Ei halunnut Leskinen puolitoista vuotta sitten takaisin Ouluun, vaan nimenomaan Helsinkiin. Uudet haasteet vs. maitojuna. Luulen, että nyt on valmis takaisin kotiin. Avosylin otan vastaan.Odotettua. Sinnehän Lese ensisijaisesti halusi jo Stadiin tullessaan. Ja vaikka tehoja onkin tullut, niin oikeaa roolia IFK:ssa ei oikein missään vaiheessa ole tuntunut löytyvän. Hyvä pelaaja, mutta no hard feelings vaikka Ouluun palaakin.
Eikö siitä aika julkisestikin puhuttu, että Lesen vaihtoehto nro. 1 olisi ollut Kärpät, mutta tuo homma meni puihin, koska Junttilan sainaamisen jälkeen Kärpillä ei bujdetti venynyt? Tämän muistikuvan puolesta olisin valmis vaikka betsaamaan (kuvainnollisesti).Ei halunnut Leskinen puolitoista vuotta sitten takaisin Ouluun, vaan nimenomaan Helsinkiin. Uudet haasteet vs. maitojuna. Luulen, että nyt on valmis takaisin kotiin. Avosylin otan vastaan.
Ei kannata betsata edes kuvainnollisesti. Tiedän tämän asian. Kärpät tarjosi Leskiselle isoa sopimusta tuolloin. Ei ollut vielä paluun aika kuitenkaan.Eikö siitä aika julkisestikin puhuttu, että Lesen vaihtoehto nro. 1 olisi ollut Kärpät, mutta tuo homma meni puihin, koska Junttilan sainaamisen jälkeen Kärpillä ei bujdetti venynyt? Tämän muistikuvan puolesta olisin valmis vaikka betsaamaan (kuvainnollisesti).
Itsellä ei ainakaan rehellisesti sanottuna tule ikävä.
Eikö siitä aika julkisestikin puhuttu, että Lesen vaihtoehto nro. 1 olisi ollut Kärpät, mutta tuo homma meni puihin, koska Junttilan sainaamisen jälkeen Kärpillä ei bujdetti venynyt? Tämän muistikuvan puolesta olisin valmis vaikka betsaamaan (kuvainnollisesti).
Edit: Korjattu nimivirhe
Itsellä ei ainakaan rehellisesti sanottuna tule ikävä.
Wännström todella yksiulotteinen pelaaja. Kelpaa erikoismieheksi, mutta ei missään nimessä kärkipelaajaksi. Ja eikö Lesen korvaaminen puhtaalla maalitykillä olisi hieman erikoista?Jos leskinen lähtee, niin toivon että HIFK saisi hankittua Wännströmin, Pajuniemen tai Kestnerin tänne
kaksi kautta kuntoutettu kaveria ja lähtee Ouluun painamaan 60 pisteen kauden.
kaksi kautta kuntoutettu kaveria ja lähtee Ouluun painamaan 60 pisteen kauden.
Sääli jos Leskinen lähtee. Leskinen yhdessä Lundellin kanssa on ollut meidän parhaat hyökkääjät viime aikoina. Listaan vielä Lyytinen ja Borgström niin ensi kauden joukkueen kasaus alkaa alusta. Siitä mitä joukkueen rungolla tarkoitetaan voidaan sitten riidellä kesällä lisää..
Kaukana horisontissa on se Leskinen jota nähtiin Kärpissä. Se joka luisteli vastustajan viisikkoa solmuun hyökkäyspäädyssä vaikka 45 sekuntia putkeen. Ja oli läpiajossa lähes joka matsissa ja painoi onetimerilla b-pisteeltä ihan helvetin monta häkkiä.
Näin on ja olen asiaa itsekin ihmetellyt. Nyt kun Dyk on maalintekijä joka ei tee maaleja, luulisi Leskiselle pelattavan sitä tonttia mutta ei. Vaikuttaa siltä kuin Leskine kehittäisi omaa pelaamistaan seuraavia haasteita varten. Hän ei esim. hakeudu itse maalipaikoille kuin vain silloin kun muita vaihtoehtoja ei ole. Vai onko valmennukselta tullut käsky pelata muuten kuin hänen varsinaisiilla vahvuuksilla? Ehkä sen takia Leskistä ei vahingossakaan laiteta Lundellin rinnalle.Minusta Leskinen pelaa meillä eri roolissa kuin Kärpissä.
Tässä ketjussa ainakin, ”virallisia” huhuja ei.Onks ollu huhuja että lähtis.
Ensi kautta koskevista siirtohuhuista poimittua:Onks ollu huhuja että lähtis.
Ilveksen foorumilla punakone(luotettavin nimimerkki siellä mitä huhuihin tulee ja taitaa 100% osumatarkkuus olla), huhuilee Leskisen Villeä takaisin Kärppiin
Mä olen yhä edelleen sitä mieltä että 'Lese' on aivan väärä lempinimi kundille. Nyt Lese on lössö-lese. Antakaa sille sellainen nimi, jossa on r-kirjamia rrrrunsaasti niin löytyy miehestäkin rankaa!Itse toivoisin Leskiselle nykyistä enemmän rohkeutta yrittää maalintekoa, koska se tontti on nyt auki.