Viisasten kerho – kysymyksiä ja vastauksia Lukosta

• 635 036
  • 3 283

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onhan niitä näköjään muitakin, jotka on tehnyt tästä maailmasta vähän paremman paikan tekemällä Porilaisesta Raumalaisen.

Tehnyt porilaisesta Lukon kannattajan. Kirj. Huom. Meillä 2 poikaa, kummallakaan ei mitään siteitä Raumalle ja 4 henkeä kannattaa Lukkoa.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Timo Ahmaojasta on puhe.

Muistan kyllä että hän pelasi Lukossakin aikanaan. Kausi meni pieleen, luulin sen olleen 1998-99 mutta kausi olikin 1997-98 ja ennenkaikkea hämmästyin kun pelattuja pelejä kertyi Lukossa peräti 10. Olin ihan siinä luulossa että pelejä oli joku 2-3.

No ei tässä nyt oikeastaan mitään kysyttävää eikä vastattavaa ole, muuta kuin se että muistaako joku ylipäätänsä Ahmaojan pelejä Lukossa?

Minä en muista yksittäistäkään välähdystä, edes pelinumerosta ei ole mitään tietoa.
Ei ole mitään muistikuvaa kyseisestä pelaajasta. Mutta sen verran alkoi kiinnostamaan että tutkin arkistojani ja Kyllä, olen minä näköjään ollut Ahmaojan pelejä katsomassa, ainakin 5.3.1998 Lukko-K-Espoo ja 14.3.1998 Lukko-TPS.
Ohjelmalehtisen mukaan Ahmaoja pelasi numerolla 2.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvä että jollain on edes jonkinlainen muistikuva Ahmaojasta. Ei hän siis ollutkaan ihan mikä tahansa näkymättömän työn tekijä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä että jollain on edes jonkinlainen muistikuva Ahmaojasta. Ei hän siis ollutkaan ihan mikä tahansa näkymättömän työn tekijä.
Pena/Sykoran ja Tihon aikojen välissä täällä oli kyllä todella "kovia" nimiä. Ahmaoja, Tommi Nyyssönen, Ville Mikkonen, Mikko Tamminen jnejne. Kaikki nuokin jostain muualta tuotuja. Mikkonen muistetaan parhaiten varmaan siitä, kun Tiho suolasi hänet huonon kunnon takia tai jostain muusta syystä ja sai lähteä muualle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pena/Sykoran ja Tihon aikojen välissä täällä oli kyllä todella "kovia" nimiä. Ahmaoja, Tommi Nyyssönen, Ville Mikkonen, Mikko Tamminen jnejne. Kaikki nuokin jostain muualta tuotuja. Mikkonen muistetaan parhaiten varmaan siitä, kun Tiho suolasi hänet huonon kunnon takia tai jostain muusta syystä ja sai lähteä muualle.
Ja Mikko Tamminen siitä, kun hyökkäyspään aloituksessa nojasi mailaansa joka meni itekseen poikki ja Tamminen kaatui.

Ei ne kaikki Tammiset ihan kaikkea osaa, vaikka yksi osaakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: #16
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy