Ville Leskinen IFK:ssa

  • 124 759
  • 582

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole varmaa. Sopimusta ei ole Ouluun eikä Helsinkiin vielä.

Kyllä mulla oli sellainen käsitys, että kärppäfanit pitivät täällä jo suhteellisen 'done dealina'?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei ole varmaa. Sopimusta ei ole Ouluun eikä Helsinkiin vielä.

Ok, kiitos. Olin pitkään sitä mieltä, että vähän hukkaan menee, kun ei saada puristettua sitä huippupelaajaa esiin täällä (vrt Kärpissä), mutta nyt kun näin datan pisteistä ja eilisen hatrickin, niin niin...
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mulla oli sellainen käsitys, että kärppäfanit pitivät täällä jo suhteellisen 'done dealina'?

Kyllä, ja taisi petopodissa olla ''inside tietoa'' myös, eli melko done deal. Harmi, tällaisia yli piste per/peli -ukkoja ei kasva joka oksalla. Ja eikä Leskinen ole vetelin tapaus mitä on stadissa nähty. Monipuolistunut IFK:ssa ja Pikkarainen on peluuttanut jopa viimeisillä minuuteilla puolustamassa johtoa, ja siellä se on blokkaillut kiekkoa muiden mukana. Ei ole mun lempipelaaja, mutta kyllä pisteillä on iso painoarvo kun voitosta pelataan. Ensi kaudella painaa meidän verkkoon maaleja, ei hyvä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
...Ja eikä Leskinen ole vetelin tapaus mitä on stadissa nähty. Monipuolistunut IFK:ssa ja Pikkarainen on peluuttanut jopa viimeisillä minuuteilla puolustamassa johtoa, ja siellä se on blokkaillut kiekkoa muiden mukana.
Kyllähän Leskinen voittaa aina JMAn jos pitäisi noista kahdesta vähän samanoloisesta valita.

Joku mainitsi että Leskinen on kova tekemään tyhjiin maaleja, uskoisin että myös Pikkarainen hakee vikoilla minuuteilla tätä. Sallinen, Åsten, Motin, Ahonen jne on hoitanut ne lapiohommat.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Leskinen voittaa aina JMAn jos pitäisi noista kahdesta vähän samanoloisesta valita.

Joku mainitsi että Leskinen on kova tekemään tyhjiin maaleja, uskoisin että myös Pikkarainen hakee vikoilla minuuteilla tätä. Sallinen, Åsten, Motin, Ahonen jne on hoitanut ne lapiohommat.
Eiköhän eilen haettu lippaa hattuun. Tuskinpa on vakioveijari viimeisillä sekunneilla kun voittoa puolustetaan.
 

Fränä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennätin katsomaan illan pelistänne jatkoajan. Olipahan huikea syöttö Leskiseltä voittomaaliin! Tuntui meikäläisestäkin hyvältä nähdä moinen.

Joo. Olen vähän ihmeissäni, että tätä ei kukaan muu IFK:n puolella ole kommentoinut. Leskinen on tässä kahdessa viime pelissä näyttänyt sitä maagisuutta, miksi häntä diggaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Leskinen on tässä kahdessa viime pelissä näyttänyt sitä maagisuutta, miksi häntä diggaan.
Leskinen on ehkäpä Liigan paras pelaaja hyökkäyssuuntaan. Harmi, että vasta HIFK-sopimuksensa loppuvaiheessa hän on päässyt fyysisesti siihen kuntoon, että hänen on maagisuuttaan mahdollista toteuttaa. Mukava kuitenkin, että edes nyt pääsette näkemään hänestä myös tämän puolen. Käänteentekevä pelaaja mestaruuskahinoissa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Joo. Olen vähän ihmeissäni, että tätä ei kukaan muu IFK:n puolella ole kommentoinut. Leskinen on tässä kahdessa viime pelissä näyttänyt sitä maagisuutta, miksi häntä diggaan.

Tulihan tuota jo eilen kehuttua peliesitysketjussa, enkä ollut ainoa:

Leskisen syöttöä ei voi kutsua millään muulla adjektiivilla kuin "jumalainen", eikä Broadhurstin vedossakaan vikaa ollut.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli on on parantunut Leskisellä koko ajan mutta parastahan tässä on että ei ole vielä kuitenkaan ulosmitattu kaikkea potentiaalia. Toivottavasti pysyy terveenä ja löytyy hyvät ketjusommitelmat vierelle kun Lunkka ja Tallberg palaa kehiin.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tänään jo 2 pistettä takoneesta Leskisestä tulee ensimmäinen IFK:n pelaaja pariinkymmeneen vuoteen, joka tekee kahdella kaudella peräkkäin vähintään pisteen per ottelu. Edellinen oli muuan Jan Caloun.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mantraa taas, mutta
jos Leskisen jatkosoppari on tosiaan ollut Tobiaksesta kiinni, niin ihan hävytön rivi lampaanperseitä UTJ:n kilpeen.

Vituttaa jo ajatus siitä, että joutuu katsomaan Slerdeä ensi kaudella siinä tilkkutäkissä pitämässä meidän pakkeja pilkkanaan.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Samaa mantraa taas, mutta
jos Leskisen jatkosoppari on tosiaan ollut Tobiaksesta kiinni, niin ihan hävytön rivi lampaanperseitä UTJ:n kilpeen.

Vituttaa jo ajatus siitä, että joutuu katsomaan Slerdeä ensi kaudella siinä tilkkutäkissä pitämässä meidän pakkeja pilkkanaan.

Ulkomaille siirtyminen on tietysti toinen asia, mutta jos Liigan paras laitahyökkääjä päästetään toiseen Liiga-seuraan, voidaan puhua aikamoisesta sössimisestä. Ei Leskisen ikäisellä miehellä voi vielä sellainen koti-ikävä olla, että kotikonnuille olisi päästävä hinnalla millä hyvänsä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Samaa mantraa taas, mutta
jos Leskisen jatkosoppari on tosiaan ollut Tobiaksesta kiinni, niin ihan hävytön rivi lampaanperseitä UTJ:n kilpeen.

Vituttaa jo ajatus siitä, että joutuu katsomaan Slerdeä ensi kaudella siinä tilkkutäkissä pitämässä meidän pakkeja pilkkanaan.

Mistä kuulit, että oli Salmelaisesta kiinni? Kaippa kotiin päin on myös ollut vähän imua.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Leskisen haastattelut matsin jälkeen on vähän sellaisia, että mulle tulee usein fiilis, että on kiire klitsuun jatkamaan pontikan keittelemistä ja haluaisi antaa mahdollisimman lyhyen haastattelun ettei vaan möläytä mitään ja jää itse kiinni. Symppis kaveri!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Leskisen haastattelut matsin jälkeen on vähän sellaisia, että mulle tulee usein fiilis, että on kiire klitsuun jatkamaan pontikan keittelemistä ja haluaisi antaa mahdollisimman lyhyen haastattelun ettei vaan möläytä mitään ja jää itse kiinni. Symppis kaveri!

Pidän tästä mielikuvasta!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Leskisen haastattelut matsin jälkeen on vähän sellaisia, että mulle tulee usein fiilis, että on kiire klitsuun jatkamaan pontikan keittelemistä ja haluaisi antaa mahdollisimman lyhyen haastattelun ettei vaan möläytä mitään ja jää itse kiinni. Symppis kaveri!

Haha nauroin ääneen!!! Tai ettei vaan möläytä vahingossa että niin tuli se soppari muuten tuossa tehtyä Ouluun ensi kaudeksi... :)
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Leskisen haastattelut matsin jälkeen on vähän sellaisia, että mulle tulee usein fiilis, että on kiire klitsuun jatkamaan pontikan keittelemistä ja haluaisi antaa mahdollisimman lyhyen haastattelun ettei vaan möläytä mitään ja jää itse kiinni. Symppis kaveri!
Hiukan ujo ihminen ei kestä katsoa kameraan kuin muutaman sekunnin kerrallaan. Mikä on ihan ok ja symppistä, mutta johtaa katsojan just tähän päätelmään - tolla on joku suuri salaisuus aivan paljastumaisillaan! :D
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
sellainen fiilis tullut, että näätä-pahvi painais takaraivossa ... todella lepsua ja halutonta. Noh, tän kun liipaisee verkkoon, niin eiköhän tee voittomaalin

Mielestäni Leskinen on ollut kiikarimiehistä eniten yrittävä. Apuja ei vain tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös