Ville on jo sen näkönen, että on varmasti jo samaa mieltä tästä.Free Ville!
Kärpissä tärkeät päätökset tehdään aina saunassa.Mihin vittuun tässä hallituksen kokouksia enää tarvitsee.
Eiköhän tuonkin asian voisi varmistaa puhelimitse ja saada enemmistö nopeasti asian taakse.
Eihän tämä huhu ole Petopodin WA-ryhmästä?Kuulemma hallituksen jäsenille lähtenyt kokouskutsut. Kokous joko tänä iltana tai heti huomenna aamusta. Aihetta ei tarvinne arvailla.
Toivottavasti ei ainakaan Kärpissä enää kokeile..Ville voi olla joku päivä erinomainen päävalmentaja, kunhan käy läpi tämän kokemuksen. Aivan liian kova paikka ja liian äkkiä!
Ei ole kun siellä jaetaan tuosta otettua screenshottia.Eihän tämä huhu ole Petopodin WA-ryhmästä?
McTorso kyllä oli jo joskus 3-4vko sitä mieltä, että Havun aika alkaa olla ohi Kärpissä.Enpä ole pitkään aikaan odottanut näin paljon sen kuulemista, mitä @McTorso on mieltä pelistä. Sehän kun paljastaa tuleeko potkut vai jatketaanko Havulla.
Otin mukaan vain aloituskappaleen, mutta koko viestistä täysin samaa mieltä. Havu lopulta sai itselleen tässä narrin roolin, mutta todellinen ammattitaidottomuus löytyy jälleen kerran toimistolta. Harmi vain, että korppi ei korpin silmää noki, joten Havu saanee nyt viimein pakata kamansa, Virkkunen ja Myllykoski harmittelevat tilannetta ja sen jälkeen jatketaan vislaillen kohti keskinkertaisuutta pysähtymättä edes pohtimaan niitä rakenteellisia vikoja tässä sirkuksessa.Ainoa henkilö, joka tästä kaikesta pitää vapauttaa puhtain paperein on Ville Mäntymaa.
Ei se ole hänen vikansa, hänen syynsä, ettei hän ole valmis pääsarjatason valmentajaksi.
Hän ajautui yllättäen, liian aikaisin tähän pestiin.
On valmentajia jotka on saaneet potkut ja valmentajia jotka tulevat potkut saamaan. Ammatinvalintakysymys!Täytyy kuitenkin muistaa Ville Mäntymaan olevan hieno ja miellyttävä ihminen. Hänessä ei ihmisenä ole mitään vikaa. Hän ei vain ole hyvä päävalmentaja jääkiekon Liigassa. Ei se hänestä huonoa ihmistä tee. Elämän tulee olla muutakin kuin pelkkää Liiga-kiekkoa. Varmasti olisi hänellekin oman elämänsä kannalta hyvä, että saa hetken levätä ilman Oulun Kärppiä. Kaikkensa hän yrittää, mutta ei meistä jokaisesta ole Kärppien päävalmentajaksi. Itse asiassa, hyvin harvasta siihen on. Kiitokset Ville Mäntymaalle viime kauden tsempistä pronssille farssin sijaan, nyt on aika jatkaa matkaa. Kaikkea hyvää Mäntymaalle elämään.
Toivon, että Mäntymaan ammattitaitoa kritisoidessa ei keskitytä hänen persoonaan tai millään tavalla haukuta häntä. Hän ei ole sitä ansainnut.
Tämä oli paras ja tärkein kirjoitus hetkeen tässä ketjussa.Täytyy kuitenkin muistaa Ville Mäntymaan olevan hieno ja miellyttävä ihminen. Hänessä ei ihmisenä ole mitään vikaa. Hän ei vain ole hyvä päävalmentaja jääkiekon Liigassa. Ei se hänestä huonoa ihmistä tee. Elämän tulee olla muutakin kuin pelkkää Liiga-kiekkoa. Varmasti olisi hänellekin oman elämänsä kannalta hyvä, että saa hetken levätä ilman Oulun Kärppiä. Kaikkensa hän yrittää, mutta ei meistä jokaisesta ole Kärppien päävalmentajaksi. Itse asiassa, hyvin harvasta siihen on. Kiitokset Ville Mäntymaalle viime kauden tsempistä pronssille farssin sijaan, nyt on aika jatkaa matkaa. Kaikkea hyvää Mäntymaalle elämään.
Toivon, että Mäntymaan ammattitaitoa kritisoidessa ei keskitytä hänen persoonaan tai millään tavalla haukuta häntä. Hän ei ole sitä ansainnut.
Ihan samaa laulua olis voinut laulaa kuin Lauri Mikkolan kohdalla.
Mene ja hanki kannuksia, ulkomaat tai mestis. Älä usko kärppäpolkuun kuten nämä "kärppäviisaat" toimistolla.
Palaa takaisin kun olet kypsä. Suurin miinus tästä kaikesta menee seuran hallitukselle. Karmeaa toimintaa.
Osaako joku sanoa maksaako Kärpät edelleen palkkaa Marjamäelle? Se voi olla jarruna Mäntymaan potkuille jos meidän pitäisi maksaa saman aikaisesti palkkaa 3 eri valmentajalle. Mutta minä olen ollut siinä käsityksessä että työsopimuksen ennenaikaisesta purkamisesta palkanmaksua maksetaan sopimuksen loppuun vain siinä tapauksessa jos irtisanottu henkilö ei solmi uutta työsopimusta. Olenko siis väärässä?
Ei maksa. Palkanmaksu loppui siihen kun Marjamäki sai uuden työn.Osaako joku sanoa maksaako Kärpät edelleen palkkaa Marjamäelle? Se voi olla jarruna Mäntymaan potkuille jos meidän pitäisi maksaa saman aikaisesti palkkaa 3 eri valmentajalle. Mutta minä olen ollut siinä käsityksessä että työsopimuksen ennenaikaisesta purkamisesta palkanmaksua maksetaan sopimuksen loppuun vain siinä tapauksessa jos irtisanottu henkilö ei solmi uutta työsopimusta. Olenko siis väärässä?
Kyllä. Uskon, että Havun aika tulee vielä Liigassakin. Raipekin tuntuu vain paranevan vanhetessaan. Vielä ei ollut Mäntymaan aika. Se tullee joskus, kun kokemusta, näkemystä sekä tietämystä tulee lisää. Nyt on pakko päästää irti, koska muuten ollaan pian karsinnoissa, mikä ei tuolla pelaajamateriaalilla pitäisi olla mitenkään mahdollista.Ville voi olla joku päivä erinomainen päävalmentaja, kunhan käy läpi tämän kokemuksen. Aivan liian kova paikka ja liian äkkiä!
Käsittääkseni se on juurikin näin.Osaako joku sanoa maksaako Kärpät edelleen palkkaa Marjamäelle? Se voi olla jarruna Mäntymaan potkuille jos meidän pitäisi maksaa saman aikaisesti palkkaa 3 eri valmentajalle. Mutta minä olen ollut siinä käsityksessä että työsopimuksen ennenaikaisesta purkamisesta palkanmaksua maksetaan sopimuksen loppuun vain siinä tapauksessa jos irtisanottu henkilö ei solmi uutta työsopimusta. Olenko siis väärässä?