Nyt kun tässä itse kutakin ottaa helvetisti päähän tämä Lukon konttaaminen, hermot on piukalla ja otteluseurantaketjuun tulee suollettua vittu-alkuisia viestejä kerran minuutissa niin tulipa mieleen seuraava kysymys:
Kausi oli joko 1988-89 tai 1989-90, todennäköisesti jälkimmäinen. Lukko pelasi paskasti kuten hopeakevään jälkeen pitkään, ja tällä kertaa oli menossa kotiottelu. Radio Ramonan selostamon lähettyvillä seisoskeli humalainen äijänkuva joka huuteli koko pelin ajan Lukon pelaajille hävyttömyyksiä, niin että jokainen huuto kuului radioselostuksesta läpi. Ramonan toimitus oli kuulemma joutunut ottamaan monta ihmettelevää ja paheksuvaa puhelua vastaan pelin aikana, sen verran ruokotonta tekstiä oli äijä päästellyt suustaan että kuuntelijoillakin rupesi tekemään pahaa.
Itse en tätä lähetystä kuunnellut kun olin tuolloin hallissa peliä katsomassa, mutta seuraavan pelin yhteydessä Pekka Wallenius piti kovan saarnan siitä kuinka "jokainen pelaaja tekee kaukalossa parhaansa" ja pahoitteli tätä äijän käytöstä kuuntelijoille, mutta totesi ettei ainakaan Ramonan selostaja tällaisessa tapauksessa voi tehdä mitään häirikön hallista poistamiseksi.
Ihan vaan mielenkiinnosta utelen että muistaako kukaan kuunnelleensa tällaista peliä radiosta, oliko joku kenties lähettyvillä kuulemassa äijän huutoja hallissa tai muistaako kukaan edes tuota Walleniuksen moraalisaarnaa seuraavan pelin radioinnin yhteydessä?