Ville Leskinen IFK:ssa

  • 124 618
  • 582

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen yhä edelleen sitä mieltä että 'Lese' on aivan väärä lempinimi kundille. Nyt Lese on lössö-lese. Antakaa sille sellainen nimi, jossa on r-kirjamia rrrrunsaasti niin löytyy miehestäkin rankaa!

Lese kuulostaa oikeasti paskahousulta. Että tämä on oikeasti tosi paha :D.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lese kuulostaa oikeasti paskahousulta. Että tämä on oikeasti tosi paha :D.

Mä olen sitä mieltä (kuten varmaan säkin) että koko Lese-Leskinen pelaa täysin väärässä jengissä. Ostettiin maaleja, saatiin saikutteleva keskinkertainen syötteilijä. Maaleja puhdas 0.
Jos saa myytyä Kärppiin jo kesken kauden, ni winwin ja häpihäpi
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos saa myytyä Kärppiin jo kesken kauden, ni winwin ja häpihäpi

Eiköhän paineta kunnon hockey-treidi HIFK:n ja Kärppien välillä! Leskinen Ouluun ja Sulak meille!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen sitä mieltä (kuten varmaan säkin) että koko Lese-Leskinen pelaa täysin väärässä jengissä. Ostettiin maaleja, saatiin saikutteleva keskinkertainen syötteilijä. Maaleja puhdas 0.
Jos saa myytyä Kärppiin jo kesken kauden, ni winwin ja häpihäpi

Noh, Leskinen ei ole koskaan ollut mun kuppini leseitä, mutta tokihan mä hänelle hyvää toivon, kun täällä kerran pelaa. Loukkaantuminen harkkapeleissä sekoitti pakkaa niin paljon, näköjään, etten mä oikein pysty ottamaan kantaa, onko pettymys vaiko ei. Maaleja toki odotan minäkin, niin kuin Leskinen varmaan itsekin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Noh, Leskinen ei ole koskaan ollut mun kuppini leseitä, mutta tokihan mä hänelle hyvää toivon, kun täällä kerran pelaa. Loukkaantuminen harkkapeleissä sekoitti pakkaa niin paljon, näköjään, etten mä oikein pysty ottamaan kantaa, onko pettymys vaiko ei. Maaleja toki odotan minäkin, niin kuin Leskinen varmaan itsekin.

Joo, Leseitäkin on aika moneen lautaseen. Toiset palaa saikulta suunnilleen siihen roolinsa mistä tauolle jäi. Sitten tosiaan on #21 joka nyt Joutaa Kärppiin jo. Tekee töitä joo ja jaksaajaksaa, mutta nyt kun tiedetään lähtö, tiedetään valmennuksen lähtö, ja tiedetään kondis... Tossa jo heitettiinkin että Leskinen heille, Sulak meille. Kävis kyllä joo.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, Leseitäkin on aika moneen lautaseen. Toiset palaa saikulta suunnilleen siihen roolinsa mistä tauolle jäi. Sitten tosiaan on #21 joka nyt Joutaa Kärppiin jo. Tekee töitä joo ja jaksaajaksaa, mutta nyt kun tiedetään lähtö, tiedetään valmennuksen lähtö, ja tiedetään kondis... Tossa jo heitettiinkin että Leskinen heille, Sulak meille. Kävis kyllä joo.

Eikös Leskinen ole aina ollut vähän sellainen hiihtelijä, eikä vain mikään puhdas ja kliininen maalintekijä? Iskee yllättäen ja ryppäissä? Itse luulen, että siellä on nyt aika iso apina repussa ja vaatisi sen yhden maalin alkuun. Ja ensi kauden Kärpät-sopparikin on huhu, kunnes joku tiedottaa uudesta sopparista. Jos jatkaakin meillä, on ikävä tilanne, kun jengi toivottaa tervemenoa.

Ajatus vaihdosta Sulakiin on tietysti mukava, mutta ei moisia Liigassa nähdä. En haihattele moisten perään.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
NuhaMatin surullisenkuuluisa HIFK-kevät tulee mieleen Leskisen maalittomuudesta. Tai KJ:n puolivaloilla hiihtely punaisissa 80-luvulla. Mutta se, että epäonnistuu HIFKssa, ei sentään tarkoita, että ura on paketissa, onhan se nähty lukuisia kertoja. Ei voi kuin toivoa, että Ville ehtii alkaa osumaan tälla kaudella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Jos vähän lesosti stadilaisittain nimettäis Lese-Ville Poro-Villeksi... siinä olis se aiemmassa viestissä peräänkuulutettu ärräkin.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Slerdelle nauroin ihan ääneen :) Ensi kaudella Kärppien pukukopissa voi kertoa sitten miksi häntä nykyään voi kutsua... "Sanoa mua vaan Slerdeks hei"
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä kärpissä loistaneet näädät alisuorittaa HIFKissä joka kerta, olikos siellä jokin Pesonenkin höntsäämässä. Sitten kun näätäsydämen omaava pelllailija pääsee takas Raksilaan, on olo rento ja sydänkin mukana tutuissa mukavissa maisemissa = kulkee.

Salmelainen hei: älä katso pelkkää tilastoa kun sainaat, vaan halua pelata HIFKissä, sitä todellista halua eikä rahanhajua.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nämä kärpissä loistaneet näädät alisuorittaa HIFKissä joka kerta, olikos siellä jokin Pesonenkin höntsäämässä. Sitten kun näätäsydämen omaava pelllailija pääsee takas Raksilaan, on olo rento ja sydänkin mukana tutuissa mukavissa maisemissa = kulkee.

Salmelainen hei: älä katso pelkkää tilastoa kun sainaat, vaan halua pelata HIFKissä, sitä todellista halua eikä rahanhajua.

J-P Haataja.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jotenkin ei itseä haittaa Leskisen mahdollinen poistuminen Kärppiin, mutta pakkohan se on sanoa, että on se melkoinen seppä kun puolivaloilla (tai puolikuntoisena?) on painanut HIFK:ssa noin PPG. Kunnossa ollessaan Oulussa painaa sen +PPG. Siinä mielessä vähän harmittaa, mutta jotenkin vain tuntuu ettei HIFK + Leskinen toimi ihan sillä tavalla kuin pitäisi. Kaverin oma viimeistelytaito on jättänyt paljon toivomisen varaa...
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi jengi sommittelee tuota Mingoiaa niin paljon Lesen korvaajaksi tulevalle kaudelle ja muutenkin?

Kysyn siis tässä ihan ilman sarkasmia ja mielenkiinnosta. En ole KooKoon pelejä lainkaan seurannut ja sen vähän mitä olen Mingoiaa jäällä nähnyt niin ei ole oikein jäänyt sellaista muistijälkeä että olisi jotenkin erityisesti erottunut sieltä edukseen. Onko todella kyseessä niin hyvä pelaaja, että yksi yhteen pystyisi Lesen korvaamaan vai onko ollut jotain huhupuhetta mahdollisesta sopimuksesta?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Miksi jengi sommittelee tuota Mingoiaa niin paljon Lesen korvaajaksi tulevalle kaudelle ja muutenkin?

Kysyn siis tässä ihan ilman sarkasmia ja mielenkiinnosta. En ole KooKoon pelejä lainkaan seurannut ja sen vähän mitä olen Mingoiaa jäällä nähnyt niin ei ole oikein jäänyt sellaista muistijälkeä että olisi jotenkin erityisesti erottunut sieltä edukseen. Onko todella kyseessä niin hyvä pelaaja, että yksi yhteen pystyisi Lesen korvaamaan vai onko ollut jotain huhupuhetta mahdollisesta sopimuksesta?

Sama. Leskinen tulee olemaan yhden terveen kesän jälkeen taas tämän sarjan paras laituri. Mingoia on sellainen hyvä 2.ketjun mies. Hyvä pelaaja, mutta kyllä Leskisen potentiaali on eri luokkaa.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Kukaan ei varmaan olekaan kiistänyt Leskisen taitoja millään tavalla tai pitäisi Leseä mieluusti meillä vielä ensi kaudellakin, mutta huhuthan ovat viemässä miestä vahvasti takaisin Kärppiin niin ehkä siksi? Mingoia on onnistunut ainakin mun mielestä hyvin Liigassa; viime kaudella 20 maalia ja 41 pistettä ja tälläkin hetkellä yli piste per ottelu tahdilla pelaa. Ja sopimus siis Kookoon kanssa katkolla. Eli yksi mielenkiintoinen nimi omiin fantasiarostereihin, ei varmaan sen enempää tällä hetkellä...
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kukaan ei varmaan olekaan kiistänyt Leskisen taitoja millään tavalla tai pitäisi Leseä mieluusti meillä vielä ensi kaudellakin, mutta huhuthan ovat viemässä miestä vahvasti takaisin Kärppiin niin ehkä siksi? Mingoia on onnistunut ainakin mun mielestä hyvin Liigassa; viime kaudella 20 maalia ja 41 pistettä ja tälläkin hetkellä yli piste per ottelu tahdilla pelaa. Ja sopimus siis Kookoon kanssa katkolla. Eli yksi mielenkiintoinen nimi omiin fantasiarostereihin, ei varmaan sen enempää tällä hetkellä...

Kyllä ja Mingoia olisi erinomainen haku tohon 2.laitaan, mutta jos Wännström ja Innala huhut pitää paikkaansa niin en usko kaikkien olevan tulossa. Innala on selkeästi Leskisen paikko. Innala kuulostaa mun korvaan enemmän Leskisen paikolta.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Leskinen ole aina ollut vähän sellainen hiihtelijä, eikä vain mikään puhdas ja kliininen maalintekijä? Iskee yllättäen ja ryppäissä? Itse luulen, että siellä on nyt aika iso apina repussa ja vaatisi sen yhden maalin alkuun. Ja ensi kauden Kärpät-sopparikin on huhu, kunnes joku tiedottaa uudesta sopparista. Jos jatkaakin meillä, on ikävä tilanne, kun jengi toivottaa tervemenoa.

Ajatus vaihdosta Sulakiin on tietysti mukava, mutta ei moisia Liigassa nähdä. En haihattele moisten perään.
Mitenkään muten ottamatta kantaa viestiisi, niin kiinnostaisi kovin sellainen pikku yksityiskohta, että pitääkö IFK jotakin eläintarhaa nordiksella, josta jokaiselle vähänkin maalientekoon kykenevälle pelaajalle lahjoitetaan reppu sekä eläin välillä -apinasta sarvikuonoon- sinne reppun laitettavaksi, ja vasta sitten pääsee piirtelemään skrinnarinjälkiä nordiksen jäälle, saati että ihan peleihin asti. Jäälle ei olle asiaa ilman reppua ja omaa "voimaeläintä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös