmärrän ihan täysin Nemoon kohdistuvan kritiikin. Mä jotenkin arvostan Shchemerovia että pystyy analysoimaan ja uskaltaa kertoa joukkueen sisäisiä asioita ja antaa suoraa kritiikkiä valmentajalle. Tiedä sitten miten paljon Venäjällä auktoriteettien kritisointia nykyään katsotaan..
Nupehan niitä taktisia suuntaviivoja alkoi vetelemään jo Petun toisella kaudella, kun paskansyönti jätettiin taka-alalle ja moottorisaha leikkasi kiinni, niin lähdettiinkin vetämään pystysuunnan lätkää.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
No en minäkään Nemoa ajatellut taktiikkanerona, Nemo ja Nupe on mun silmissä molemmat ollut sellaisia tsemppareita, jotka sillä elää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös