Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Oliko nämä eriskummalliset aloitukset ainoastaan Liigassa, vai ympäri koko maailman?
Ainakin MM95 aloitettiin pisteiltä. Olen kyllä yllättynyt jos ysärin lopussa oli vielä liigassa käytössä.Oliko nämä eriskummalliset aloitukset ainoastaan Liigassa, vai ympäri koko maailman?
Muita aloituksia varten. Jäähyt, kiekon sulkemiset, pitkät jne.Minä puolestani kyselisin vanhemmilta valtiomiehiltä ja -naisilta, että minkä tähden nuo B-pisteet ovat olleet edes olemassa, jos ei niiltä varsinaisesti aloitettu?
No niin, tottakai. Vähän kun olisi jaksanut harjoittaa ajatustyötä niin olisi tämän saattanut äkätä itsekin.Muita aloituksia varten. Jäähyt, kiekon sulkemiset, pitkät jne.
Lähinnä meinasin, onko änärissä ollut myös moiset aloitukset.Ainakin MM95 aloitettiin pisteiltä.
Uskoisin että on ollut. Tai siis en usko että eurooppalaiset/suomalaiset tuon olisi itse keksineet. Jotain vanhaa NHL-peliä hetken katselisi, niin sieltähän se selviäisi. Niin tsekkasin tuon MM95:n.Lähinnä meinasin, onko änärissä ollut myös moiset aloitukset.
On ollut. YouTubessa on noita vanhoja pelejä 80- ja 90-luvuilta ja ainakin 80-luvulla vielä aloitettiin siitä mistä kiekko yli meni.Lähinnä meinasin, onko änärissä ollut myös moiset aloitukset.
Hyvä viesti josta aloin muistelemaan lähinnä edustusjoukkueen asuja. Kuvissa näkyy hyvin kuinka eri sävyisillä kotipaidoilla Lukko pelasi 15 vuotta sitten vrt viime kausi.Miksei Lukko käytä samoja sävyjä sinistä ja keltaista jokaisessa joukkueessa ihan nuorimmista lähtien? Onko siihen joku syy olemassa? Mun mielestä pitäisi värimaailman ainakin olla täsmälleen samaa jokaisella Rauman Lukko nimen alla pyörivällä joukkueella.
Veikkaan ihan sitä yksinkertaista syytä, että paidat on valmispaitoja johon laitetaan vaan logot. Nuo Lukon liigajoukkueenkaan pelipaidan värit muuten ei ole lähelläkään virallisia Lukon värejä, vaan ovat molemmat huomattavasti tummempia. Keltainen on pelipaidassa lähes oranssi (kultainen) ja sininen todella paljon virallista (google värivalitsin - Google-haku) tummempi. Logon värit on ainoat mitkä graafisessa ohjeessa määritellään: https://www.raumanlukko.fi/files/si...leis-eca39233-8f88-4e19-bc48-fcd275419f4d.pdfMiksei Lukko käytä samoja sävyjä sinistä ja keltaista jokaisessa joukkueessa ihan nuorimmista lähtien? Onko siihen joku syy olemassa? Mun mielestä pitäisi värimaailman ainakin olla täsmälleen samaa jokaisella Rauman Lukko nimen alla pyörivällä joukkueella.
Tämän olisin voinut tonne fanituotteitten puolelle taasen laittaa mutta sielläkin on sitten tätä "ongelmaa" värien kanssa kun esimerkiksi huppari on enemmän melkein musta kuin sininen ainakin omaan silmään...
Ja tarkennetaan itse viestiä vielä tähän loppuun että tämä ei ole negailua vaan ihmettelyä ja niissäkin on eroa :)
Omaan silmään tämä edustuksen käyttämä väriyhdistelmä on ihan helvetin hyvä, en lähtisi vaalentamaan etenkään sinistä. Toki jos katselee vain tv-striimin kautta tai kuvista niin sävyt ovat aina kiinni laiteasetuksista, mutta käsissä oleva pelipaita on hieno. Yksinkertaisesti hieno. Löin vertailun vuoksi 2000-luvun alun paidan viereen, sen (vaaleaampi) sininen on sähköisempi ja elävämpi, ei siinäkään kyllä mitään vikaa ole. Mutta vaihdokselle silti ei, ettei tarvi taas uusia fanipaitoja ostella.Oishan se ihan kiva jos saatais käyttöön nuo viralliset värit tai edes lähemmäs niitä kun nyt on mennyt vähän liian tummaksi mutta millasen työn takana sekin olis niin on sitten ihan eri asia...
Pääasia kuitenkin että värit ovat sininen ja keltainen mutta olisi tyylikästä jos jokaisella Rauman Lukko nimeä kantavalla joukkueella löytyisi täsmälleen samat värit ja tietysti logo...
Edelliskaudella oli, viime kaudella ei. Lähde: olen opiskelija.Onko Lukolla edelleen käytössä periaate, että opiskelijat pääsevät haalareilla ilmaiseksi runkosarja- ja CHL-otteluihin?
Kyllä viime kaudella pääsi myös ilmaiseksi peleihin haalareilla ja opiskelija kortilla.Edelliskaudella oli, viime kaudella ei. Lähde: olen opiskelija.
Toivottavasti olisi taas käytössä ensi kaudella.
Lukko ei viestinnyt tästä mitenkään omilla kanavillaan, joten oletin että hanke oli kuopattu.Kyllä viime kaudella pääsi myös ilmaiseksi peleihin haalareilla ja opiskelija kortilla.
On kyllä ollut huonoa viestintää senkin osalta Lukolta. Minä kyselin tuosta viime kaudella Lukolta S-postilla, kun mitään asiasta ei ollut kerrottu missään.Lukko ei viestinnyt tästä mitenkään omilla kanavillaan, joten oletin että hanke oli kuopattu.
Joitain satunnaisia ig päivityksiä aiheesta muistan lukeneeni, että haalarit jalassa ilmaiseksi poislukien Ässiä vastaan pelattavat ottelutLukko ei viestinnyt tästä mitenkään omilla kanavillaan, joten oletin että hanke oli kuopattu.