Ei sattumoisin ollut pakki?
One and only Petri Lätti.
Petri Lätti
Jari Torkki?
Laitetaan vielä maalikooste kauden avauspelistä, maalissa tuolloin vielä Kimmo Vesa
Ja LIEKKIKYPÄRÄT! Ne hienot CCM-klassikot. Niitä on ikävä. Mutta mikään ei ollut silti tyylikkäämpi kuin Kulosen Tiken VM Jofa, jossa ne liekit olivat.Olisi muuten hienoa jos vaikka kerran kaudessa käytettäisiin throwbackpaitoja, kuten juuri videolle esiintyneitä Lukon paitoja.
Millon Lukko on viimeksi hävinnyt 3 peliä putkeen?
Tuohon väliin mahtuu tällä hetkellä n. 100 virallista ottelua kun laskee mukaan CHL:n ja pudotuspelit. Tai ainakin lähellä 100 ollaan.Joulukuun lopulla 2019 (Sport, Tappara, Ässät).
Nuo taisivat olla käytössä sillä kaudella, kun tuo surullisenkuuluisa kettu lanseerattiin logoon, eli 1996-97. Rumat olivat paidat. Minulla on game worn -paita kaapissa joko seuraavalta tai sitä seuraavalta kaudelta ja siinä design oli jo muuttunut, eli noita kuvan paitoja ei tosiaan taidettu kautta pitempään käyttää.Terve! ajattelin kysyä viisailta, että minä aikakautena näitä kuvan pelipaitoja on tarkalleen käytetty? Toi sininen versio on itselle tosi vieraan näköinen.
Tämä on juuri se ensimmäinen versio kettupaidasta. Kausi 1996-97.Terve! ajattelin kysyä viisailta, että minä aikakautena näitä kuvan pelipaitoja on tarkalleen käytetty? Toi sininen versio on itselle tosi vieraan näköinen.
Selvä, kiitos tiedosta! Ei kyllä ole mikään upein paitadesign tosiaan. En ole tuollaiseen siniseen törmännyt varmaan ikinä edes jäähallilla.Nuo taisivat olla käytössä sillä kaudella, kun tuo surullisenkuuluisa kettu lanseerattiin logoon, eli 1996-97. Rumat olivat paidat. Minulla on game worn -paita kaapissa joko seuraavalta tai sitä seuraavalta kaudelta ja siinä design oli jo muuttunut, eli noita kuvan paitoja ei tosiaan taidettu kautta pitempään käyttää.
Sinistä taidettiin käyttää vain vieraspeleissä SaiPaa vastaan. KalPa ei tainnut pelata tuolloin Liigassa, joten muita keltapaitaisia vastustajia ei ollut.Selvä, kiitos tiedosta! Ei kyllä ole mikään upein paitadesign tosiaan. En ole tuollaiseen siniseen törmännyt varmaan ikinä edes jäähallilla.
Kyllä KalPakin tuolloin Liigassa pelasi, mut heidän värinsä olivat tuohon aikaan punainen ja valkoinen.Sinistä taidettiin käyttää vain vieraspeleissä SaiPaa vastaan. KalPa ei tainnut pelata tuolloin Liigassa, joten muita keltapaitaisia vastustajia ei ollut.
EDIT: pelasihan se KalPakin vielä tuolloin. Putosi vasta kauden 98-99 päätteeksi.
Aivan totta. Logossa oli sentään vähän keltaista. Pelicans sitten myös alkuaikoinaan pelasi keltaisissa, mutta Lukko oli siihen mennessä vaihtanut paitadesigniä jo monesti.Kyllä KalPakin tuolloin Liigassa pelasi, mut heidän värinsä olivat tuohon aikaan punainen ja valkoinen.
Joinakin kausina SaiPa ja Lukko teettivät vuorovuosina siniset pelipaidat, muuten kausi vedettiin läpi keltaisella.Sinistä taidettiin käyttää vain vieraspeleissä SaiPaa vastaan. KalPa ei tainnut pelata tuolloin Liigassa, joten muita keltapaitaisia vastustajia ei ollut.
EDIT: pelasihan se KalPakin vielä tuolloin. Putosi vasta kauden 98-99 päätteeksi.