Mielestäni Isomäessä vihelletään edelleen, mutta pariin vuoteen en ole kuin viitisen kertaa hallilla käynyt.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Vähenemään päin taitaa valitettavasti olla kuitenkin myös Porissa.
Mielestäni Isomäessä vihelletään edelleen, mutta pariin vuoteen en ole kuin viitisen kertaa hallilla käynyt.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Takavuosina katsomosta heitettiin usein jäälle tavaraa ja rytmikkäät ”nuija”-huudot värittivät ottelutapahtumaa. Tuo on kadonnut luonnonvara. Kolikoita taisi jäälle vielä aikanaan Boikien taskusta lentää, mutta ei enää.
Saavat vielä kuulla kunniansa. Vihellyskonsertti muutamalla "kiitos" sanalla perään. Ei läheskään sitä mitä ennen, mutta ei se ihan kuolluttakaan ole. Onhan nuo huutelut pelaajillekin aika lempeitä nykypäivänä.Eikö muka enää edes Isomäessä?
Taisi vaihtua nykykäytäntöön jossain vaiheessa 90-luvun lopulla(?). Kieltoon kai syynä se, että tuuletukset eivät kestäisi niin kauan ja "tehoton" aika vähentyisi. Sen jälkeen toki tullut pari mainoskatkoa per erä...Ei nyt yksistään Lukkoon liity, mutta tulipa mieleen kun tässäkin ketjussa nyt mainittu useasti, että vielä ysärillä koko joukkue (pl. Korinek) meni kentälle onnittelemaan maalintekijää, niin milloin tuo tapa lopetettiin / kiellettiinkö se? Oliko tuo tapa käytössä jo ihan ammoisina aikoina vai mikä sen historia on?
Mä olin tuon pelin kyttäämässä kun tikka lensi ja pilliin vihellettiin katsomosta. Oli peli poikki hetken ennenkuin syyllinen löydettiin.Mikähän siinä muuten on että silloin se kuului asiaan että tuomareille vihellettiin ja buuattiin kun he ennen peliä kaukaloon luistelivat, eikä sellaista nykypäivänä enää kuule eikä näe?
Kaikenlaisen kaman jäälle heitosta. Se oli kaiken huippu kun keväällä 2000 puolivälieräsarjassa Jokereita vastaan joku epatto heitti hiekkaa jäälle sen jälkeen kun Sean Gagnonin maila osui Zdenek Nedvedin naamaan.
Ja seuraavalla kaudella joku viskoi tikan HIFKin vaihtopenkille ja samassa pelissä katsomossa joku puhalsi pilliin kuin tuomari ja juuri passelisti kesken HIFKin hyökkäyksen niin että pelaajatkin lopettivat pelaamisen.
Ok. Uusi tieto että syyllinenkin saatiin esille.Mä olin tuon pelin kyttäämässä kun tikka lensi ja pilliin vihellettiin katsomosta. Oli peli poikki hetken ennenkuin syyllinen löydettiin.
Joukkueita 4 pois ja ulkkarirajoitus neljään.![]()
Karri Kivi ärähti kovasta näkemyksestä – "Ei mitään eväitä pelata SM-liigaa"
MTV Urheilun asiantuntija Karri Kivi ärähti jääkiekon SM-liigaan esitetystä ulkomaalaiskiintiöstä Liigaviikossa.www.mtvuutiset.fi
Mitä mieltä palstalla ollaan. Mikä olisi sopiva määrä ulkkareita ja pitäisikö olla rajoituksia?
Omasta mielestä Lukossa on tällä hetkellä liikaa ulkkareita, sopiva määrä olisi esim 5 avainpelaajaa.
Mä tykkään katsoa laadukasta kiekkoa ja mikäli ulkomaalaispelaajien määrää rajoitettaisiin esimerkiksi viiteen niin Liigan taso putoaisi kyllä melko lailla, koska laadukkaita suomalaisia ei millään riitä kaikille 16 joukkueelle. Samalla myös kärjen ja häntäpään tasoerot kasvaisivat, koska rikkaammat seurat onnistuisi todennäköisesti hankkimaan kaikki laadukkaat kotimaiset pelaajat, jotka Suomessa haluavat pelata ja köyhemmille helposti jäisi sitten ne loput. Tässä tapauksessa pitäisi ainakin ensin Liigan joukkuemäärää supistaa 10-12 joukkueen sarjaksi, jotta niitä tasonsa osoittaneita pelaajia olisi riittävästi jokaiselle joukkueelle.![]()
Karri Kivi ärähti kovasta näkemyksestä – "Ei mitään eväitä pelata SM-liigaa"
MTV Urheilun asiantuntija Karri Kivi ärähti jääkiekon SM-liigaan esitetystä ulkomaalaiskiintiöstä Liigaviikossa.www.mtvuutiset.fi
Mitä mieltä palstalla ollaan. Mikä olisi sopiva määrä ulkkareita ja pitäisikö olla rajoituksia?
Omasta mielestä Lukossa on tällä hetkellä liikaa ulkkareita, sopiva määrä olisi esim 5 avainpelaajaa.
En tiedä olenko täysin samaa mieltä, mutta 12 olisi munkin mielestä ihan liian vähän. 14 joukkuetta Liigaan, Mestikseen ja Suomisarjaan olisi omasta mielestä ihannetilanne.Itse olen sen verran vastarannan kiiski, että minä kyllä tykkään, että on mieluummin enemmän joukkueita kuin vähemmän. Eli minusta on ok, että Liigassa on 16 joukkuetta. Jos palattaisiin johonkin vanhaan malliin ja joukkueita olisi vaikkapa vain 12, niin aika paljon tulisi pelejä samoja jengejä vastaan. Tuntuisi jotenkin tylsältä.
Muutenkin sellaiset sarjat, joissa on vähän joukkueita, vaikuttavat minusta ihan puuhastelusarjoilta.
Se on vaan vähän silleen, että jos halutaan saada kaksi vahvaa sarjaa, niin 12 joukkuetta aika lailla maksimi, mitä pääsarjassa voi Suomen kokoisessa maassa pelata.En tiedä olenko täysin samaa mieltä, mutta 12 olisi munkin mielestä ihan liian vähän. 14 joukkuetta Liigaan, Mestikseen ja Suomisarjaan olisi omasta mielestä ihannetilanne.
Tämä pitää paikkaansa, jos miettii asiaa noin 10 sekuntia. Sitten tajuaakin ettei yleisöä kiinnosta katsoa joka kausi kahdeksaa Lukko-HPK ottelua ja kiinnostus laskee -> rahan määrä laskee -> laatu laskeeKaikkein ihanteellisin olisi 10+10+10 sarjat
Sitten kun lukee viestin vielä uudelleen, niin varmaan sisäistää etten missään kohtaa ole esittänyt, että kahdeksan kertaa pelattaisiin samaa joukkuetta vastaan.Tämä pitää paikkaansa, jos miettii asiaa noin 10 sekuntia. Sitten tajuaakin ettei yleisöä kiinnosta katsoa joka kausi kahdeksaa Lukko-HPK ottelua ja kiinnostus laskee -> rahan määrä laskee -> laatu laskee
16.12.2016 HPK teki äärimmäisen kummallisessa ottelussa Äijänsuolla 8 maalia. Viimeinen toki jatkoajalla.
Mahtoikohan ainakin Toivolan ekalla kaudella HPK tehdä tuon 8 maalia? Oliskohan ollut tulos 3-8 silloin myös?16.12.2016 HPK teki äärimmäisen kummallisessa ottelussa Äijänsuolla 8 maalia. Viimeinen toki jatkoajalla.
Tämä kausi kokonaisuudessaan oli kyllä sellaista silmäkarkkia Äijänsuon katsojille ettei paremmasta väliä. Olin katsomassa tuota muutamaa viikkoa aiemmin ollutta Dufvan paluuta Raumalle Jukurien peräsimessä ja se jätti kyllä jostain syystä syvän muistijäljen aivojen "Lukko-muistoja"-osioon.16.12.2016 HPK teki äärimmäisen kummallisessa ottelussa Äijänsuolla 8 maalia. Viimeinen toki jatkoajalla.
Eikös Kontiola puhellut vähän samaa?Marko Jantunen varoittava esimerkki. Päihderiippuvaisen touhuja katsottiin läpi sormien, koska tulosta tuli.