Eliteprospects tuntee Hannu Kemppaisen, joka minulle on täysin tuntematon suuruus, mikäs mies hän on ja onko muita?
Kemppaisen kasvattajaseuraksi on merkattu PaRa, mutta syntymäpaikka on Rovaniemi. EP:n pelaajakortti.
EliteProspectin lista pelaajista, joiden syntymäapaikka on Eura. Tuskin tuossa tietysti kaikki ovat.
EliteProspectin lista pelaajista, joiden syntymäapaikka on Eura.
Hiukan OT: ilmeisesti tuolla birthplacella ei pysty tekemään hakua, jos ei ensin löydä jotakuta, joka on ko. paikkakunnalla syntynyt?
En tiedä sivuston hausta, mutta voihan sen paikkakunnan tuohon osoiteriville muuttaa niin hakee sitten tietystä kaupungista, esim. Elite Prospects
Tähän en mitenkään osaa vastata.Tämä kun kysymysten ja vastauksien ketju, niin kysynkin nyt että minkä VITUN takia Koskinen ja Koskenkorva ovat pelaavassa kokoonpanossa tai edes Raumalla? Jos joku antaa asiaan hyvän vastauksen, hänelle erittäin iso kumarrus
Sitä en osaa sanoa minkä pelin erikoismies Koskenkorva on, mutta kyllä mä ihan selvästi näin Koskisen tänään pelaavan ainakin yhden vaihdon alivoimaa. Eikä silloin maalia tullut eli on siinä erikoismies jos kuka.
Sitä en osaa sanoa minkä pelin erikoismies Koskenkorva on, mutta kyllä mä ihan selvästi näin Koskisen tänään pelaavan ainakin yhden vaihdon alivoimaa. Eikä silloin maalia tullut eli on siinä erikoismies jos kuka.
Toisessa alivoimassa oli jopa aloittavassa nelikossa, eikä silloinkaan tullut maalia eli on se melkoinen seppä....kyllä mä ihan selvästi näin Koskisen tänään pelaavan ainakin yhden vaihdon alivoimaa. Eikä silloin maalia tullut eli on siinä erikoismies jos kuka.
Kesäkuumilla Lukon johtoporukalta kysytty: Kelpaisko Koskenkorva?
- JOO!!!
Liian huonoja pelaajia tulee omista junioreista. Nyt on tehty suuria korjauksia ja uusi tekojää ja kahden kaukalon harjoitushalli on valmistunut. Tuloksia joutuu odottamaan kymmenen vuotta.
Aina vaan hurjemmaksi menee tämä juttu.Toisessa alivoimassa oli jopa aloittavassa nelikossa, eikä silloinkaan tullut maalia eli on se melkoinen seppä.
Mun mielestä edellinen ennen Kraftenlagenia (joka muuten ennen oli Kraftenlagen Munchen, nykyään joku vielä hiukan vaikeampi) oli Pyörä-Nurmi.Mitäs muita kiekonmaksajia Lukolla on vuosien saatossa ollut kuin Utura ja tämä nykyinen "graffenwalder"?
Tuo Maukan alivoimamaali tuli muistaakseni pelissä JyP HT:tä vastaan, 7-1 oli lopputulos ja kausi 1994-95. Sama peli jossa pojat intoutuivat oikein porukalla kiusaamaan Jari Lindroosia, joka aina valitti niistä Kuusiston taklauksista. Peliä ennen Maukka palkittiin liigan Kuukauden pelaajana. Sitä kuka sen toisen alivoimamaalin teki, en muista.Muistan myös sellaisen pelin, jossa Maukka Kuusisto teki maalin av:lla. Sen jäähyn aikana tuli toinenkin osuma, mutta ei jaksa muistaa peliä eikä tekijää.
Sitten oli se ihme peli jossain ulkomailla, joka päättyi jotain 7-7. Siinäkin pelissä Lukko taisi tehdä muutaman av:n, vai muistanko nyt väärin?
EHT-peli Rouenia vastaan oli tuo 7-7-peli. Sen pelin maaleista en tiedä enkä muista kuin sen että Lukko teki ainakin viisi ilman maalivahtia ja nousi jostain 7-2-tilanteesta tasoihin juuri noilla ilman maalivahtia tehdyillä maaleilla. Rouen ei muistaakseni onnistunut yhtään maalia tekemään tyhjiin.
Petri Pakaslahti teki muistaakseni Tepsiä vastaan kaksi maalia saman AV:n aikana joskus ehkä kaudella 98-99. Tuskin ainakaan kaudella 99-2000, koska silloin saldona oli kaksi maalia koko kaudella. Tuo olisi ollut aika saavutus vetästä ne molemmat parin minuutin sisään.Noista av-maaleista yhden ja saman jäähyn aikana oli jo puhetta otteluseurantaketjussa.