Viivi teki SEN TAAS!

  • 137 594
  • 664

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
vaihtoehto kaksi

Viestin lähetti Patarouva
Ehkä Siljan kohdalle ei ole osunut sopivaa ihmistä ja sellaista tilannetta, että molemmat osapuolet olisivat halunneet vakiintua. Tai ehkä Silja on tyytyväinen elämäänsä ihan noin. Eikä se nätteys noissa asioissa kovin pitkälle riitä - kummallakaan sukupuolella.

Niin, tai sitten Siljan kohdalle on sattunut niin paljon meitä kolmijalkaisia että ko. henkilö tietää jättää moiset roikaleet omaan arvoonsa ja on näin ollen kääntynyt vaikkapa lesbohamppariksi..?

Toisaalta saahan nykyään nämä lettulaarin lipsuttelijatkin rengastella toisiaan ihan lainvoimaisestikin, samoin kuin nämä "takaoven davy kroketitkin"...

Täältä tähän
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Patarouva
"Silja on nätti likka, ihmetten suuresti miksei häntä ole jo rengastettu?"

Kaikkea sitä ihmetellään. Ai että, jos on nätti, niin kyllä nyt jollekin jo luulisi kelvanneen?

Ehkä Siljan kohdalle ei ole osunut sopivaa ihmistä ja sellaista tilannetta, että molemmat osapuolet olisivat halunneet vakiintua. Tai ehkä Silja on tyytyväinen elämäänsä ihan noin. Eikä se nätteys noissa asioissa kovin pitkälle riitä - kummallakaan sukupuolella.

Patarouva: anteeksi, en ehkä ajatellut asioita loppuun asti. Totta kai ihmisillä on omat syynsä, miksei he ole seurustelleet/rengastettuja. Itse en ole edes seurustellut tähän ikään mennessä eikä muutosta tuohon ole näkyvissä; en ole komea eikä tuota aikaakaan ole muuhun kuin koulunkäyntiin.

Minulla on jostain kumman syystä se käsitys, että kaikki kauniit henkilöt ovat varattuja. Tämä on näköjään harhaluulo. Anteeksi vielä kerran..:rolleyes:
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä nyt pyytele Marko anteeksi. Minua vaan ärsyttää ajattelu, että ihmisessä olisi ikään kuin jotain vikaa, jos hän ei ole varattu. Tämä ajattelu on taatusti yksi niistä syistä, miksi parisuhteita solmitaan niin surkein perustein.

"Minulla on jostain kumman syystä se käsitys, että kaikki kauniit henkilöt ovat varattuja."

Jos katsot oikein tarkasti ympärillesi, huomaat että läheskään kaikki varatut naiset ja miehet eivät ole ulkopuolisen silmin kauniita tai komeita. Rakastavan ihmisen silmin he voivat silti näyttää yllättävänkin upeilta.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Patarouva
Älä nyt pyytele Marko anteeksi. Minua vaan ärsyttää ajattelu, että ihmisessä olisi ikään kuin jotain vikaa, jos hän ei ole varattu. Tämä ajattelu on taatusti yksi niistä syistä, miksi parisuhteita solmitaan niin surkein perustein.

"Minulla on jostain kumman syystä se käsitys, että kaikki kauniit henkilöt ovat varattuja."

Jos katsot oikein tarkasti ympärillesi, huomaat että läheskään kaikki varatut naiset ja miehet eivät ole ulkopuolisen silmin kauniita tai komeita. Rakastavan ihmisen silmin he voivat silti näyttää yllättävänkin upeilta.

Niin kai se sitten on. Itseänikin on tuo samainen asia ärsyttänyt.
Olen monen kanssa jutellut tästä asiasta ja kaikki tuntuvat olevan samaa mieltä. Hmm..kai minun on sitten muutettava käsitystä itsestäni..:rolleyes:
 

Tuamas

Jäsen
Tuli tuossa uusi tuttavuus esiin, nimittäin kolmosella tulosruudussa oli neiti Suomi ankkurina. Oli harvinaisen nätti flikka.
Lähes Viivin tasoa, mutta Silja vie kyllä voiton kaikista, pääsisipä pikku kakkoseen studioyleisöksi...
 

Rocco

Jäsen
Re: Re: Re: Hah... Hajotkaa tähän...

Viestin lähetti M@rko77


*kateudesta vihreänä* :o Silja on nätti likka, ihmetten suuresti miksei häntä ole jo rengastettu?

Itsekin olen komea ja monelta taholta kultaiseksi mainostettu uros ja olen vapaa. Ei siinä sinkkuudessa ole mitään pahaa. Pelkkää hyvää ja usealle osapuolelle :D
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Re: Re: Re: Re: Hah... Hajotkaa tähän...

Viestin lähetti Rocco


Itsekin olen komea ja monelta taholta kultaiseksi mainostettu uros ja olen vapaa.

Ihanaa. Jos olisin ns Taka-Töölön poikia tai peräti Perätuuppari-Pena niin ottaisin heti yhteyttä. :D
 

JESSE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silja

Onkos kukaan muuten nähnyt Siljan pikkusiskoa! Varmoista lähteistä kuultu että on parempi painos Siljasta! Onkos ketään perhetuttua täällä joka voisi vahvistaa tämän todella varman huhun??
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Juuri, kun luulit tietävästi kaiken Viivistä...

Vasta tänään osui epähuomiossa silmiini eilisen IS:n juttu sivulta 27...

-------------------------------------------
"Viiville sovinistiräppiä

KMA:n pommeja-videossa asetta heilutellut Nelosen urheiluankkuri Viivi Avellan rakastaa kunnon amerikkalaista sovinistiräppiä.
- Tykkään siitä, että räpissä kaikki naiset ovat bitchejä ja miehet niggereitä! En jaksa mitään hepeää uikutusta, Viivi nauraa.
Viivin kolmikymppiset ystävättäret eivät voi sietää tämän musiikkimakua ja yhteisen kuunneltavan musiikin löytäminen voi olla välillä vaikeata.
- Kaverit välillä ihmettelevät miten viitsin kuunnella "tuollaista naista alentavaa mölyä", mutta mun mielestä siinä on vaan kunnon vääntöä, sympaattisen oloinen Viivi virnistää."

-------------------------------------------

Vieressä Viivi kuvassa hehkeänä kuin aina ja kuvatekstinä "Viivi Avellan ei jaksa turhaa hempeilyä".

Yo wassup, bitchez and niggaz? ;)

MC BigRedGangstaBob
 

Rocco

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Hah... Hajotkaa tähän...

Viestin lähetti Spencer


Ihanaa. Jos olisin ns Taka-Töölön poikia tai peräti Perätuuppari-Pena niin ottaisin heti yhteyttä. :D

Siinäs koittaisit. Vaikka olisit aito ruotsalainen Uppsalan poika niin ilman jäisit :D
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ella Kanninen

Tänään aamu-tv:n uutisia luki uusi tuttavuus Ella Kanninen.

Matkalla makuuhuoneesta keittiöön olohuoneen läpi, painoin telkkarin päälle. Saavuttuani jo keittiön puolelle alkoi tämä ääni kuulua. Kyseessä ei ollut mikä tahansa ääni, vaan ääni hempeimmästä päästä. Kylmät väreet riensivät välittömät läpi kehoni. Tämä ääni sai minut haluamaan jotain muuta, kuin kahvia, mitä olin menossa keittamään.

Tilanne oli absurdi. Kuvitelkaa hempein mahdollinen ääni ja korottakaa se kymmenenteen potenssiin. Kuvitelkaa perusraaka uutinen sotatoimialueelta ja siihen liittyvät uutiskuvat. Nämä kun oli pistetty yhteen, alkoi hyvän olon tunne vallata, kun katselin kuvia rajähtäneistä ruumiista. Ellan ääni peittää alleen kaikki raakuudet.

Valitettavasti en ylen sivuilta löytänyt Ellasta mitään kuvia/videoita. Enkä edes työvuorolistaa, mistä voisi tarkastaa, koska taas kannattaa avata töllö.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voih, ne äänet

En nyt pysty tätä uutistenlukijaa kommentoimaan, toteanpahan vaan, että minuunkin on naisäänillä välillä voimakas vaikutus. Vaikutus vielä jotenkin korostuu, kun ei näe puhujan kasvoja eli esim. puhelimessa. Useamman kerran on johonkin asiakaspalveluun soittaessa vastannut niin superhempeä naisääni, ettei oikein ole pystynyt kunnolla ajattelemaan ja tulee sellainen pöllö olo. Tekis mieli kysellä tyhmiä, vaan pitkittääkseen puhelua. Olis se kamalaa olla naimisessa moisen "äänen" kanssa:

(Kuviteltu tilanne) Kettu kavereiden luona katsomassa kiakon Olympia-finaalia FIN-SWE pelataan jatkoaikaa.

Kettu soittaa kotiin: Kulta, lupasin tietysti lähteä kotiin juuri nyt, mutta kun toi peli on vielä kesken ja haluisin nähdä ratkaisun.
Ketutar: (ultra hempeästi) Tulisit nyt, tein mustikkapiirakaakin! Ei se kiekko voi olla niin tärkeää, jutellaan vaikka verhojen lyhentämisestä.
Kettu: (polvet velttoina) Eihän se ookkaan, mä tuun heti.

Ei tommosta elämää kestäis kukaan.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Ella Kanninen

Viestin lähetti jussi_j
Tänään aamu-tv:n uutisia luki uusi tuttavuus Ella Kanninen.


Vahvistan tämän havainnon. Ääni hunajaa ja ilo myös silmille. Silmissä hiven (arkaa) salaperäistä säihkettä, hymy melko valloittava ja kokemattomuudesta kumpuava jännitys vielä sympaattisena lisämausteena. Takelteli aavistuksen verran juonnossaan ja kun luuli kuvan jo siirtyneen haastatteluun, pudotti olkapäänsä äkäisen tuskastuneena ja melkein kuulin kuinka kirosi itselleen. Teki mieli käydä pörröttämässä tukkaa, poloista. Täydet pisteet ensiesiintymisestä...
 

Shane

Jäsen
"Äänistä" vielä sen verran, että kyllä alppihiihtokisoja menneen talven Eurosportilla selostaneella Petra Olamolla on minusta kertakaikkiaan aivan superseksikäs ääni.

Tiedä sitten, olenko ainoa, sillä "mainostin" sitä täällä jo aiemmin, eikä se silloin tuntunut ketään muuta kiinnostaneen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jollakin tapaa alkaa tuntua, että meitä naisia on telkkarissa ikävästi laiminlyöty, kun näitä miesten juttuja lukee. Urheiluruudun silmänruoaksi kelvannee (kaikki kunnia Ville Klingalle) Riku Riihilahti, joka on jotenkin niin hellyttävän tosissaan. Kolmoselta löytyy tämä tumma, salskea uutistenlukija Tomi Einonen.

Edit. Ohhoh! Ilmeisesti en ole liiemmin nimeä ehtinyt katsomaan...
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ettei tilanne pääsisi purkautumaan väärällä tavalla, mainitsen että kaveri viettää parhaillaan vappuansa Viivin kanssa Tiikerin erittäintärkeähenkilö-tiloissa!!!

Tosin kansakuntamme lahjakkain futaaja istuu samassa pöydässä, mutta siitä viis. Hyvää vappua kaikille!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Patarouva: Tiesitkö, että kyseinen Tomi Einonen seurustelee monien miesten tv-suosikin Piia Pasasen kanssa?

Inka on livenä todella pitkä ja näyttävä ilmestys. Havaittu vapunajan liikenteessä.

Siljan pikkusisko heti ruutuihin, jos tiedot pitävät paikkansa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Harri2001
Tai entä laskettelijat?

Alberto Tomba ja Janina :)

No tämä oli ylittämätön. Janina ei ole ihminen, hän on uni....
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JHag: En tiennyt. Piia Pasanen on kaunis ja erittäin miellyttävän oloinen nainen. Komea pari.


Mutta miehet, miksi te taas olette näin ajattelemattomia? Ensin vaahtoatte sivutolkulla Viivin ihanuudesta ja nyt unohdatte hänen merkkipäivänsä. Hyvää nimipäivää, Viivi!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Patarouva
Mutta miehet, miksi te taas olette näin ajattelemattomia? Ensin vaahtoatte sivutolkulla Viivin ihanuudesta ja nyt unohdatte hänen merkkipäivänsä. Hyvää nimipäivää, Viivi!
No mutta kun joskus vaan tuollaiset merkkipäivät pääsevät ihan vähän unohtumaan. Sellaisia me miehet ollaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onnea Viivi

Tosin ihan muiden tietämystä tarkistaakseni (itse toki tiedän asian oikean laidan) kysyisin että onko tänään Viivin nimipäivä vai synttärit?

Eli tottakai me oltiin aikeissa yllättää Viivi yllätyskemuilla... no oikeasti nämä merkkipäivät on ainakin allekirjoittaneelle suuri ongelma, eli hyvä että muistaa että minä päivänä on itse syntynyt saatikka sitten muistaisi muiden merkkipäiviä. Ja nimipäivät, myös oma, on täysin mahdoton muistettava - oho nyt taisin puhua itseni pussiin alun valheista.
:cool:
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Patarouva

Voiko tuohon viestiisi (siis niistä miehistä) lisätä enää mitään. Rikua, Villeä ja Tomia kun katselee, niin urheilu-uutiset jäävät hyvin nopeasti taka-alalle:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös