Haka Maori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaikeasti selitettävissä
Maionen voisi hankkia, muttei kilohinnalla.
Maionen voisi hankkia, muttei kilohinnalla.
Että jos Ville nyt on farmissa viikon tai kaksi, sitten meinaavat alkaa kyselemään Jetsiltä mitä suunnittelevat.Mitäs Länskärin uutisessa lukee Villeen liittyen? On maksumuurin takana?
Aika kova statement.Mitä minä majoneesia KalPan paidassa seurasin, niin pelasi silloin vähän kuten Reunanen nyt, joskin tehokkaammin. Lukon ongelmat on tällä hetkellä pelinopeudessa ja siihen ei tarvita yhtään kiekonkuskaajaa lisää, vaan ennemmin Pressin kaltainen joukkuepelaaja, joka saa kiekon nopeasti ja kovalla prosentilla hyökkääjien lapaan.
Samaa mieltä siinä, että ongelma on nimenomaan pelinopeudessa.Mitä minä majoneesia KalPan paidassa seurasin, niin pelasi silloin vähän kuten Reunanen nyt, joskin tehokkaammin. Lukon ongelmat on tällä hetkellä pelinopeudessa ja siihen ei tarvita yhtään kiekonkuskaajaa lisää, vaan ennemmin Pressin kaltainen joukkuepelaaja, joka saa kiekon nopeasti ja kovalla prosentilla hyökkääjien lapaan.
Olisi aika huimaa tämän viimeisen käänteen jälkeen. Lukko pelaisi varmaankin seitsemällä pakilla ja ainakin alkuun Heikkinen lähinnä ylivoimaa. Sevänen alivoimaa ja oman pään aloituksia.Kun jutun lukee, niin on kyllä aivan selvä mikä Heinolan halu seurasta on. Toivottavasti saadaan mies kotiin tauon aikana.
Olisi aika huimaa tämän viimeisen käänteen jälkeen. Lukko pelaisi varmaankin seitsemällä pakilla ja ainakin alkuun Heikkinen lähinnä ylivoimaa. Sevänen alivoimaa ja oman pään aloituksia.
Siinä olisi Virralle mietittävää, miten pitää kaikki tyytyväisenä rooliinsa. Jos siis yv-ajasta taistelisivat Bono, Heinola, Press sekä Reunanen.
Olikos muuten ylivoimapelille oma ketjunsa?En itse usko tuohon 7 pakin peluutukseen. Siinä on hankala saada rytmiä päälle ja parit vaihtuvat. Bono saattaa tulla varovasti sisään, mutta pelannee pian jo isoa roolia.
Siinä olisi Virralle mietittävää, miten pitää kaikki tyytyväisenä rooliinsa. Jos siis yv-ajasta taistelisivat Bono, Heinola, Press sekä Reunanen.